berita

10 Gambar Terbaru Yana Samsudin Comel Ala K-Pop!

January 12th, 2012 | by Ell | 19 comments
K-POP

Pasti ramai peminat yang sudah lama tak melihat kelibat pelakon Bini-Biniku Gangster ini kan?

Tidaklah se-gangster mana pun, ketika ditemui di Holiday Villa Subang, Yana Samsudin sempoi bergaya dengan hanya memakai baju belang biru kuning, dikenakan dengan kain berwarna biru dan ungu serta spek dan kasut berwarna kelabu gelap.

Paling menarik antara semua, OHBULAN! paparkan fesyen Yana Samsudin dan juga kecomelan Yana untuk anda ya!

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

19 Comments

  1. 2ne1lover says:

    xyah nk bajet K-Pop sgt la..aishh =_=”

    (0)
  2. juju 23 says:

    ske ati dye la nk drss up k-pop ke per..asl org dres up cenggitu kt bajet k-pop,
    y pntng comel~

    (0)
    • jelita says:

      juju 23>> setuju ngn kamu….da org suro wat gaya cenggitu biarla…asalkan bile dia wat mmg nmpak k-pop..ade yg HADO pun cube nk nmpak k-pop tp mmg xhado pun…

      (0)
  3. jhajha says:

    jingga=oren
    jingga=purple????
    konpius….

    (^^,)

    (0)
  4. Ayah Anda says:

    Rambut extension..wowwww…sexy..mcm ni lah bru cute..org pmpuan rmbut kontot bkan pmpuan namenye! Aset pun mengancam.,body pun mantop..Ayah sukeeeee…

    (0)
  5. lovefebo says:

    sangat3x cOOOOOOOmeeeelllllllll!!! K-pop ke tak..yg penting dh tertulis..”ala” K-pop..baca tuh biar terang2 ckit..

    (0)
  6. teanjat boboi says:

    ahhhh comel sgttt

    (0)
  7. fisha says:

    comel sgt! <3 it. =)

    (0)
  8. ellz says:

    wah…!! mamade comel…!! ^^

    (0)
  9. Myblogsantai says:

    Suka dia ni..sempoi je. Artis lain penat berdandan tuk nampak hot. yana lex je datang ngan tshirt belang2 dia..haha

    (0)
  10. gyuiera says:

    waaaa!! cutenye!

    (0)
  11. apa2 je la says:

    memang chomel pun..sopan jew..sedap mata memandang kan…

    (0)
  12. sigh says:

    ni nme nye prmpuan murahan…
    sng2 je pegang2 pluk2 cium2 laki bukan mahram…
    semua pelakon prmpuan sme je…
    islam pd ic je…
    bkn pd diri…
    sigh~

    (0)
  13. ais krim pop says:

    tak comel pon..bajet je..poyo

    (0)
  14. Mckey says:

    muka Yana mirip cam kakak kpd kpop idol group (mblaq mir) Go Eun Ah~….. :)

    (0)