17 Foto Majlis Persandingan Khairul Fahmi (Apex) & Leuniey - OHBULAN!

berita

17 Foto Majlis Persandingan Khairul Fahmi (Apex) & Leuniey

December 31st, 2012 | by Ell | 13 comments
Kini Trending

 

Selepas melangsungkan majlis pernikahan mereka pada hari Jumaat (28 Disember) yang lepas, pasangan Khairul Fahmi & Leuniey semalam telah melangsungkan majlis persandingan yang dihadiri oleh rakan-rakan dan keluarga bertempat di Hotel Renaissance, Kota Bharu, Kelantan.

Mari lihat beberapa keping foto dari Thr.fm selepas ini.

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

13 Comments

  1. Asparagus says:

    sama cantik sama padan… tapi dua2 nmpk matured! umo dorg ni dh mcm lewat 20-an… walhal baru 23 n 21 thn…. sesuai ler tu… cuma si Leuniey ni pesal muka dia cam pelik jer? upssss

    (0)
    • Olga says:

      baju kawen dorang mmg 100% tiru baju kahwin Scha & Awal!
      btw, mahkamah dh bleh buka dokumen penceraian dorang coz esok nak masuk 2013 dah..

      (0)
  2. Galo says:

    asparagus…pelik cmne muke leuniey yg ko mksudkn?sbb aku tgok pun cam lain mcm jerkk..oppss jugakk..hahahha

    (0)
    • Asparagus says:

      Tak dinafikan mmg cantik… tapi tegang semacam jerk! cer korang tgk btol2… cam botox pon ada… opsssss

      (0)
      • Alahai says:

        mana x tegangnya…dia br umur 21 tahun. Tp nmpk lg tua dr umur sebenar. Rugi, rugi…leuniey rugi cepat tua, si laki bole kawen 4! Kawen umur 23, perjalanan masih jauh…dugaan masih banyak di hadapan.

        (0)
  3. chintan kintan says:

    botok ler tewwww.. uppssss

    (0)
  4. teja says:

    rosmah masa muda..huhuhuuu…

    (0)
  5. missX says:

    Besa la mekap, kadang boleh nampak tua

    (0)
  6. apple says:

    aku pelik org yg suke mengutuk2 ni…mcm takde iman je…aku pun takde la ske kfcm ni tp takde la nak kutuk2 bini die or die..well said- malay is always malay

    (0)
  7. ayang says:

    tahniah untuk apek & leuniey…semoga berkekalan hingga ke anak cucu…i like…………..

    (0)
  8. kak bedah says:

    Takdo cite len ke ohbulan oiii. Boring laaa cite apek ni.
    bukan retis pon.
    dedua ni veranganzzz je.
    Next!

    (0)