berita

Latest Posts

Isu Curah Air Atas Kepala Amir : Rahim Kesal Peminat Libatkan Negeri

September 22nd, 2014 | by Amirah | 3 comments
Isu & Kontroversi

Screen-Shot-2014-02-09-at-6.15.24-PM1

Ingat lagi tak Rahim Raja Lawak yang pernah menyertai kumpulan Sepahtu pada Maharaja Lawak mega 2013 yang lalu? Lepas je habis program tersebut, nama Rahim sudah jarang-jarang kita dengar.

Namun, secara tiba-tiba nama Rahim menjadi kutukan dan hentaman pengikut-pengikut Amir Raja Lawak kira-kira dua minggu yang lalu.

Nak tahu kenapa? Semuanya kerana tindakan Rahim mencurahkan air dikepala Amir ketika program Super Spontan sedang berlangsung.

Read More   Leave a Comment (3 comments)

Panass!! Peminat Dato’ Siti Nurhaliza VS Peminat Shila Amzah Pula!

September 22nd, 2014 | by Noraniza | 6 comments
Isu & Kontroversi

siti vs shila

Dato’ Siti Nurhaliza dan Shila Amzah telah mengukir nama yang besar dalam industri hiburan tanah air. Malah, kedua-duanya juga mempunyai ribuan peminat tegar.

Artikel Berkaitan: Dato’ Siti Nurhaliza Nasihatkan Shila Amzah Fikir Panjang

Jadi, seperti yang kami sudah jangkakan, ‘perang dunia’ telah meletus antara peminat mereka berikutan kes peminat Shila Amzah memfitnah Dato’ Siti Nurhaliza.

Fans kedua-dua selebriti ini dilihat saling bertikam lidah dan menyerang antara satu sama lain di laman Instagram Shila Amzah, sekaligus menimbulkan situasi tegang! Pendek kata, masing-masing tak nak kalah!

Read More   Leave a Comment (6 comments)

Saya Tak Lawak, Saya Gila-Gila – Sharifah Sakinah Komen Isu Menang #ALW2014

September 22nd, 2014 | by Amirah | 2 comments
Isu & Kontroversi

sakinah

Minggu lepas berlangsungnya acara gilang gemilang, Anugera Lawak Warna yang menyaksikan filem terbitan Grand Brilliance, Sejoli menang besar pada malam berprestij itu.

Kesemua pemenang memang terbaik malah, malam anugerah itu turut menyaksikan bakat-bakat yang tidak dikenali menerusi lawak, namun berjaya merangkul trofi.

Antaranya ialah pelakon yang penuh dengan kontroversi, Sharifah Sakinah. Kalau korang nak tahu, Kinah menang kategori Artis Lawak Wanita Paling Popular tau.

Read More   Leave a Comment (2 comments)

Pesanan Neelofa Untuk Bakal Anak. Wah, Dah Berfikiran Jauh Ya!

September 22nd, 2014 | by Noraniza | 2 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-09-22 at 11.22.47 AM

Teringat lagi masa kecil-kecil dulu suka main buai sambil nyanyi lagu ‘aku nak kahwin dengan anak raja’. Tapi, sayangnya mungkin Neelofa yang bertuah dapat bersuamikan kaum kerabat kan.

Walaupun gosip tersebut masih enggan dijawab oleh pengacara cantik ini, ramai peminatnya memang teruja untuk menantikan penjelasan daripada mulut Neelofa sendiri.

Ha… tapi apa yang lebih menarik, pagi ni Neelofa ada memuat naik pesanan paling sweet untuk anaknya kelak. Eh.. da macam ada bau nasi minyak je ni.. Huhu.

Read More   Leave a Comment (2 comments)

#AF2014 : Stacy Sentap Juri Juara Didakwa Pekak?

September 22nd, 2014 | by Amirah | 6 comments
Kini Trending

10320273_752463321492794_7915001139990951022_n

Malam tadi konsert ke-3 Akademi Fantasia 2014 bertemakan ‘Hit Fantasia’. Tapi, kenapa Mira terdengar-dengar persembahan mereka persis bintang-bintang AF ek?

Konsert dimulakan dengan persembahan Adel, okaylah, lagu rancak mungkin agak sukar untuk ditukar originality. Namun, kenapa nyanyian pelajar #AF2014 yang lain pun kedengaran seperti penyanyi asal? Apa sudah jadi?

Takkan pelajar-pelajar ni tak ambil iktibar dengan nasihat dan teguran yang diberikan oleh cikgu-cikgu mereka minggu lepas? Hmmm, saja bikin panas Mira ni. Hehehe.

Artikel Berkaitan : AF2014 : Tenaga Pengajar Kata Pelajar Kurang Disiplin, Malas & Tak Profesional!

Read More   Leave a Comment (6 comments)

Dato’ Siti Nurhaliza Nasihatkan Shila Amzah Fikir Panjang

September 22nd, 2014 | by Noraniza | 8 comments
Isu & Kontroversi

Dato-Siti-Nurhaliza-Live-In-KLCC-17

Ha… kan betul apa yang kami coretkan minggu lalu mengenai peminat fanatik tak bertempat. Baru je tulis, dah muncul isu yang seangkatan dengannya.

Artikel Berkaitan: Apa Jadi Bila Peminat Lebih Sudu Daripada Kuah?

Apa lagi kalau bukan pasal isu peminat fanatik yang dilihat obses dengan selebriti kegemaran mereka sehinggakan memfitnah selebriti lain. Bukan calang-calang artis ya yang difitnahnya, Dato Siti Nurhaliza pula tu!

Ceritanya macam ni, ada seorang peminat Shila Amzah telah menimbulkan kontroversi apabila mendakwa Dato’ Siti membeli hadiah untuk para wartawan, kononnya nak ‘merasuah’ la kiranya.

Read More   Leave a Comment (8 comments)