37 Foto Hi-Res Pernikahan Anne Ngasri & Mohd Sumali - OHBULAN!

berita

37 Foto Hi-Res Pernikahan Anne Ngasri & Mohd Sumali

December 22nd, 2012 | by M | 20 comments
Lensa Insta

Foto-foto sepanjang pernikahan Anne Ngasri & Mohd Sumali menyusul selepas ini. Anda boleh baca artikel Anne Ngasri Sah Bergelar Isteri untuk laporan yang lebih lanjut.

M

M

Founder OHBULAN! yang kini bergiat secara serius dalam industri media & pengiklanan. Beliau membantu para klien mencapai pelanggan yang berpotensi melalui kempen pengiklanan secara menyeluruh dan berkesan.

20 Comments

  1. arina says:

    anne, suh suami diet sikit pasni, kompem hensem.

    (0)
    • Olga says:

      cayelah ni bakal cerai tahun depan..
      waiting list sama dgn Betty & Apex!

      (0)
      • astaga says:

        SOKONG..anne ni “LAPO”..xsabo sgt bru putus ngn alif trus nikah ngn suami die ni xtahan betoi..heran aku si anne..bekas somi dlu kawen bru sikit punye cun ke bini nye tp anne penggantinye ..aduihhhh…tp dh jodoh die smoge kekal (sambil memandang ke ats tgn di kedua2 bahu)

        (0)
        • BOROI says:

          Nak bahagia idup bukan ukur pada paras rupa pun..contoh pun dh banyak. Tu pun org kita masih tak nampak lagi. Nape sibuk nak pertikaikan rupa paras suami anne. Menghina suami anne seolah2 menghina Allah juga. Doa jelah kebaikan utk dorang berdua.

          (0)
      • yatie says:

        makk aiii…hampa ni aku kategori kan dlm golongan manusia yg x da iman wlu pon sikit…tau psl pa??!!! sbb x abih2 dok doa kan kejatuhan org… cm mana klu org doa kan kejatuhan hampa??!! pikiaq la dowh…ubah sikap tu… ni dh msk thn 2013 dh la weii… x kan nk cm ni ja kpla otak hampa pikiaq… huhu taubat bkn taubuat dowh…

        (0)
  2. MyZ says:

    Tahniah buat Anne Ngasri.

    (0)
  3. hariku bukan plastik says:

    tahniah anne! selamat pengantin baru, sweet sgt! :)

    (0)
  4. noni says:

    tudiaaaa……….xpa lah janji kaya kan…..rupa paras belakang kira yg penting poket tebal…uwekkksssss

    (0)
    • gendut says:

      Inilah lumrah manusia..dapat poket tebal salah..dapat poket nipis salah..dpt yg hensem iri ati, dpt yg hodoh dikeji…mmg betul la, manusia yg cetek akal mmg mudah menilai tu suma. Moga Allah ampunkan dosa org2 yg berfikiran cetek mcm ni. Amin…

      (0)
  5. miss wawa says:

    Kenyang mlm ni ya..hehe..

    (0)
  6. haptuy says:

    Congrats ann….salute you. Patuh dgn pilihan keluarga. Susah nak dpt perempuan mcm ni skng,

    (0)
  7. Nana says:

    tahniah anne + sumali. sama cantik sama padan :D

    (0)
  8. alia khairy says:

    Gerenti Tahun Depan aku KAHWIN dengan YB Khairy Jamaluddin pula sama dengan Anne kahwin dgn orang UMNO.

    (0)
  9. hantu kak limah says:

    Selamat Pengantin Baru to ann dan suami,…semoga berbahagia hingga ke akhir hayat harapnya. Pas ni ann tak payah risau, kalau hubby kacak sgt nanti susah lak nak jaga kan…hehehe…frust menonggeng alif aziz tgk pic ni, mesti tercabar habis kan mmmmm…dah takder jodoh kan…doakan ann bahagia dengan perkahwinan nya yg ke-2 nih

    (0)
  10. Ummi says:

    Alhamdulillah…syukur ke hadrat Allah krn akhirnya Anne dipertemukan jua dgn jodohnya. Mudah2an Allah pjgkan usia perkahwinan Anne ini hingga ke syurga hendaknya. Buat Anne & suami, kemudikanlah bahtera mahligai bahagia ini dgn sebaik2nya..;)

    (0)
  11. sore sore says:

    congrates ANNE. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. biar kan ja apa orang nk cakap, mulut tempayan ja bley tutup, mulut orang bley. yg penting ANNE bukan jadik isteri yang kedua-keempat, BUKAN PEROBOH MASJID ORANG N BUKAN PERAMPUK LAKI ORANG SEPERTI KEBANYAKAN TREND ARTIS SKANG NIE. GO ANNE + SUMALI!!!

    (0)
  12. sore sore says:

    congrates ANNE. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. biar kan ja apa orang nk cakap, mulut tempayan ja bley tutup, mulut orang X bley. yg penting ANNE bukan jadik isteri yang kedua-keempat, BUKAN PEROBOH MASJID ORANG N BUKAN PERAMPUK LAKI ORANG SEPERTI KEBANYAKAN TREND ARTIS SKANG NIE. GO ANNE + SUMALI!!!

    (0)
  13. BITCHSLAPSLAP says:

    kira bijak lah anne ni….anak dah berapa….kot ngan aliff tu mmg lagi comfem tgh jalan jaa perkahwinan….nk bagi anak2 tiri and bini makan apa kan….kehandsomeman tu boleh bagi makan minum kaa??? takkkkkkkkkk

    (0)