berita

18 Foto Resepsi Farid Kamil & Diana Danielle Di Kedah

December 13th, 2012 | by Noraini Nasir | 9 comments
Lensa Insta

Semalam telah berlangsungnya majlis resepsi buat pasangan Farid Kamil dan Diana Danielle yang diadakan di Darulaman Park Taman Tasik Jitra, Kedah.

Untuk majlis resepsi kali ini Farid dan Diana Danielle kelihatan sungguh anggun dan kacak tatkala menggayakan busana yang berkonsepkan tradisional berona emas.

Jom lihat foto majlis resepsi mereka selepas ini :

 

Sumber : MiG Online & nurizspace

9 Comments

  1. astaga says:

    nape la diana ni lngsung xde aksesori pengantin..subang xde..rantai xde xpe lg sbb baju kt bhg dada dh merelip..

    (0)
    • ish ish ish says:

      mmm..kalau pakai anting2 lagi cantik…tapi diana ni nak bersederhana dlm semua hal kut…walau takder aksesori pun tetap nampak seri pengantinnya…

      (0)
  2. lia says:

    tahniah.. sweet couple.. comel betul diorang ni..

    (0)
  3. acha says:

    Tahpape dyeorg mcm2 , c diana tu kekejangan. Mase kt kl tu pkai bju tentera pastu nk kene smn bgai. Xde elektrik, mknn x ckup. Haishhh

    (0)
  4. Olga says:

    alasan je tu Kaki Kejang la! padahal nak larikan diri dr media! takut la tu dgn soalan2 wartawan! kalau x salah kenapa nak takut?

    (0)
  5. anti selebriti propa says:

    perubahan fizikal DD nmpk mcm dah 2 bln, ke mata aku yg ada problem…

    (0)
  6. irena says:

    pelik la aku tgk artis ni baru kawin dh ngandung…

    (0)