berita

Foto (Hi-Res) Majlis Pernikahan Syamsul Yusof & Puteri Sarah Liyana

March 8th, 2014 | by Amirah | 19 comments
Kini Trending

 

Foto (Hi Res) Majlis Pernikahan Syamsul Yusof & Puteri Sarah LiyanaSiapa sangka perkenalan antara pengarah dan pelakon terkenal, Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana akhirnya ke jinjang pelamin.

Pasangan sama cantik sama padan ini telah selamat bergelar suami dan isteri dengan sekali lafaz di Masjid Al Mukarramah, Bandar Sri Damansara.

Majlis serba meriah itu menyaksikan kedua-dua mempelai memakai pakaian bertemakan warna putih dan diserikan lagi dengan kehadiran keluarga dan teman rapat.

Foto (Hi Res) Majlis Pernikahan Syamsul Yusof & Puteri Sarah Liyana

Untuk semua pembaca OHBULAN!, di sini kami sertakan beberapa keping foto yang sempat dirakam sewaktu majlis pernikahan mereka. Jom tengok di bawah!

19 Comments

  1. Ini yg saya panggil gentleman. Nak anak org, terus masuk meminang, tunaikan yg wajib demi menghalalkan perhubunganan. Syamsul sakit pun, masih melawan kesakitan demi kasih sayang pada Putri Sarah. Love this couple. Congratulation, semoga perkahwinan kekal sehingga ke jannah.

    (39)
  2. nok gebuzzz says:

    tgk gambar x d la nak berkepit sgt….cool jer….
    korang mmg terbaik la

    (18)
  3. daryl says:

    Make up hancur….kesian pengantin. Saperla yg make up kan dia…takpela janji sumer selamat

    (6)
  4. sue says:

    smoga kkal hingga akhir hayat…^^

    (4)
  5. hamba Allah says:

    Makeup puteri sarah xkena.nampak lebam n gelap. Nasib orgnya cantik. Btw, alhamdulillah semuanya dipermudahkan wpun syamsul xberapa sihat. Semoga jodoh kalian berdua hingga ke syurga. @;-)

    (10)
    • Reen says:

      Yeah!! Make-up failed.. Anyway congrats to both of them

      (0)
      • Olga says:

        jgn salahkan make up!
        sebenarnya puteri sarah ni dh xde seri pengantin!
        kire pengantin dh ditebuk!
        sape lg, si bangla la yg tebuk! dulu kan dorang cinta mati!

        (-28)
        • Ummi says:

          Ingat.. padang mahsyar tu sangat luas..so, hati2 kalau nak brcakap pasal buruk orang lain. Peringatan utk diri saya juga :)

          (14)
        • Olga jeles la tew says:

          Tebuk atau tidak, jodoh dan hidayah tu ditangan Allah. Seteruk mana pon manusia tu, jika Allah berkehendak, maka hidayah akan tetap sampai. Apa hak hang nak judge manusia lain camtu? Sepatutnya hang kena risau sbb bila lg hang nak dpt hidayah ni? Bencikan kebatilan dan maksiat tp jgn sesekali membenci manusia itu.

          (8)
        • blossom says:

          apelah korg ni.. dh xde kje.. org bina masjid pn korg nk kutuk2 lg.. masa silam dia, bia la, smua org kt muka bumi ni ada hak utk bertaubat n berubah.. jgn la nk mengata lg, mereka dh sah.. kurg2kn la berkontroversi tuh!

          (3)
        • kesiankatkamu says:

          mase silam dia dh tentu kita sedia tau siapa & bagaimana orgnya. mase silam kita ni elok sgt kah? mase dpn dia dh terbukti yg buruk bleh jdi baik hnye dgn niat & istiqomah. mase dpn kamu? seri atau tidaknye dia hnye sbagai hiasan muka semata2. yg penting seri dlm hatinya. secara jujur, sya melihatkan mereka sesejuk mata memandang. kamu rase bagaimana pulak pandangan org terhadap kamu ye?

          (1)
        • kawan olga says:

          aku setuju ngan olga.. cerr google nama PS.. bersepah gmbar peluk cium mcm laki bini ngan ex bf dia tu

          (-6)
  6. Lea Rose says:

    Selamat pengantin baru, semoga kekal hingga ke jannah..

    Syamsul – Get well soon!

    (3)
  7. Zee Zara says:

    Alhamdullilah
    Selamat Penganting Baru
    Semoga Allah SWT panjangkan jodoh hingga ke Jannah
    Amiinnnnnn

    (3)
  8. olga punya kawan says:

    make up hancur atau puteri sarah memang dah takda seri? opppssss

    (0)
  9. lempang kang says:

    npk sgt muka pengantin sakit …kesian ,xpe yg wajib dh selesai…

    (0)
  10. Puiii says:

    Sapa yg mekap pengantin eh? Gelap nau muka dia..tebalik! Slalu org putihkan muka tangan itam ini elok2 putih gelap sungguh muka dia…. Pahamla kdg2 MUA rs bl putih sgt takut x lawa dlm gambar, tp x elok sgt pon digelpkan. Haih sapela MUA dia

    (0)
  11. Tessa says:

    Adat Melayu dlm perkahwinan utk barang2 hantaran tu patut dihentikan. Xpayah la nak menunjuk2 atau bermegah2 dgn barang2 hantaran tu, nak semua org tengok. Siap letak laptop Mac atas dulang berarak ke sana ke mari. Bw masuk masjid. Sy respect cara Jovian & Nani dimana mereka merahsiakan barang hantaran mereka drpd pengetahuan umum. Ya la semua org ada cara yg tersendiri tp yg baik harus la diikuti. Anyways.. Tahniah kpd Syamsul & Puteri Sarah Liyana.

    (0)