OHBULAN! - Portal Hiburan & Gosip Artis Malaysia No 1

berita

Latest Posts

#MLM2014 : Shiro Perlekeh Pasukan Bola Sepak Negara?

November 29th, 2014 | by Amirah | 0 comments
Kini Trending

1525610_1583502421881296_4756861816016582168_n

Minggu ketiga Maharaja Lawak Mega 2014 (MLM2014) menampilkan tema Retro. Tapi, entah kenapa hampir kesemua persembahan kurang menyengat. Korang rasa tak apa yang kami rasa?

Yang paling kami hampa, bila kumpulan yang dijangka menampilkan persembahan terbaik, tak berjaya membuatkan kami gelak terbahak-bahak.

Juri pun macam serius je berikan komen. Semua setuju bahawa tema kali ini agak berat. Tapi, kalau korang perasan, persembahan Shiro betul-betul mencuri perhatian.

Read More   Leave a Comment (0 comments)

Budi Citawan Tempelak Ahmad Idham Kerana Filem Lelaki Harapan Dunia

November 28th, 2014 | by Amirah | 1 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-11-28 at 2.15.40 PM

Kali ini kami bukan nak cerita mengenai hubungan si cantik manis Budi Citawan dengan Remy Ishak tau. Sebenarnya kami tergamam sendiri apabila melihat screenshot yang dihantar kepada kami ini.

Mana tak terkejut, anak kepada pelakon veteran Wan Hanafi Su ini menempelak seorang pengarah terkemuka weh. Siapa lagi kalau bukan Ahmad Idham.

Difahamkan, Ahmad Idham telah memberikan komen yang boleh dikatakan ‘pedas’ terhadap filem terbaru lakonan Wan Hanafi Su. Jadi, selaku anak, mestilah terasa kan?

Read More   Leave a Comment (1 comments)

Netizen Gelar Awal Ashaari Tamak Haloba

November 28th, 2014 | by Amirah | 21 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-11-28 at 11.36.56 AM

Kali ini kami bukan nak cerita mengenai anak Awal Ashaari dan Scha Alyahya tau. Tetapi, kami ingin berkongsi perasaan terkejut apabila dapat tahu Awal digelar tamak haloba di sebuah Facebook blog hiburan terkenal.

Eh, dah kenapa? Bila kami baca, fahami dan dalami betul-betul, baru kami faham. Rupa-rupanya, peminat bengang dengan luahan hati Awal semalam.

Alah, yang kononnya Awal kesal apabila stesen TV lebih mengutamakan pelawak untuk jadi pengacara tu.

Read More   Leave a Comment (21 comments)

Video : Mat Luthfi Bukan Admin Amran Fans

November 28th, 2014 | by Wan | 4 comments
Video Popular

merrr

Sebut saja nama Amran pasti ramai terbayang akan kerjaya Oil & Gas beliau yang cukup disegani masyarakat. Bagaikan satu fenomena, Amran turut diminati beberapa orang selebriti tanah air termasuklah dikaitkan dengan Hanis Zalikha.

Artikel Berkaitan: Koleksi Foto Hanis Zalikha & Amran Fans

Namun sekitar September yang lalu, vlogger terkenal, Mat Luthfi didakwa telah ditahan pihak berkuasa kerana dipercayai individu yang bertanggungjawab mengendalikan laman fitnah termasuk page ‘Amran Fans’.

Read More   Leave a Comment (4 comments)

Throwback Menggila 2014 : Selebriti Wanita Bercerai

November 28th, 2014 | by Wan | 0 comments
Isu & Kontroversi

cerai kesian

Gagal dalam hubungan rumah tangga bukanlah satu perkara yang didambakan oleh setiap insan. Iyalah hubungan yang di bina atas dasar cinta dan kasih sayang, berjanji setia untuk sehidup semati tetapi tiba-tiba putus di tengah jalan.

Itulah pahit yang terpaksa ditelan oleh beberapa orang selebriti tanah air apabila bercerai dengan pasangan masing-masing sepanjang tahun 2014 ini. Kita merancang, tuhan menentukan.

Read More   Leave a Comment (0 comments)

Rozita Che Wan Mahu Bawa Aaisyah Dhia Rana Ke Maldives

November 28th, 2014 | by Amirah | 6 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2014-11-27 at 4.03.56 PM

Tak ada yang lebih menggembirakan hati selain dapat melancong ke luar negara betul tak? Iyalah, bak kata pepatah, jauh perjalanan, luas permandangan.

Kali ini, kami cemburu nau dengan anak perempuan Rozita Che Wan dan Zain Saidin ni. Dengar khabar, Aaisyah Dhia Rana bakal terbang ke Maldives.

Hmm, dah nama pun Maldives, mesti naik kapal terbang, takkan sampan pulak kan? Hehe.

Read More   Leave a Comment (6 comments)

Top Posts This Week



Filem Antarabangsa

  • Kontes : Menang Cenderahati Filem Big Hero 6
    8
    Filem Antarabangsa
    November 6th, 2014

    Kontes : Menang Cenderahati Filem Big Hero 6

    Kalau anda memang pembaca tegar komik-komik Marvel karya Steven T. Seagle, anda pasti tahu akan watak-watak hero robot dalam Big...Read More