Ciumlah, Peluklah Mereka - Rakam Video Tanpa Pengetahuan Ibu, Apa Yang Berlaku Selepas Itu Sangat Menyentuh Hati - OHBULAN!

berita

Ciumlah, Peluklah Mereka – Rakam Video Tanpa Pengetahuan Ibu, Apa Yang Berlaku Selepas Itu Sangat Menyentuh Hati

March 1st, 2017 | by Wan | 10 comments
63.7K
reads
43.5K
shares
Video Popular

Screen Shot 2017-03-01 at 1.01.36 PM

Selagi mereka masih bernyawa, kita sebagai anak-anak wajib untuk menghormati ibu bapa. Hormati, sayangi, dan berbakti lah kepada mereka.

Video yang dirakam tanpa pengetahuan ibu lelaki ni menyentuh hati netizen. Jom kita tengok, sediakan tisu!

Peluklah, ciumlah mereka…

Video ini aku rakam tanpa pengetahuan ma dan kamera disembunyikan..

Video ini aku harap dapat korang aplikasikan ..kepada yang masih punya
mak hargai mereka jaga mereka..saya kehilangan ayah pada umur saya
10 tahun membesar dengan seorang ibu dalam kesusahan alhamdulillah saya
masih bersyukur kerana masih punya ibu…aku burn tiket flight ke penang dan terus pg tbs beli tiket bas malam tu jugak sewaktu habis kursus imkk dan sampai subuh ibu tengok aku ada dalam bilik ibu terkejut dia lalu aku panggil ibu abang cik nak cakap benda ni…maka berlakula situasi ini tnpda dia sedar kamera tersmbunyi..terima kasih ma terima kasih kerana menjaga aku dari kecil hingga besar..

Video ini saya buat untuk anak-anak diluar sana agar yang mana ada berkecil hati dengan ibu anda balik lahh mintak maaf dengan mereka bila mana mereka sudah tiada hilanglah satu kerberkatan berdoa..
sayangilah ibu anda selagi mereka masih ada..
peluk la cium la…
ibumu kerna pasti suatu hari haruman ibumu akan pergi buat selamanya..

anak kampung…
rumah pusaka bonda…
jangan bersedih ibu..
DOAKAN SAYA BERJAYA SEPERTI KALIAN SEMUA…
doakan saya dimurahkan rezeki dan diberi rezeki yang berpanjangan..inshaALLAH IBU..tiada rezeki harta wang ringgit cukuplah rezeki aku punya ibu…doakan saya ya sahabat diluar sana..

semoag video ini sedikit sebanyak membukak pintu hati kita semua..saya tak baik dan tak sempurna tapi saya cuba untuk sempurna dimata ibu saya..

Sumber : Nazar Yamat

10 Comments

  1. abg jambang says:

    mahathir memang mintak ludah je

    mahathir kaki jilat ludah

    dulu zaman dia jadi PM dia kata media barat tak boleh percaya

    tapi sekarang media barat tu la yg dia percaya sgt sgt

    mahathir tua nyanyok

  2. Achint says:

    Kesian, rumah kayu ko duduk ye…