Foto : Pekin Ibrahim & Uqasha Senrose Bercinta? - OHBULAN!

berita

Foto : Pekin Ibrahim & Uqasha Senrose Bercinta?

April 1st, 2013 | by Ell | 14 comments
Isu & Kontroversi

Pekin IbrahimPekin Ibrahim bercinta dengan Uqasha? Jarang sekali kita mendengar gosip dari pelakon berbakat ini kan?

Namun, jangan cepat melatah ya. Menerusi laporan mStar Online, Uqasha menjelaskan mereka berdua masih berkawan dan saling mengenali hati budi masing-masing.

“Benar kami berkawan dan sedang mengenal hati budi masing-masing.”

Spekulasi ini timbul selepas Pekin memuatnaik sendiri beberapa keping gambar dia dan Uqasha pergi bercuti ke Phuket. Dan yang paling menarik ialah sekeping gambar yang menunjukkan mereka berdua berpimpinan tangan. Turut dilihat bercuti bersama mereka ialah bekas kekasih Yuna, Qi Razali.

Namun, spekulasi ini dikuatkan lagi dengan sekeping gambar Uqasha yang dimuatnaik oleh Pekin ke laman Instagramnya. Pekin tanpa berselindung menulis ‘caption’, “I miss her so much.

Tak cukup disitu, Pekin turut memanggil ibu Uqasha sebagai mak mertua dalam sekeping gambar yang turut dimuatnaik ke laman Instagramnya.

Jika benar masing-masing sudah ‘tersangkut’, tahniah la ya :D Mari lihat beberapa keping lagi gambar mereka.

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

14 Comments

  1. mia says:

    uqasya ni k yg de gambar cium dgn nabil tu?

    (0)
    • Olga says:

      Uqasha ni la dulu yg comolot dgn Nabil sampai Nabil putus dgn Irma..
      aritu tengok minah ni berlakon dlm cite Sebenarnya Dia Isteri Saya ya ampunnnnnn kayu nak mamposss!

      (0)
  2. didi says:

    depan mak pun tak segan pegang tangan? dunia dunia

    (0)
  3. donia says:

    owhh..patot la mase ffm kemaen pelok pinggang..

    (0)
  4. pekung says:

    Ada juga terselit si Qi x yuna. Agaknya dia ni spesis suka menempek fmly org g holiday. Ms dgn yuna ikut gak yuna&fmly holiday kt europe ni dgn nelydia senrose pon ikut gak. Budak hingusan nk diajak couple pikir nk seronok je artis skrg x pikir ms depan…

    (0)
  5. apple says:

    bukan ke si pekin ni da tua

    (0)
  6. Fuck rita says:

    Si qi kan bercinta dgn adik si uqasha ni…

    (0)
  7. Xara says:

    Mind ur own business guys. Everyone has their past. They are also human being that make mistakes. So do you. Human is not perfect. Tak baik ckp mcm tu. tq. Have good day :)

    (0)
  8. Xara says:

    Mind ur own business guys. Everyone has their past. They are also human being that make mistakes. So do you. Human is not perfect. Tak baik ckp mcm tu. tq. Have a good day :)

    (0)
  9. nana says:

    kalau aku la pegang tangan pakwe depan mak aku mcm ni.gerenti kena sebat dengan mak aku..open minded btul mak ko ya….

    (0)
  10. korin says:

    sokong pekin bercinta dengan uqasha. semoga bahagia Pekin.

    (0)
  11. sirehkuning says:

    dia ni ker yang kantoi comolot dengan nabil…perghhh stim doh tengok dah laa putih gebu..aaauuuummmmm mencanak ni hahahaha

    (0)
  12. akunakcakap says:

    muka uqasha ni sebijik macam adik dia..confius aku dibuatnya..

    (0)
  13. budak_baju lusuh says:

    pekin…jgn lupa, ingat pesan syeikh…jauhi dari maksiat…jaga baik2 ‘tarikat’ anda….:)

    (0)