berita

3 Lelaki Berparang Rompak Rumah Wardina Saffiyah, Suami Dipukul!

January 12th, 2012 | by Ell | 9 comments
Kini Trending

Terkejut kami apabila melihat akaun Twitter milik Wardina Saffiyah kecoh sebentar. Rumah Wardina telah dirompak oleh 3 orang lelaki dipercayai buruh Indonesia dan kesemua 5 buah laptop telah diambil pada jam 5 Pagi tadi.

Menurut Wardina di laman Twitter-nya, ketika 3 orang perompak tersebut masuk, mereka hanya mampu bersembunyi disebalik selimut. Manakala suami Wardina, Ikhwan telah dipukul kerana perompak tersebut berang apabila mereka tidak mempunyai barang kemas untuk dirompak. Tidak dapat dipastikan apakah kondisi suami Wardina buat masa sekarang.

Sehingga kini, polis sudah berada di rumah Wardina dan anak Wardina turut mengalami sedikit trauma akibat terkejut dengan kejadian yang berlaku. Perompak tersebut juga dipercayai masih berada di sekitar Ampang atau Bukit Antarabangsa.

Kepada anda semua, sila berhati-hati kerana perayaan Tahun Baru Cina sudah hampir tiba, mungkin akan ada lagi kes sebegini. Jadi, berhati-hatilah ya.

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

9 Comments

  1. bulan says:

    erm..

    (0)
  2. PondanSepi says:

    SIALAN PUNYA HENDON!!! DTG MESIA BUAT JAHANAM JE!

    (0)
  3. moga cepat kene tangkap penjenayah tu…

    (0)
  4. lalalala says:

    klau kena rompak, susah nak dapat balek barg tu.. dah pernah terkena.

    (0)
  5. kejora says:

    sabar ye wardina….. moga suami x cedera teruk….. kembalikan smgt anak2 awak….

    (0)
  6. ellz says:

    geram btl aku dgn indon2 nie lah..!! dh la menumpang kt sni…!! knape lah krajaan siap wat kan dieorg ic..haisyyhh,,,xphm btl aku…!!

    (0)
  7. anna says:

    indon memang tak boleh percaya.. dugaan Allah semua tu… last year bln 3 saya, suami, mak dan ayah kena rompak dgn 5 indon bersenjata sabit… mak, dan suami kena tetak kat kepala… ayah dipukul sampai pengsan… saya prgnent 3 bulan terlepas terjun tingkap…. mak paling teruk kena pukul… suami lepas kena pukul terjun tingkap dan lari dapatkan bantuan… memang menakutkan… hanya fikirkan mati jer waktu tu… tapi perompak hanya dapat curi hp mak yg berharga RM100 jer… Alhamdulillah… dengan hp tu jugalah polis dapat memberkas mereka dan sekarang telah ditangkap…. memang mengerikan….

    (0)
  8. boboiyot says:

    tu dia.. masalah sosial yg dibw oleh indon malim..

    (0)
  9. fee says:

    cilaka org indon

    (0)