berita

Cara Mudah Sampaikan Ucapan Perkahwinan Kepada Fasha & Jejai

April 26th, 2012 | by M | 20 comments
Kini Trending

Tak terlewat rasanya untuk mengikuti jejak langkah Nora Danish demi menyampaikan ucapan tahniah buat perkahwinan Fasha & Jejai yang berlangsung pada 27 April 2012 ini, bermula dengan majlis akad nikah.

Rakan media, Gua Malaysia menyediakan sebuah platform khas untuk anda menyampaikan hasrat tersebut melalui aplikasi khas mereka. Anda perlu login menggunakan akaun Facebook terlebih dahulu.

M

M

Founder OHBULAN! yang kini bergiat secara serius dalam industri media & pengiklanan. Beliau membantu para klien mencapai pelanggan yang berpotensi melalui kempen pengiklanan secara menyeluruh dan berkesan.

20 Comments

  1. aku says:

    ntah..sini pon bleh…tahniah…WEEEEKK…

    (0)
  2. Fiza says:

    Weekkk wat pe,Brg second hand..Mogadishu cepat la ko bercerai..weekkkk

    (0)
  3. CikDolly says:

    freak. kot ye pun tak suke sgt kat dorg ni, takyah la nak doakan org cpt bercerai. mana akal sampai mendoakan keruntuhan sebuah masjid yang baru dibina? ye. si lelaki adalah bekas suami wanita lain. mungkin anda melihat pernikahan ini sbg membina masjid diatas kesengsaraan kesedihan kekecewaan org lain. tetapi itu sudah tertulis dalam takdir jodoh mereka, ape yg boleh diorg buat? we never know the truth of this story, im sorry, not dat i nak cakap either pihak berbohong but u guys are not being fair la dengar sebelah pihak. apekata tukar doa anda tu, semoga Allah memberikan yang setimpal yang terbaik untuk mereka. doa ni reflection diri. doa lah masjid org runtuh, kalau ter-reflect balik kat masjid sendiri, i hanya mampur bergeleng. opps! hanya mengingatkan bukan mendoakan.

    (0)
    • atira says:

      marah tuh…da laa..biar laa org nk ckp pape..awk x payah nk menyelit jgak apa diaorg nk kata..mulut org ssh nk ttp syg oii…mulut dtutup..mata melihat..apa yg terjadi antara mereka Allah je yg tau..kt x payah nk sibuk menilai org..x yah nk angin2 ye CIKDOLLY..awk ckp mcm mana sekalipun.mulut org mmg x boleh tutup..

      (0)
  4. mamaamer says:

    setuju dgn CikDolly. kalau x suke sekalipun,jgn lah mdoakan sesuatu yg x baik buat pasangan ni.kalo x suke diam je..

    (0)
  5. (> says:

    yer… x suka tak yah tgk… tak yah dengar…. Allah maha adil… hr nih awak doakan kehancuran rmh tangga dia stu hr nant kna pada btg hdung sndiri baru tau… Stiap sesuatu yg Allah bg pada umat Nya bukan perkara yang sia2..

    (0)
  6. ayu says:

    tahniah..moga mendapat hidayah dan berubahlah demi mengejar cinta Allah serta keberkatan dalam perkahwinan…cepat2la berubah…jgn da kahwin ni nk masuk club lg sudahla..

    (0)
  7. penghuni alam says:

    TAHINAI FASHA N JEJAI…SEMOGA BERKEKALAN KE AKHIR HAYAT

    (0)
  8. penghuni alam says:

    TAHNIAH!!!!SILAP TAIP

    (0)
  9. pu3iza says:

    tahniah fasha…!!!!!!!!!! hope berkekalan….

    (0)
  10. i luv lemonate says:

    tahniah pasha n jejai..hehe…selamat berbahagia
    p/s:aku bkn peminat pasha tp sebagai muslim aku kna doakan yg baik2.:)

    (0)
  11. tutti fruitti says:

    suke aku nak ucap tahniah kat sape…tahniah buat nora danish yg pergi menunaikan umrah hr nie…Pergilah wahai hawa…jgn kau bersedih lagi…Semoga Allah berikan yg lebih baik dari sebelumya…..kau dah banyak bsedih sblm nie,,,tapi ko kuat melawannya…pergilah menghambakan diri pada Yang Maha Mendengar lagi Maha Mengasihanimu..

    Semoga kau berjumpa dgn ketenangan yg penuh dirahmati oleh Allah……(aku suka cara Nora Danish mengatasi segala dihadapannya)

    (0)
  12. penghuni alam says:

    wpun nora penah disakiti n dikecewakan, tapi di x penah mengaibkan bekas dia…aku RESPEK!!!

    (0)
  13. mila says:

    tahnia fasha n jejai, semoga bahagia amin

    (0)
  14. mira kamal says:

    selamat pengantin baru fasha.. semoga bahagia

    (0)
  15. love fasha says:

    selamat pengantin baru fasha… semoga bahagia

    (0)
  16. mumut says:

    selamat pengantin baru fasha..

    (0)