berita

Foto Eksklusif : Pija Juara Mentor Musim 1 Langsungkan Pertunangan

April 25th, 2012 | by M | 31 comments
Kini Trending

Foto Eksklusif : Pija Juara Mentor Musim 1 Langsungkan Pertunangan

Lama sudah kita tak kedengaran perihal Norafizah Mohd Yasin, atau Pija yang lahir daripada rancangan realiti Mentor musim 2007 ini. Sayang sekali, gelaran juara yang diraihnya tidak menjulang namanya di persada hiburan tempatan berbanding juara Mentor yang lain seperti Black.

Sebelum ini, Utusan Malaysia bertarikh 11 Disember 2011 melalui artikel ‘Pija sudah bertunang?’ pernah mengusik gadis jelita ini kononnya penyanyi yang kini berusia 23 tahun ini telah melangsungkan majlis pertunangan secara senyap-senyap di kampung halamannya di Sabah.

Bagaimanapun, Pija menafikan gosip itu dengan menyatakan kepulangannya ke Sabah adalah atas urusan keluarga. Tambahnya lagi, jikalau dia melangsungkan majlis pertunangan atau perkahwinan, dia akan memaklumkan kepada semua orang.

Sebentar tadi, OHBULAN! menerima kiriman foto eksklusif yang memaparkan suasana majlis pertunangan Pija Mentor musim 1 ini. Tiada sebarang detail yang boleh dikongsikan, namun foto-foto ini sekaligus menjawab persoalan mengenai status Pija yang terkini. Enjoice!

UPDATE: KJ, protege kepada Adam dikatakan adalah tunang kepada Pija, betul ke?

Foto Eksklusif : Pija Juara Mentor Musim 1 Langsungkan Pertunangan

Foto Eksklusif : Pija Juara Mentor Musim 1 Langsungkan Pertunangan

Foto Eksklusif : Pija Juara Mentor Musim 1 Langsungkan Pertunangan

Foto Eksklusif : Pija Juara Mentor Musim 1 Langsungkan Pertunangan

Foto Eksklusif : Pija Juara Mentor Musim 1 Langsungkan Pertunangan

M

M

Founder OHBULAN! yang kini bergiat secara serius dalam industri media & pengiklanan. Beliau membantu para klien mencapai pelanggan yang berpotensi melalui kempen pengiklanan secara menyeluruh dan berkesan.

31 Comments

  1. saje2 says:

    Muka laki tu mcm KJ mentor kan?

    (0)
  2. egosgirlz says:

    ni bkn kj mentor 6 ke???patut ade nmpk pija kt mentor mgu lpas..

    (0)
  3. nana_je says:

    macam muke kj mentor adam

    (0)
  4. LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL says:

    KJ tu adik dia atau tunang dia ???

    (0)
  5. tommy says:

    eh macam kj mentor…hantaran ganas beb..ada rokok 2 cartoon..

    (0)
    • Nada Cinta says:

      Hantaran rokok tuh, bukan sbb ganas laaa..
      tapi ia mengikut adat kaum yg ada kat sabah nie..ia merujuk kepada tanda hormat kpda org tua..rokok ini akan diserahkan kepada sedara2 lelaki bakal pengantin nie..harap maklum

      (0)
      • ish ish ish says:

        ooo ye ke, baru ku tahu..pelik jgk tadi bila nampak hantaran rokok punyalah byk…hahahaha…tak penah g tgk hantaran rokok

        (0)
  6. nanako says:

    bodohnya hantaran. ROKOK.

    (0)
    • feez says:

      ko ni ngok ke hape? dah dia ckp tu adat org sabah la…mmg bagi rokok..aku pun mulanya terkejut..tapi bila akuu baca betul2 tu adat org..so respek je la…ko ingat dia nak sgt ke rokok tu? dah adat dia..

      (0)
  7. nenek kebayan kebaboom says:

    ooooooo kosan eh

    (0)
  8. eve says:

    just to clarify.. Sebagai orang Sabah… sy tidak pernah dengar pn adat hantar rokok.. xtau la suku kaum tertentu.. tpi DUSUN & KADAZAN x pernah dengar..

    (0)
    • feez says:

      aku pun tak tau sebab aku bukan org sabah..tapi kawan aku org sabah..dia ckp mmg ade sesetengah org bg ikut adat..suku kaum ape aku tak tau la..takde la aku go detail sgt..

      (0)
    • apa2 jer says:

      dude..teda plk cni dia letak bangsa KADAZAN &DUSUN pnya hantaran..lain bangsa lain adat..klu nampak pelik2, just diam n respect..jgn argue..TQ

      (0)
  9. hihi says:

    aku rase suare pija niyh best tp xtau apesal diam je… nape ye..

    (0)
  10. bb says:

    Kok hantranyaa ada rokokkk! Aduhhhh!~

    (0)
  11. mimi says:

    simple n sweet

    (0)
  12. alin says:

    yup tunang pija adalah KJ mentor adam tu.. dari sumber terdekat..hehe

    (0)
  13. chocolate says:

    tahniah pija

    (0)
  14. nuresdzz says:

    rupe pija nih ader sikit mcm selena gomez kan..hee

    (0)
  15. sya says:

    hantaran rokok? hmmm

    (0)
  16. kunyit says:

    memula aku terkejut gak nak bg rokok, ni perli ke ape… tp da ada ckp adat orang sabah baru aku tau…. oohh mcm tu…

    (0)
  17. Cik Runcing says:

    Oh my, kodi gile minah ni. Hantaran kampong gilee… kesian

    (0)
  18. malboro says:

    makcik yg sarung cincin tu pon nak cekci jugak ke? ingt2 la sket makcik ooiii…

    (0)
  19. chicky says:

    Apala masalah u all ni. Dia nak bagi hantaran rokok k apa k lantak p la.ada masalah k? Ingat bg hantaran mahal2 n berjenama tu hebat sgt k?entah apa2 tah korang ni

    (0)