berita

Foto : Farah Lee, Bakal Isteri Ally Iskandar Sebelum Majlis Pernikahan

January 20th, 2012 | by M | 16 comments
Lensa Insta

Nantikan berita penuh majlis pernikahan Ally Iskandar & Farah Lee selepas ini. Stay tune!

M

M

Founder OHBULAN! yang kini bergiat secara serius dalam industri media & pengiklanan. Beliau membantu para klien mencapai pelanggan yang berpotensi melalui kempen pengiklanan secara menyeluruh dan berkesan.

16 Comments

  1. seri says:

    moga berkekalan….

    (0)
  2. Auni says:

    Muka Farah lee macam Shira sket (anak aznah hamid)..Nway..tahniah…Semoga berkekalan dan bahagia hingga hujung nyawa…

    (0)
  3. jelita says:

    alhamdullillah..tahniah ally moga kekal ke akhir hayat insyaallah..comel wife dia

    (0)
    • CEO says:

      Memang comel sayang, buah kecik je! Ally, cari lah mcam Nozie punye ke, Norazlina A’ala punye ke, Neelofa ke…yg kecik2 tak stim lah bro…banyak kes curang salah satu punca ialah bini2 buah kecik sangat..lu pun tahu kan survey kite buat sama2 dulu??! Bini muda atau no.2 selalunye berbuah lebih besar dari bini tua…harap lu bertahan lama!

      (0)
  4. amany says:

    Alhamdulillah….

    semoga ikatan pernikahan akan berkekalan hingga ke akhir hayat. tahniah buat Ally & Isteri :)

    (0)
  5. bukan saya says:

    Suka sgt ally dpt isteri bertudung.tahniah! Semoga kekal hingga akhir hayat jgn sampai anak cucuje..

    (0)
  6. presiden says:

    Syukur Alhamdulillah…. semoga di kurniakan anak2 yg comel dan soleh/solehah serta kekal hingga akhir hayat…. AMIN..

    (0)
  7. neena says:

    Cantik…semoga perkahwinan ni berkekalan ke akhir hayat…insyaallah…sepadan sgt dgn ally.

    (0)
  8. aku poyo says:

    yup…cam anak aznah hamid. sheera. tp yg nih lbh kuwus n kecil… hehe..pe mksud haku nehhh? hakhakkk;)

    (0)
  9. fateen says:

    farah lee ni keturunan cina ke? muka nak kata cina pon ada..tp adk brdk dia semua muka x mcm cina..

    (0)
  10. norsaleha says:

    semoga berbahagia ke akhir hayat…SELAMAT PENGANTIN BARU…

    (0)
  11. bdk kemaman says:

    jmper ally d mesra mall smlm………smart gler ally..wf die biase2 jer….xsecntik dlm gmbar

    (0)
  12. cantiknya farah …..

    (0)
  13. Robbani Abdul says:

    is very sweet

    (0)