berita

Diyana Halik Bukan PA Aaron Aziz, Nafi Tengking Peminat

January 30th, 2013 | by Ell | 14 comments
Isu & Kontroversi

Diyana Halik Bukan PA Aaron Aziz, Nafi Tengking PeminatMenjadi seorang isteri dan juga pengurus peribadi kepada Aaron Aziz bukanlah satu perkara yang dianggap mudah. Dengan tahap populariti serta peminat yang sentiasa menjerit ketika bertemu Aaron, Diyana Halik menggalas tanggungjawab besar terhadap suaminya.

Baru-baru ini, sebuah portal melaporkan tentang aduan peminat terhadap individu yang dikatakan PA Aaron Aziz. Tempias dari situ, Diyana Halik sebagai pengurus telah dilemparkan dengan tohmahan negatif mengatakan dia telah menengking peminat Aaron Aziz. Disebalik perkara yang berlaku, sebenarnya PA tersebut bukanlah Diyana Halik dan ramai orang telah keliru.

“Terus-terang, saya bukan PA Aaron tapi pengurus dia. Pada kebiasaan, PA akan bertukar-tukar mengikut majlis yang dihadiri Aaron,” ujar Diyana.

Menjawab pada tuduhan peminat terhadap Aaron Aziz yang dikatakan mengambil sikap berdiam diri selepas kejadian yang berlaku, Diyana memberitahu,

“Dalam kami bergegas, ada sekumpulan peminat menahan kami untuk mengambil gambar. Waktu itu jugalah PA Aaron berkata sesuatu kepada peminat itu. Setahu saya, PA dia tidak pun menengking peminat itu tetapi hanya berkata dalam nada tegas saja.”

“Walaupun kami sudah betul-betul terlambat, Aaron tetap melayan peminat untuk bergambar bersama. Malah, Aaron siap bertanya ada lagi tak peminat yang belum bergambar ketika itu. Saya betul-betul tak faham kenapa Aaron pula dituduh hanya berdiam diri saja. Padahal dia dah menurut permintaan untuk gambar. Saya agak kesal orang masih cakap Aaron sebegitu.”

Sumber : Murai

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

14 Comments

  1. Olga says:

    alahai.. jangan bajet bagus sangt nak tengking2 org.. kalau xde peminat xde duit la ko nak makan!

    (0)
    • Olga says:

      utk karat AA kat bawah!
      amboi korang kalau artis kesayangan korang kemain lg backup gile2! cuba kalau retis yg korang x suka keluar cite mcm ni! korang la yg no 1 akan hentam gile! dasar hipokrit! patutlah artis kesayangan korang ni makin hari makin DIVA! rupenya ada peminat yg bodoh mcm korang.. semuanya dia yg betol! kesian!

      (0)
  2. MissX Peminat tak fanatik says:

    Yg peminat pun over, dah tahu laki org dok galak tak ingat. Sian Aaron ngan wife dia.

    (0)
  3. makminahrok says:

    Biasalah peminat ni kalau boleh gaknya nak kena duduk lama2 layan cukup baru puas hati.. org tak payah buat keje habis tu nanti AA lambat pulak kena dgn production tak berdisiplin.. macam-macam manusia.. aku dulu kena dgn sorg pelakon wanita yg agak popular aku tegur langsung tak layan siap jeling pulak tu.. tapi takpe aku sabo.. tapi aku bukanlah minat sgt so..

    (0)
  4. lee says:

    Ala peminat2 ne mcm owg gle nmpk artis je nk tngkp gmbrle apele..ko ingat peminat bg duit kt artis ke..stupid..ini semua poyo

    (0)
  5. miss wawa says:

    si olga ni apahal huh??!! aku tahu la ko tu jeles kan?!

    (0)
  6. Audrey Hepburn says:

    Olga ni mesti jenis baca tajuk je, pastu terus komen.

    Peminat pun, sakai mana la yg nak sentap tak tentu hala. Macam la org tu kerjanya layan kau saja.

    (0)
  7. anti olga says:

    Kalu korang nk twu olga 2 mlut mcm bapuk..ati busuk

    (0)
  8. Brutal Mom says:

    ni antara perkara2 yg nak menjatuhkan nama AA yg sedang naik.

    (0)
  9. ff says:

    Gosip yg nak jatuhkan nama AA la ni. Cukup cukup lah. Makin banyak fitnah kat AA ni, aku tengok makin murah pulak rezeki dia. Duta sana sini. Allah Maha Besar, Allah Maha Mengetahui. AA, keep up yr good work okayy.

    (0)
  10. miss Honey says:

    Hurmm… macam2..

    (0)
  11. Bee says:

    Eleh, kekadang peminat ni poyo je..Semua ni POYYOOO……

    (0)
  12. yana says:

    Peminat giler meroyan nk wt cmner…

    (0)
  13. bapuk olga bapuk says:

    Ala bapuk ne menyalak..sian ko haha

    (0)