berita

Foto Adik Anzalna Nasir Mesra Bersama Teman Lelaki?

January 16th, 2013 | by Ai | 17 comments
Lensa Insta

Mia Nasir-6

Kami kira, majoriti peminat Malaysia semua sudah mengenali siapa Anzalna Nasir kan? Tipulah kalau anda tak kenal dengan pelakon yang jelita ini.

Tapi tahukah anda bahawa Anzalna Nasir mempunyai 5 orang adik beradik dan semuanya perempuan? Kalau sudah melihat pada wajah Anzalna, pasti anda semua sedang membayangkan bagaimana pula paras rupa adik-beradiknya yang lain, kan? Mungkin boleh juga kita gelar mereka ini ‘Nasir’s Sister’. Curlass uols!

Tidak apa, OHBULAN! akan kongsi foto adik-beradik Anzalna pada hari lain kerana tujuan artikel ini hanyalah sekadar untuk berkongsi gambar adik Anzalna, iaitu Mia Nasir bersama seorang lelaki dipercayai kekasihnya.

Untuk pengetahuan, Mia Nasir pernah terlibat sebagai pelakon untuk drama “Cik Paris Diva Kampung”.

Jadi, apa komen anda? Cantik tak?

17 Comments

  1. ntah sapa tah says:

    Biase je…pernah tgk satu femili…overdressed

    (0)
  2. jelir lidah leuniey. sayang apek says:

    gossip leuniey lagi glok.

    (0)
  3. anti lopak says:

    ala dia bkn artis pon.. oh bulan ni mcm dh xde cite len plak..

    (0)
  4. jelir lidah leuniey. sayang apek says:

    oh bulan kaki gossip . peminat leuniey.

    (0)
  5. banana says:

    xcantik pun…hahaha

    (0)
  6. nanana says:

    apek pujuk leuniey panas tu. down

    (0)
  7. apex tahu leuniey panas . sayang apek says:

    sedihh ada nama jelir lidah pada leuniey. sayang apek

    (0)
  8. apex tahu leuniey panas . sayang apek says:

    gua melayusidehh bro lihat aweks cute sosial

    (0)
  9. poyolahkau says:

    Barai.

    (0)
  10. kasi bersih says:

    zaman skrg pasangan kekasih dah mcm suami isteri…dunia akhir zaman

    (0)
  11. matyo says:

    masyallah..azab neraka itu amat pedih,bertaubatlah

    (0)
  12. ain hawani says:

    x cun pn adik dia..

    (0)
  13. SALMAH says:

    ini bukan kakak die diana nasir yang berlakon dalam si tudung tweet dan cik paris diva kampung…sebelum ini di gosipkan dgn fizo omar…ape lah oh bulan ni…nak siarkan gosip selidik dulu…huhuhuhu

    (0)
  14. Maylowbee says:

    Urgh! Buruknya! Bukan main mesra lg nampak.

    (0)
  15. ramos says:

    woi yg berlakon si tdg tweet tu liyana jasmay lerr….hurmmmm….leuniey 100x lg lawa…

    (0)
  16. Jelita says:

    Rupo dah mcm ‘adik nasha’ dari thailand.. Pung krap chop hot yam..

    (0)