OHBULAN! - Portal Hiburan & Gosip Artis Malaysia No 1

berita

Latest Posts

Foto : Sekitar Majlis Pertunangan Sharifah Sakinah #kinaliff

October 25th, 2014 | by Yusmirnadia | 1 comments
Kini Trending

Screen Shot 2014-10-25 at 21.42.14

Zaman sekarang ni asalkan ada duit, semua boleh buat. Dah banyak kali kami perasan beberapa buah majlis yang diadakan sama meriah macam pernikahan dan persandingan.

Nampaknya Sharifah Sakinah pun tak terkecuali untuk mengabadikan memori indah pertunangannya dengan seorang juruterbang, Aliff Adha dalam sebuah majlis yang cukup grand.

Kalau ada yang perasan di Instagram, kira-kira sejak seminggu lalu Sakinah dah mula menghebahkan senarai khidmat tenaga yang akan bersama-sama menjayakan majlis pertunangannya malam ini. Siap dengan hashtag #kinaliff lagi, comel je!

Read More   Leave a Comment (1 comments)

#SelamatPengantinMadu Ep 12 : Masmira Ada Affair?

October 24th, 2014 | by Noraniza | 1 comments
Drama

Screen Shot 2014-10-24 at 3.23.56 PM

“Senangnya dalam hati, kalau beristeri dua, terasa dunia ini, ana yang punya.” Ha.. mesti anda semua (terutamanya kaum lelaki) sentiasa ingat dengan bait-bait lirik lagu Madu Tiga dendangan Allahyarham seniman P.Ramlee ni kan.

Tapi, lain pula ceritanya dengan watak Zul (lakonan Aiman Hakim) dalam drama ‘Selamat Pengantin Madu‘ yang tengah hot sekarang ni.

Di episod ke 12 ini, Zul nampaknya dah sejuk hati sikit dengan Masmira. Tapi, lama jugalah Zul tak balik ke rumah Masmira sejak kes menipu kandungannya itu bocor.

Read More   Leave a Comment (1 comments)

Rozita Che Wan Marah Follower Instagram Bodoh

October 24th, 2014 | by Noraniza | 17 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-10-24 at 12.25.53 PM

Percaya atau tidak, isu mengenai Rozita Che Wan bakal ditaja KPJ untuk kos rawatan bersalinnya masih lagi jadi story paling panas minggu ini.

Macam biasalah. Ada yang menyokong dan ada juga yang menyelar tindakan hospital swasta berkenaan sekaligus menyatakan bahawa ramai lagi orang yang lebih memerlukan bantuan sedemikian rupa.

Artikel Berkaitan: Menaja Rozita Che Wan Bersalin Adalah Satu Pelaburan

Mungkin dek kerana sudah terlalu kerap diprovok dengan isu ini, akhirnya tahap kesabaran Rozita Che Wan sudah mencecah tahap maksima.

Read More   Leave a Comment (17 comments)

Foto : Tunku Mahkota Johor & Cik Puan Khaleeda Selamat Bernikah

October 24th, 2014 | by Yusmirnadia | 21 comments
Kini Trending

Screen Shot 2014-10-24 at 12.13.10

Alhamdulillah, tahniah diucapkan kepada Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim dan isterinya Cik Puan Khaleeda Bustamam kerana telah selesai menyempurnakan istiadat pertunangan, majlis hantaran dan pernikahan pagi ini.

Dilihat pasangan merpati dua sejoli ini menggayakan busana berwarna putih. Kedua-duanya kelihatan sama cantik sama padan. Memang terserlah seri pengantin di wajah kedua-duanya.

Istiadat akad nikah disempurnakan oleh Mufti Johor, Sohibus Samahah Datuk Mohd Tahrir Samsudin. Pasangan diRaja ini difahamkan akan disandingkan di Istana Besar Johor pada 8 November 2014 jam 7.30 malam.

Read More   Leave a Comment (21 comments)

Sharnaaz Ahmad Tempelak Wartawan Kerana Kurang Ajar

October 24th, 2014 | by Yusmirnadia | 5 comments
Isu & Kontroversi

Sharnaaz-Ahmad2

Kalau korang masih ingat, pada hari Ahad lalu kita digemparkan dengan berita kemalangan ngeri melibatkan beberapa buah motosikal berkuasa tinggi dan sebuah kereta di Lebuhraya Karak hingga menyebabkan dua orang penunggang maut di tempat kejadian.

Mungkin ada yang tak tahu bahawa salah seorang mangsa iaitu Hazalli merupakan kenalan Sharnaaz Ahmad. Macam mana mereka kenal, tak tahulah kami. Mungkin kerana Sharnaaz pun agak aktif dalam sukan permotoran.

Tapi apa yang memeranjatkan, bila kami scroll Instagram pagi tadi, terpandang pula sekeping foto keratan akhbar mengenai artikel bertajuk ‘Mat Rempit’ Motosikal Kuasa Tinggi?’ yang dikongsikan oleh Sharnaaz.

Read More   Leave a Comment (5 comments)

Foto Aidil Zafuan & Zarema Honeymoon Di Legoland JB

October 24th, 2014 | by Noraniza | 7 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2014-10-23 at 10.30.46 PM

Tidak. Kami bukan nak cerita mengenai tuntutan nafkah anak-anak oleh bekas isterinya, Rita Rudaini. Itu kami akan update perkembangannya kemudian apabila ada sebutan kes.

Kali ini kami nak kongsikan dengan anda semua momen-momen indah Aidil Zafuan dan isteri kesayangannya, Zarema Zainal yang sedang menikmati ‘babymoon’ mereka. Yelah, kan mereka sekarang sedang menantikan kehadiran cahaya mata sulung.

Apa yang lebih menarik, menerusi foto-foto yang kami terima, mereka bukan pergi berdua sahaja. Tapi turut disertai pasangan selebriti yang tak kurang meletupnya iaitu Ayu Raudhah dan Zaquan Adha. Kata kembar, kemana pun mesti nak bersama. Hehe.

Read More   Leave a Comment (7 comments)

Top Posts This Week



Filem Antarabangsa

  • Video Trailer Pertama Avengers: Age Of Ultron Yang Epic!
    2
    Filem Antarabangsa
    October 23rd, 2014

    Video Trailer Pertama Avengers: Age Of Ultron Yang Epic!

    Sudah pasti ramai yang ternanti-nanti dengan kesinambungan filem Marvel’s The Avenger yang ditayangkan pada tahun 2012 yang...Read More