berita

Email : Peminat Kecewa Dengan Shahir

April 12th, 2012 | by M | 13 comments
Isu & Kontroversi

Apa sebenarnya yang berlaku kepada Shahir? Kami sebagai peminat ingin tahu apa status dia sebagai artis Astro, kerana banyak tanda tanya kami yang tidak terjawab sehingga hari ini. Sebagai contohnya, ada beberapa acara anjuran Astro yang tiada kelibat Shahir, Mania pun tiada.

Baru-baru ini, album terbaru Shahir telah pun dipasarkan. Apa yang janggal, Shahir sendiri tak tahu bahawa album tersebut sudah berada di pasaran. Kebiasannya, artis lain berpeluang mengadakan sidang media, namun situasi yang dihadapi Shahir berlainan pula.

Sebelum ini kami pernah menyuarakan beberapa soalan kepada pihak Astro, namun pelbagai alasan yang mereka berikan sehingga ada yang tak logik didengar. Menurut sumber, Shahir sebenarnya diboikot oleh pihak Astro. Adakah benar dakwaan itu?

Sepanjang kami mengenali Shahir, dia tak akan bersuara walaupun konflik itu melibatkan kerjayanya. Sedangkan, kami sebagai peminat sudah banyak mengeluarkan modal untuk menyokong dia, dan agak kecewa dengan cara Shahir mengatasi masalahnya. Dia biarkan sahaja masalah itu berlaku, dan berlaku.

Apa yang kami perasan, ada banyak wartawan yang sudah bertanya kepada Shahir, namun kami dengar Shahir tak mahu buka mulut kerana dia kata banyak pihak yang akan terlibat. Kami sebagai peminat ingin membantu, tapi tak tahu apakah cara yang betul.

Kami ingin kerjayanya berjaya, dan kalau betul Shahir ada masalah, kami ingin membantu Shahir keluar daripada masalahnya.

Yang benar,
Peminat Kecewa

M

M

Founder OHBULAN! yang kini bergiat secara serius dalam industri media & pengiklanan. Beliau membantu para klien mencapai pelanggan yang berpotensi melalui kempen pengiklanan secara menyeluruh dan berkesan.

13 Comments

  1. tasya says:

    pendapat aku la… shahir ada hak utk tentukan hidup dia… tanpa nk kongsi2 dng peminat dia…

    (0)
  2. aidaz says:

    apa la masalah mamat ni. cuba la belajar tegas dgn diri sndri. tegas dlm membuat keputusan. jgn biarkan masalah berlarutan. jgn lari dari masalah.

    (0)
  3. Jusoh says:

    Laa kang bapak dia tak sehat..dia kena jaga bapak dia..kate peminat, tu pon susah nak paham

    (0)
  4. n says:

    shahirkalu xnak jadi retis xyah la masuk AF..

    (0)
  5. nana says:

    die da brubah kn…….masuk AF ari tu pn die ngaku die silap……AF tu kn da terang2 acara mungkar…..bgs la die da brtobat…….yg pminat2 AF yg undi die dulu, xyh la mare kt die……ptt nye korg kene mntk maaf kt tuhan sbb da buang duit utk SYIAR kan acara maksiat…….xyh la smpi nk kecewa or brsedih psl bnda2 mungkar ni……ptt nye kecewa/nyesal sbb kenang kn dosa yg berkapal2 ni……ptt nye bersedih sbb takut pd azab kubur……balas la budi Allah smntara masih sempat ni…… :-)

    (0)
  6. Zed Zaida says:

    ala x heran la dgn mamat ni. dulu belajar kat UIA pun kena buang.. porahhh

    (0)
    • the rock says:

      aku ader dgr yg dia nie blaja uia dulu…mmg tol ker dia kn buang?..dia amik course aper huh,apsal x pernah jumpa dia kat uia dulu…

      (0)
  7. HS! says:

    ASSALAMUALAIKUM,MINTA MAAF CKP LAH YE….YG KALU X SUKA SHAHIR ATAU APA LAH X USAH LAH KITA SESUKA ATI JUGDE DYE KENA BUANG uia LAH APALAH PADALAH YG SENARNYE IBUBAPA DYA ADA MASALAH KEWANGAN SO,TERPAKSA LA BERHENTI.JD,KESIMPULANNYA SIASAT DLU BRU JUDGE….LGI SATU,X YAH LAH NK KUTUK2 KALU XSKA…KAN DH DPT DOSA FREE….APA KATA PIKIR YG POSITIF JE….MAYB DYA ADA LA HAL DYA SENDIRI.DYA PUN MANUSIA JUGAK X LARI DRIPDA MELAKUKAN KESALAHAN..DYA PUN ADA CKP KAN ABAH DYE SAKIT….KALU KITA PUN MESTI LA NK JAGA KALU BAPAK SAKIT…..X SAKIT PUN NK JAGE TAMBAH LA SAKIT…. SO CHILL K :) SEBELUM TERLUPA, MSA DYA MASUK af pun ALLAH yang tentukan.segala yg berlaku ALLAH yg tentukan pegang yg tu sudah….minta maaf kalu tersalah ckp….ASSALAMUALAIKUM……

    (0)
  8. burn says:

    rileks la..ak kawan shahir ni..jgn tuduh2..ape yg korg ckp ni xbtoi..dia ni ok je bg ak..just dia problem dia xbpe reti sgt nak handle..tp dia baik tau,,tu ak xdpt nak nafi kan..igt mak bapak n jage adik beradik dia,,lg 1,pasal uia tu,mmg dia blaja kt c2 dlu,tp kt matrik uia je..pastu dia stop stdy
    kpd HS!..dia stop blaja bukn pasal mslh kwangan la..aiyo..jgn wat2 cte…sori ok..

    (0)
  9. HS! says:

    owh minta maaf jugak….kalu sya salah sbb arituh kalu x silap sye la, dye ade ckp dlm metro….kalu x silap la…sorry kalu silap…..bkn wt cte :)

    (0)
  10. maizan says:

    shahir nie macam nie la pulak…

    (0)
  11. Lepuk Yem says:

    Aku minat dia ni, tapi ayik menyepi jer skrg

    (0)