berita

Emma Maembong Wanita Yang Hadiahkan Zizan iPhone 5?

April 19th, 2013 | by Noraini Nasir | 14 comments
Isu & Kontroversi

Emma Maembong & Zizan

Memandangkan Selasa lalu pelawak dan pengacara popular, Zizan Razak mengaku sudah miliki teman istimewa, seorang aktres jelita iaitu Emma Maembong telah dikaitkan dalam perkara tersebut.

Spekulasi ini timbul apabila pelakon wanita itu dilihat hadir pada malam majlis sambutan ulangtahun Zizan pada Ahad lalu di Felda D’villa, Kuala Lumpur.

Namun begitu, Emma Maembong telah menolak dakwaan kononnya dia adalah wanita yang dimaksudkan oleh Zizan dan menegaskan agar namanya tidak dikaitan dalam perkara tersebut.

Rasa lucu pula apabila orang katakan saya sebagai gadis yang berada di hati Zizan kerana sebelum ini nama Kaka yang dikaitkan.

Biarpun dia mempunyai ciri-ciri lelaki yang saya sukai, tidak semestinya hanya Zizan sahaja yang mempunyai ciri-ciri seperti itu.

Saya mengetahui bahawa dia sudah mempunyai teman wanita namun saya tidak mengenalinya. Lagipun ia merupakan hal peribadi Zizan, jadi jangan libatkan saya. – Tegas Emma menerusi laporan Sinar Harian Online. 

14 Comments

  1. dolphin says:

    Cantik lah si Emma ni… Suka kat dia. Harap-harap kerjaya dia akan sukses selalu..

    (0)
  2. Qistina says:

    Sapa nak pd pelawak? Apa masa depan?Muda lg laku lah si Zizan ni. Kat Malaysia market kita kecil tidak mcm luar negara jd kena rajin cari rezeki lain di samping berlawak utk kukuhkan ekonomi sendiri dan nak bg masa depan pd anak bini.Penat jiwa dgr artis kita mengeluh kemiskinan bila sudah berumur dan tidak laku lg.

    (0)
  3. beladin says:

    komen yang agak bodoh..artis tu dah kumpul harta..bila ada harta buka laa bisness..sapa nak jadi artis sampai tua..bisness boleh waris sampai cucu cicit…itu pun payah nak pikir ke..adoiii tolong laa jangan wujud orang melayu macamni…patutlaa cina kaya raya buka bisness

    (0)
  4. wak dol says:

    alahh kocek penuh mmg lah emma kembung ni nak cuba tak ada ..tak ada maknanya . perempuan sepah2 cam ni yang ko nak zizan ..tapi sesuai lah dgn ko ..ko pun bersepah huahauahaua

    (0)
  5. rahman says:

    Zizan jgn perasan. Cermin dulu. kuangkaungkuang..

    (0)
  6. Damia says:

    kan zizan dah cakap perempuan yg dia suka tu bukan artis..pastu asalnya dari terengganu,tak seksi, simple..pandai memikat hati orang tuanya…

    (0)
  7. Usin Lempoyang says:

    Emma Maembong pon org Ganu jugak! klu ngan zizang mmg secocok lah dorg…

    (0)
  8. aienyz natashya says:

    abg zizan mmg smart , mcm abg sbelah umah sye

    (0)
  9. Lagubestbest says:

    Zizan suka awek cun seksi gak sebenarnya, tapi bila terfikir azab lepas mati, dia dok main tarik tali nak cari awek kurang seksi. Hahaha

    (0)
  10. Zamzam says:

    Artis Malaysia miskin! sapa nak?? kumpul harta? hihihihi! Ada dua tiga kerat jer buat bisnes.Lain2 dok pi mai pi mai tang tu jugak…bukak filem production lah, buat skrip lah… semua kerja2 yg pendapatan kurap! Artis pompuan sebab tu la pi cari org luar filem. hanya mereka tau betapa susah nyer jadi artis malaysia…ciputttt..glamour jer lebih!

    (0)
  11. kembung taruk minyak angin says:

    huntongla belajar takat tingkatan 2 ramai yang nak, sbb cantek.. cuba mak jah (org gaji citer sembilu tu) blaja smpai tingkatan 2, ada org nak?hahahhaha….

    (0)