berita

Ashraf Muslim Nafi Isteri Kedua Hamil

September 3rd, 2013 | by Yusmirnadia | 21 comments
Isu & Kontroversi

ashraf

Cerita mengenai kisah perkahwinan Ashraf Muslim kembali menjadi perbualan apabila timbul pula desas-desus mengatakan yang isteri kedua Ashraf, Sakinah kini hamil anak pertama.

Segalanya bermula apabila seseorang terserempak dengan pasangan itu di sebuah pusat membeli-belah dan menurutnya keadaan fizikal Sakinah pada masa itu kelihatan seperti orang mengandung.

Namun, melalui portal hiburan Rotikaya, Ashraf menafikan perkara tersebut dan menyatakan mereka masih mencuba.

wan-sakinah

Takdelah. Belum mengandung atau apa-apa. InsyaAllah kalau ada rezeki nanti.

Sebelum ini Ashraf pernah dituduh berkahwin lain kerana belum mendapat zuriat melalui perkahwinan pertama. Namun, pelakon itu turut menafikan perkara tersebut.

Artikel berkaitan:

Untuk pengetahuan anda, Ashraf telah menikahi Sakinah pada 7 Julai 2013 di Selatan Thailand tanpa pengetahuan isteri pertamanya.

Walaupun mendapat tentangan dan kritikan dari keluarga mertua belah isteri pertama, Ashraf tetap yakin mampu menyelesaikan pergolakan rumahtangganya dengan baik.

Yusmirnadia

Yusmirnadia

A ninja who rides a unicorn. Former business journalist. Food freak. Studied Bach. Mass Com (Hons) Broadcasting.

21 Comments

  1. RedGurlz says:

    eleh.. mula2 nafi, mcm mase nak kawen dulu.. nafi nafi tapi kahwin, sekarang ni pulak nafi lagik.. org dah tak caya kat awak la cerap.. next

    (0)
    • Maylowbee says:

      Betul, betul. Mmg jantan ni muka putar alam. Dulu dia ckp dia nikah ngan Skinah bukan sbb zuriat, tp sbb hati dia ‘terdetik nak nikah’. Nanti dia ckp plak Skinah pregnant bukan sbb diorang nk zuriat tp sbb dah ‘terdetik’. Hahahahahah, bengong punya Serap. Ckit lg bleh jadi sama taraf bengong ngan Fizz Gaban.

      (0)
  2. yanz says:

    mmg la ngandung kalau itu yang dok dihadap hari2..sowi…x minat nak tau

    (0)
  3. azz says:

    ta ya pa wow..

    (0)
  4. NAJ PUAT says:

    Poyo betul Mamat ni….

    (0)
  5. APTB says:

    kekadang terase spt media sosial ni bangang jugak… dah tau die ni berbini dua, tak pyh la kuarkan statement mcm ni, mende pun tak sahih lg. jg la hati bini no 1 die. ashraf sendiri pun xsure. korg lebeh2. mcm nak melaga2kan pun ade gak korg ni..haihh.. I xsokong ashraf mahupun diana. I meletakkan diri I di tempat diana. That’s all. #peace ;)

    (0)
    • neknda says:

      setuju dengan apa yang cucu katakan.. media sekarang ni seperti nak melaga2kan org… sok2 kena batang hidung sndri baru tau untung nasibnya… peace yow

      (0)
      • yuki says:

        asyraf ni artis..mesti lah reporter ambik tahu. tak kan reporter nak ambik tahu kisah kiah sebelah rumah kot, lagi pun ashraf ni suka sgt cakap menipu..tu lah org geram, cuba dia jujur..tak adanya org marah2, aku pelik jugak…susah sgt ke nak ckp jujur?? lidah kena kerat dgn api neraka baru tahu

        (0)
    • toti says:

      mungkin sbb awal lg maka ashraf tak nak hebohkn dulu…kata orang tua2 tak baik…yg orang sebok2 apsal….dia dah kawin apa salahnya mengandung…tak mengandung kecoh,..dah mengandung pun kecoh…iri hati tahap gaban…

      (0)
  6. ujang says:

    jumpe die ngan wife die kt klinik presint 14, putrajaya..kuar dr bilik doc..smbil jalan die sembang dok dgr 2 line..2line..

    (0)
  7. ina says:

    nak kawin pn ckp tipu.apatah lg dh hamil.org x pcya ckp lu lagi la asraf x berapa nk muslim!!!

    (0)
  8. empty says:

    ape masalah u’olls ni. biar la kehidupan dia. wifey dia preggy ke x ke, pi lantak la. yang korang komen beria2 nk marah ni dh nape. kita patut tumpang gembira..isnt?? c’mon la..dont be so silly

    (0)
  9. buto says:

    mmg bodo asyraf ni, bajet alim..pegi mampus r

    (0)
    • esah says:

      hei buto…asal ko marah sgt ngan ashraf tu…sbb ko tak dapt kawin ngan dia ke….????jeles la tu….ataupun ko pun bermadu kot….

      (0)
  10. buto says:

    asyraf bodo

    (0)
  11. kiki says:

    i nk ngurat bini first u boleh? cntik… bini num 2 yg x brapa cntik ni u amikla bro

    (0)
  12. Lola says:

    Muka si Sakinah ni macam perempuan gatal

    (0)
  13. rockapak says:

    Ramai gila betina sangap kote komen dlm ni hahaha

    (0)
  14. ArtisSemak says:

    benci…benci…geram ak dgn dia ni.serap ni klu 40 kali org ckp psl rumah tangga dia ni kan, mmg xbahagia kau, sbb buat bini diana tu kecewa dgn peranagai and sikap kau, terguris tau hati diana, mlm ni dgn dia, esok mlm dgn kinah, xke meroyan diana klu mcm tu..na’uzubillah serap.noktah.

    (0)
  15. daan says:

    aku rasa yang byak marahkn ashraf ni mesti pompuan kan….ye la takut kalau2 dimadukan…aku tau sgt la kerenah pompuan kalau sebut bab bermadu ni…meroyan takur sangat…aku doakn sape2 yg takut laki dia kawin lain tu akan dimadukan juga…so relaxla sis….madu tu kan manis…..

    (0)