berita

15 Foto Malam Berinai Liyana Jasmay

January 31st, 2013 | by Noraini Nasir | 17 comments
Lensa Insta

Malam Berinai Liyana Jasmay 10

Secara umumnya semua peminat sedia maklum bahawa pelakon dan penyanyi terkenal, Liyana Jasmay bakal menamatkan zaman bujangnya bersama jejaka pilihan Fathuddin Mazlan pada 2 Februari ini.

Justeru itu, malam semalam telah berlangsungnya majlis malam berinai dan menerusi majlis tersebut kelihatan beberapa rakan artis turut hadir bagi memeriahkan lagi majlis. Antara barisan artis yang hadir adalah Datin Paduka Umi Aida, Lisa Surihani, Nabila Huda, serta pelakon cilik Mia Sara.

Menerusi foto yang dipaparkan, Liyana telah memilih tema Bollywood sebagai pilihan malam berinainya dan aktres ini kelihatan cantik tatkala menggayakan set baju punjabi rona krim keemasan.

Jom layan foto di sekitar malam berinai Liyana Jasmay selepas ini :

Kredit Foto : Instagram Liyana Jasmay, Nabila Huda, Lisa Surihani & Umi Aida

17 Comments

  1. laparr says:

    cantekk

    (0)
  2. Mitaki says:

    Pelik manusia zaman sekarang terutamanya yg beragama islam perlu ka nak buat ikut style Hindu hmm terpulanglah sekadar menegur ikhlas dr hati.

    (0)
  3. bella says:

    ntah ape gaya majlis berinai mcm nih.tak seri langsung nengoknyer.

    (0)
  4. kakak says:

    kesiannnnn

    (0)
  5. laparr says:

    pujii tolongg

    (0)
  6. X Pernah Minat Liyana Jasmay says:

    apasal nak jadi Hindu plak nih?…haih~

    (0)
  7. lavender says:

    xsesuai lgsung ikut tema hindu…xbangga ke ngan agama sendiri, seme ini poyo

    (0)
  8. caca says:

    patutnya buat cara islam bukan bllywood… kita sambut Maulidur Rasul bukannya Thaipusammmmm..Astagfirullahalazim…

    (0)
  9. emma says:

    sian aku tgok LJ ni..gediks, syok sendirik,belakon pun cam suam2 kuku je..hmm..kesian

    (0)
  10. lala says:

    huhuhu…wat ape2 pown skrg ni org duk kutuk je…naseb ko la LJ…

    (0)
  11. trendy says:

    Sian tengok Umie Aida….nak ikut sangat trepr hindund…betul2 nampak s

    (0)
  12. minah says:

    Umie Aida kelihatan macam hindu….Dulu saya minat sangat dgn Umie Aida(masa awal kemunculan beliau). Sekarang tak minat lagi sebab wajahnya berubah sungguh….tak natural langsung

    (0)
  13. PULUT says:

    astagafirullah. kenapa perlu ikut cara Hindu ek? kalau buat Islamik, lagi sejuk hati tgk….

    (0)
  14. am says:

    agama tk kuat

    (0)
  15. hamba allah says:

    tak patut kata liyana jasmay mcm tu , buat tmbh dosa je . mgkin dia salah skrng ni mana tau stlah khwin pntu hati dia trbuka untk brtaubt pergi ke jalan allah ? tak mesti salah dia skrang ni dia akn trus slah slme nya :)

    (0)
  16. siput sedut says:

    jauh menyimpang da nih….da lebih hindu dr org hindu sendiri…..sblm kahwin da ade photshoot cium dahi….halal haram dipersendakan…Nauzubillah

    (0)