Beriya-Iya Suami Minta Pulang Sendiri- Viral Kemalangan Maut Semalam, Rupanya Ini Pertanda Suami Pergi - OHBULAN!

berita

Beriya-Iya Suami Minta Pulang Sendiri- Viral Kemalangan Maut Semalam, Rupanya Ini Pertanda Suami Pergi

March 15th, 2017 | by Shafika | 20 comments
52.2K
reads
17.4K
shares
Isu & Kontroversi

ohbulan-kemalangan

Semalam, viral di media sosial apabila sebuah kereta memandu melawan arus yang mengakibatkan kemalangan 6 buah kereta. Paling menyedihkan apabila seorang lelaki yang baru mendirikan rumah tangga terkorban dalam kejadian di Permatang Pauh itu.

Mendapat perhatian ramai adalah isteri kepada arwah yang turut sama dalam kemalangan itu. Ramai yang melahirkan rasa simpati atas nasib beliau yang kini sedang hamil anak sulung mereka. Memang sebak

Hasrat bawa isteri ke kenduri tidak kesampaian
kemalangan1

Tak mahu hantar balik
kemalangan2

2 hari nampak pendiamkemalangan3

Sumber : Rizki Kentong

20 Comments

  1. Chibi Maruko Chan & Tamain says:

    pmandu remaja..19 thn…pgaruh alkohol..mybbkn accident

  2. xXx says:

    testttttttttt

  3. Toronn says:

    Pemandu remaja perempuan mabuk … Hari tu sampai bunuh lapan orang kat johor , apa nak jadik pompuan sekarang ni ??? NI bukan pompuan ni betina …

    • wtf says:

      cina

    • Chibi Maruko Chan & Tamain says:

      binatang di panggil betina..

    • hisyam teksi says:

      harap kerajaan ketatkan syarat untuk dapat lesen bangsa cina ni
      bangsa cina bawak kereta memang cam celaka

      • Opppssss says:

        Cina mmg babi mkn babi bnyak2 skit tu suka seqondoi org qata..yg kes langar bebudak basikal tu knpa senyap..dah kna suap ke yg diam ja

        • wekkkkkkk says:

          …harp2 didtatror yg …2 mmpos la.
          …….& Sons Sdn Bhd

          Aku pnh keja di syrk b… ni, rata2 smua D..
          Slalu bngga gn Temasik..nama negeri tu dulu..

  4. Zachariah says:

    cina mabuk

  5. hisyam teksi says:

    bangsa cina bangsat

  6. fromthe_truestory says:

    ada satu kedai di Jln Klang Lama Taman Desa,
    Nama kedai

    “Pendandan Rambut Binatang”..
    Sungguh kasar bunyi nya..cubal ltk nama yg manis sikit bunyinya..mcm “Pendandan Rambut Haiwan Peliharaan”.

    Kalau binatang sama la betina mcm pmandu jilaka ni.

  7. abg jambang says:

    mahathir punya celaka la ni sampai org terpaksa pakai kereta murah kualiti takda cam kelisa tu

    • Belle Amie says:

      Ape mslh kau ni sedare.. ape kena mngena kelisa dgn tun dgn eksiden tu.. kang ckp bodo mrh.. ni mesti kes tertelan jambang ko sdri kn.. lempang satgi bru tau

  8. ruu355 says:

    Kalau cina yang langgar orang melayu, macam kat Johor dengan kes ni, memang cina tu awal2 lagi dah clear. polis siap bgtau mabuk alasan dia. so kalalu mabuk boleh la bunuh orang?

    sebab tu lah orang nak hukum Islam, sebagai contoh qisas (balas setimpal atas perlakuan, bunuh dihukum bunuh dsb) dan diyat (bayar gantirugi untuk kecederaan dan nyawa).

    Kalau diyat dikuatkuasakan, keluarga si mati akan dapat pembelaan sebab pembunuh tu kene bayar at least harga seratus ekor unta sebagai balasan kematian tadi.

    Tapi sekarang apa dapat? yillek

  9. Chibi Maruko Chan & Tamain says:

    remaja cina 19thn..mgaku ada buat pesta dadah..muka dpen “harian metro”..

    Kimaks..cina ni..bangsat…mahu hapuskan spesis melayu ke..(dh brapa dh hilang undi malayu ke PAS, KE BN, harapan utk PRU nnti ni) sgaja ke..ha…muka je puith..hati hitam berkeladak..minum kokain…minum air longkang air babi.
    Baru dpt lesen..mcm ni la..

  10. Lelaki ini says:

    Kalau dia negeri sebelah hukuman mabuk bawak kete mmg berat hukuman nye tak kisah lah ko oku kd akoko ke sume kene same jgak . Ni amaciam plak oku boleh bawak kete siap mbuk makan ubat lagi… kesian.. kita buat ape eh ?? Kasi 1 ringgit buat duit kopiiiiiiii.. diammmmmm lahhhh kesiannn . Ni ke nama nya tak kan melayu hilang di dunia…