Apa Motif Kau? - Aidil Zafuan Berang Dengan Rita Rudaini Kerana Komen Biadap Ini? - OHBULAN!

berita

Apa Motif Kau? – Aidil Zafuan Berang Dengan Rita Rudaini Kerana Komen Biadap Ini?

April 17th, 2017 | by Hanis Aliaa | 22 comments
176.8K
reads
12.5K
shares
Isu & Kontroversi

headerKita memang tahu persengketaan antara Rita Rudaini dan bekas suaminya yang juga pemain bola sepak, Aidil Zafuan. Hubungan mereka tak pernah baik sejak disahkan bercerai pada tahun 2013.

Terbaru, Aidil Zafuan memuatnaik komen Rita Rudaini di laman Instagramnya. Dan komen itu memang ditujukan buat Aidil. Apa lagi, hangin la Aidil. Korang bacalah sendiri.

“Memang saya nak dia ketawa & happy”Screen Shot 2017-04-17 at 16.01.50

“Apa motif nak buat benda macam ni?”Screen Shot 2017-04-17 at 16.02.20

Admin pon tak pastilah apa motif Rita. Tapi orang cakap barang yang lepas jangan dikenang. Aidil pon dah move on kan. Rita pun why not move on kan?

Kredit : Aidil Zafuan

22 Comments

  1. wong wong says:

    oo begitu plak. suke tngok aidil menyalak.

  2. mkcik kepoh says:

    alahaaiii janda meroyan ni..sudah2 la moveon..ptot ko xkawen2 rita oiii..spe la nk betina mcm kau muke je cantik mulut cm longkang..smua peminat dan org luar tertipu je dgn muke cantik rita ni hakikatnya nauzubillah..pd sesape yg knal die ni taw la prngai die cmne..ksian ank2 kau..kau yg sbnrnya rosakkan hdup ank2 ko..

    • mika says:

      aku tgk anak dia ok je..pandai mengaji semua.cukup didkan yg rita sediakan..apanyg rosaknya?

  3. Kurangakal says:

    Ke aidil yg royan….ntah2 bkn utk c zarema pn….yg aidil terasa tu kenapa…..senang2 ko block jer c rita tu….ni ko pon stalk ig rita dah kenapa….tu laa ank dah besar baru kau tau nk tgk depa dlm ig….hmmmm

  4. Albhoney says:

    Mcm bkn Aidil tulis ni..hoi2 bagai kat ibu pd anak2 dia…mesti org lain yg rajin duk stalk ig Rita…haa gitu..

  5. Fake la u says:

    Ak pn rs bkn aidil..org laki mn lyn sgt bnd2 ni..ayt pmpn ni..ni mst si zarema yg taip..haha tgugat ke dik..

  6. kisahlalu says:

    org pun penh jadi janda…tak adalak pulak mcm citer si rita dan aidil ni. Lagi kitapun ada anak, x ada pun duit bantuan dri bekas suami..sbb kita dh biasa hidup ssh dri kecik, potong getah, tanam padai, cop buah klapa swit bila cuti sekolah.Penah satu masa dulu nak cari bekal utk bawa ke Majlis Sukan-Sukan Sekolah Perak, aku terpilih pemain hoki Negeri Perak bawah 18 tahun..duit x ada..snggup tolong mak ke sawah tanam pdi org yg upah hanya RM80.00 seekar. Byangkan RM80.00 seekar, tanam dgn kuku kmbing..amek lah tanam dlm 3 ekar. Aku cuma bawa RM50.00 je utk ke MSSPK tu selama 1 minggu. Itu duit pokt je..yg lain di sediakn oleh MSSPK. Bila menempuh alam pekerjaan di bndr besar, sudah biasa lh ssh..smpia menjanda ada anak pun ssh. Laki tinggalkan aku..aku x minta sesen atau seurat benagpun baju utk anak.Skrg anak dh besr jugk..walaupun kkadang masa kecik aku selang seli bgi air teh dan air susu murah.

    Ini kalau dpt bantuan dri suami syukurlah, dn jgn amek laki org. KIta tau janda yg ada anak bkn senang menyara.

    • Saiful Bukhari Azlan says:

      lukis boleh tak kak …panjang2 orang tak baca

      • kisahlalu says:

        CUBA U UKIS BOLEH TAK JUGK ..itu pjg sikt je..ada yg lbih pjg..tpi bkn kT ruangan ini..cer previous..sah awak jnis yg suka membaca..
        Aku lukisan msa SPM dpt E+, buat lukisan org jadi monyet, buat lukisan alam benda, jadi alam semuljdi, lukis kereta, jadi kereta kebal., lukis kapal terbg, jadi helikopter…hehuhehu

  7. BUKAN AIDIL says:

    RASA YE BUKAN AIDIL…AIDIL SEBELUM CKP MESTI DIA FIKIRKN ANAK2 RITA

  8. Kkkk says:

    Kenapa setiap kali keluar apa2 dari ig aidil org ckp bukan aidil yanh tulis. Terima jela kenyataan mmg aidil dh fedup dgn si rita ni yg takde penyudahnya. Bole tgk dari ig zarema cari taip dia. Tak mcm tu.

  9. Eva says:

    Lelaki klu dah geram… mmg mcm ni laaaa… lgpun ayat rita tooo mmg blh bt lakibini gaduh….

  10. Hare... says:

    Aidil loaded beb, mau tak gila…

    Ada betina time susah ikut jantan lain, bila orang dah senang sanggup becerai berai, siap burukan laki plak tu… Duit punya hal… Dasar Betina Mata duitan… Haram jadah…