OHBULAN! - Laman Socialtainment Malaysia

berita

Latest Posts

[FOTO] ‘Beauty Leg’ Tasha Shilla & Nabila Huda Yang Seksi

March 6th, 2015 | by Wan | 17 comments
Isu & Kontroversi

peha

Semalam telah berlangsungnya fashion show hasil sentuhan pereka fesyen terkenal Alia Bastaman yang menyaksikan kehadiran ramai selebriti popular tempatan.

Peluang ini dimanfaatkan sepenuhnya oleh para selebriti untuk menggayakan fesyen ‘meletop kebabom’ masing-masing. Namun biji mata kami hampir terbeliak apabila melihat foto Tasha Shilla dan Nabila Huda.

Read More   Leave a Comment (17 comments)

Fad Bocey Bakal Nikah Adik Angkat Jihan Muse 14 Mac

March 6th, 2015 | by Noraniza | 1 comments
Isu & Kontroversi

fad dan kekasih

Nampaknya bulan ini para pembaca OHBULAN! akan disajikan dengan foto-foto perkahwinan selebriti hampir setiap hujung minggu.

Memilih tarikh yang sama dengan Hanez Suraya, pelawak terkenal, Fad Bocey bakal melangsungkan pernikahan dengan Nur Syahirah A. Rahman pada 14 Mac ini.

Artikel Berkaitan: 10 Foto Romantis Fad Bocey & Kekasih Hati Yang Super Cute!

Apa yang lebih mengujakan, rupa-rupanya bakal isteri Fad adalah adik angkat kepada Jihan Muse. Jom baca detik pertemuan mereka di sini.

Read More   Leave a Comment (1 comments)

Rozita Che Wan Tutup Aurat Kerana Doa Zain Saidin

March 6th, 2015 | by Yusmirnadia | 3 comments
Kini Trending

Screen Shot 2015-03-06 at 11.12.49

Dulu kami pernah beranggapan bahawa Che Ta yang sememangnya sudah cantik pasti akan kelihatan lebih jelita apabila dia bertudung. Dan ternyata, apa yang dibayangkan oleh kami dan peminat betul-betul menjadi kenyataan.

Menurut laporan myMetro, Che Ta terdorong untuk berhijab atas berkat doa dan hasrat suaminya, Zain Saidin yang ingin melihat isterinya itu menutup aurat.

Artikel berkaitan:

Read More   Leave a Comment (3 comments)

Pelakon Lelaki 37 Tahun Ditangkap Kali Ketiga Disyaki Miliki Dadah

March 6th, 2015 | by Noraniza | 4 comments
Isu & Kontroversi

benjy

Pada jam 9.30 malam semalam, seorang pelakon berusia 37 tahun yang popular pada tahun 90 an telah ditangkap buat kali ketiga kerana disyaki memiliki dadah.

Pelakon itu telah ditahan bersama seorang wanita dan seorang lagi rakan lelaki dalam bilik hotel di Jalan Yap Ah Shak oleh Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Kuala Lumpur.

Read More   Leave a Comment (4 comments)

Keluarga Shila Amzah ‘Serang’ Blogger Popular

March 6th, 2015 | by Wan | 13 comments
Isu & Kontroversi

 

last

Khabar angin yang mengatakan penyanyi wanita, Shila Amzah digam oleh pihak televisyen di China mula berlegar di forum Cari. Dakwaan itu bagaimanapun pantas disangkal bapa ND Lala.

Namun apa yang menarik perhatian kami ialah tindakan seorang blogger popular yang di ‘serang’ oleh keluarga Shila Amzah selepas didakwa mahu memanipulasi keadaan.

Read More   Leave a Comment (13 comments)

Video : Parodi Sakitnya Tuh Di Sini Yang Buat Korang Jatuh Tergolek

March 6th, 2015 | by Yusmirnadia | 5 comments
Kini Trending

3AL8fCZzQM

Biasanya lagu yang paling kita tak suka itulah yang paling melekat dalam kepala dan meniti di bibir sampai tak berhenti menyanyi, kan?

Sama jugalah dengan lagu dangdut Sakitnya Tuh Disini yang dinyanyikan oleh Cita Citata tu. Habis semua orang berjangkit menyanyi. Siap buat parodi yang tak tahan tu. Tapi lagu ni dah lama, kenapa baru sekarang jadi viral? Hmm musykil.

Read More   Leave a Comment (5 comments)

Top Posts This Week


Gaya Hidup

  • 8 Jenis Orang Yang Memerlukan Kopi Setiap Hari
    5
    Gaya Hidup
    March 5th, 2015

    8 Jenis Orang Yang Memerlukan Kopi Setiap Hari

    Siapa kat sini penggemar kopi? Yeah. Samalah kita. Kalau sehari tanpa kopi, rasa macam tak lengkap hidup. Tapi, korang nak tahu...Read More