Foto : Nora Danish Ayu Berhijab, Sambut Harijadi Rayqal - OHBULAN!

berita

Foto : Nora Danish Ayu Berhijab, Sambut Harijadi Rayqal

January 8th, 2014 | by Ai | 25 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2014-01-08 at 2.45.42 PM

Sudah cantik, comel pula tu. Apa lagi bila bertudung, sejuk hati dan mata ni memandang.

Terbaru, Nora Danish telah menyambut ulangtahun kelima kelahiran anaknya, Danish Rayqal bersama beberapa orang anak yatim yang dijemput khas dari sebuah sekolah Tahfiz.

Berlainan dari yang biasa dilakukan oleh selebriti lain, Nora benar-benar menginginkan anaknya agar menjadi seorang yang berguna dan soleh bila sudah dewasa nanti.

Nora Danish Berhijab-8

Nora dan Rayqal pernah dilabel sebagai Posh dan Brooklyn Beckham

Nora Danish Berhijab-16

Antara tetamu yang hadir

“Doa semoga Putra ku Rayqal menjadi anak yang soleh, pemimpin yang bijak, berguna pada masyarakat dan negara, mentaati perintah Allah dan sentiasa penuh dengan sifat kasih sayang. Amin.”

Turut sama hadir memeriahkan majlis tersebut termasuklah Nedim dan beberapa orang lagi rakan artis lain.

Mari lihat beberapa keping lagi foto-foto sekitar majlis ulangtahun kelahiran Rayqal selepas ini ya.

 

25 Comments

  1. Seri says:

    Bagus buat kenduri doa selamat.. Me likey! Semoga rayqal panjang umur dan murah rezeki. Cantik ND bertudung tapi nak komen sikit la yang betty, kakak ND, Raja Noora nie.

    Dah la pakai tudung pon jarang..skali orang buat kenduri nie cer laaa pakai tudung litup sikit.. Nie dok pakai selendang. Malu kat anak tahfiz, pak2 ustazah yang datang tue.

    Ajaran dari mana tak tau pakai selendang nie.

    (0)
    • azizah says:

      selendang ni dipakai org tahun 60an 70an dulu,masa tgh jahil,cetek agama

      (0)
      • Seri says:

        Jijah, maksud aku ajaran dari mana tue bukan tahun bile.. Maksud aku, dorang nie berpelajaran tinggi ade akal. Pakai tudung bagi eloklaaaa.. Takkan semua nak kena ikut zaman dulu 60an 70an zaman jahiliah bagai? Skang nie dah zaman 2014.. Takkan cetek ilmu agama lagi kot kan.

        Aku sarcastic tapi ko xpaham. Xpela. Bai

        (0)
        • alahai says:

          nyah, dia bukannya tak paham. dia menguatkan lagi hujah ko yang zaman2 skrg ni takkan tak paham lagi kena tutup aurat.

          ko baru ada internet yek? welcome.

          (0)
  2. nok gebuzzz says:

    bagusnyer mcm ni……..seronok nyer tgk rayfal sambut harijadi bersama anak2 yatim….

    (0)
  3. ooorraaiittt ajew says:

    ape ler…ermmm xnampak ke Nora pakai inner kat dlm tue…
    Bukannye nampak RaMbut pUn……Oooorrraiiiittt ler tue SopaN pe…
    Caya Lah Nora….

    (0)
  4. datin says:

    party, hijab, party, hijab, party, hijab!!!

    (0)
  5. pening arrr says:

    Dunia.akhirat.dunia.akhirat.dunia.akhirat…

    (0)
  6. kak long kawasan says:

    Jap cam setan jap cam angel jap cam setan jap cam angel!

    (0)
  7. azza says:

    Hahaha…

    (0)
  8. hamba says:

    Bgusnya buat kenduri doa selamat.. Alhamdulillah..

    (0)
    • kak ngah insaf dah... kak long bila lagi... says:

      kak long… nanti aku repot ayahanda seligi pale kau kuat2…

      (0)
  9. mizz says:

    Kebanyakan Artis-Artis (selebriti) ni pakai tudung sesuka hati dorang ajer bukan niat untuk UGAMA
    Padahal menurut UGAMA ISLAM perempuan2/wanita2 *WAJIB* memakai tudung..

    Wanita diMalaysia tak susah nak cari rezeki walaupun berhiijab

    Tidaklah seperti negara jiran susah hendak mencari rezki pabila berhijab..

    Ni pucuk pamgkalnya (NAWAITU) hati masing2…
    Ni KEBETULAN Allah tu nak berikan rezki! Duit! kekayaan!dorang(DiDunia)
    So dorang ni anggap OH tanpa pakai tudng ni fuhhh lagi banyak duit!!!!

    KUBUR masing2 JAWAB

    (0)
  10. Shah says:

    Cobaan Duniawi……

    (0)
  11. chibi maruko says:

    happy birthday rayqal.. ND nampak manis bertudung litup, semoga diberi hidayah utk terus berhijab..

    (0)
  12. oci says:

    mana jejai nyerr
    sian rayqal
    pape pun bagus buat doa selamat

    (0)
  13. JKL says:

    SSSSIIAAANNNNNNNNYA!!!…AYAH RAYQAL TAK TURUT SERTA DALAM MAJLIS NI….MAMA BARU TAK BAGI LEPAS AYAH RAYQAL………HIHIHIIHIHI

    (0)
  14. poyo says:

    Ni anak nadeem ke? Takda muka jejai pun.jeng jeng jeng

    (0)
  15. dayang senandung says:

    kat Brunei bulan 2014 kemungkinan undang2 syariah hudud akan dilaksanakan..isteri-isteri di negara Brunei di wajibkan pakai tudung
    menutup aurat. Bertudung labuh sikit, jgn nampak
    bentuk b/dada, pakaian jgn fit/hanging, kalau pakai
    seluar tak boleh ketat fit. Boleh kena dakwa tu… Malaysia bila lg?

    Just info

    (0)