berita

Foto : Julia Perez Ditahan Pihak Berkuasa Indonesia

March 19th, 2013 | by Noraini Nasir | 14 comments
Serantau

jupe-2

Sekitar jam 11.30 pagi tadi, pelakon Indonesia yang terkenal dengan kontroversi, Julia Perez atau lebih mesra disapa sebagai Jupe dilaporkan telah tiba di Penjara Pondok Bambu bagi menjalani hukuman penjara selama tiga bulan atas insiden pergaduhannya dengan pelakon Dewi Perssik sewaktu penggambaran filem seram “Arwah Goyang Kerawang” sekitar November 2010 yang lalu.

Menurut laporan media Indonesia, sewaktu pihak berkuasa tempatan tiba di rumahnya, pelakon ini dikatakan telah bersedia untuk ditahan oleh pihak berkuasa dan dirinya juga kelihatan sungguh tenang untuk jalani hukuman yang bakal dilaluinya selepas ini.

Sewaktu berada di rumah berkenaan, aktres ini telah ditemani oleh ahli keluarganya serta kekasih hati, Gaston Castano.

Berikut kami lampirkan beberapa foto Julia Perez sewaktu dibawa oleh pihak berkuasa Indonesia malam tadi :

Kredit Foto : DetikHot.com

14 Comments

  1. Wokjowo says:

    Perghhhh! Burok giler muke c perez ni! Burok nak mampos!dh mcm nenek kebayan!

    (0)
  2. MIKROFON ROSAK says:

    HARAP MAKE UP AJE BERGANTANG2…
    BAJU DEDAH LONGKANG..
    TAKDE MAKE UP..
    MUKA SERUPA BIBIK CUCI JAMBANS!
    BIBIK PAT UMAH AKU LAGI NATURAL BEAUTY DARI
    SI BETINA NI YG KUAT PAKAI “BARANG”!

    (0)
    • eifa says:

      klu yer nak tegur org pun biar berhemah…..klu muka macam jamban…..dia tak la menang ratu cantik 7 kali weh…ko adooooo……raja longkang ade lor….klu bibik ko cantik sgt dah lama dah ko scandel ngan dia ker…..tapi kan aku rasa perangai macam ko ni…memang sesuai sgt ngan bibik indon…secocok….

      (0)
      • MIKROFON ROSAK says:

        EIFA BARUAH JUPE…
        AKU TAK KATA MUKA DIA MACAM JAMBAN…
        AKU KATA MUKA DIA MACAM BIBIK2 CUCI JAMBANS..
        NAK BELA PUN BACA LAH BETOL2 DULU…
        BARUAH RASCAL…
        weheheheh!

        (0)
  3. lolo says:

    muka sbijik. cam bibik indon.sll make up tebal badjet cun…

    (0)
  4. York says:

    Huh penjara indon ni berat sebelah,ade duit sume pun boleh.duk penjara mcm kat hotel,katil,tv,rokok…hampeh…

    (0)
  5. melayu jawa says:

    Terasa bibik yg suka cuci jamban kt sini. Kalo make up mesti lawo cam retis!

    (0)
  6. ctkhadeeja says:

    Klau xbaca tjuk td ingtkn bibik mne kne tngkap..
    Tserlah wjah’ natural beauty’ julia perez..-,,-

    (0)
  7. Hullahoop says:

    Nenek sihir..nenek sihir…

    (0)
  8. adila says:

    ZZ msti hapy dgn brita ni hehehe, smoga Jupe diberi hidayah dan berubah hendaknye…

    (0)
  9. pelangi says:

    sy sangka melayu malaysia ni sopan santun ternyata tdk,….
    apa urusanmu dgn artis indonesia,kmi tak perna mnghina artismu…jgn buat permusuhan dgn kmi bngsa indonesia.

    (0)