berita

Foto Pra Perkahwinan Scha Al-Yahya & Awal Ashaari

April 26th, 2012 | by M | 22 comments
Lensa Insta

Foto Pra Perkahwinan Scha Al Yahya & Awal Ashaari

“Konsep ala Pearl Harbour!” Antara respon yang dihantarkan oleh peminat Scha Al-Yahya & Awal Shaari selepas melihat foto rilis pertama dikongsikan oleh jurufoto, Saiful Nang melalui laman Facebooknya, sebentar tadi.

Klasik dan antik, kan?

M

M

Founder OHBULAN! yang kini bergiat secara serius dalam industri media & pengiklanan. Beliau membantu para klien mencapai pelanggan yang berpotensi melalui kempen pengiklanan secara menyeluruh dan berkesan.

22 Comments

  1. maria says:

    woww..class! menarik!..

    (0)
  2. nana says:

    cantik…tp..kenape ekh bile nengok pic ni x rasa mcm pic pra perkahwinan..rase mcm sekadar magazine photo shoot jek..mmm,

    (0)
    • Ibucool says:

      Ha’r la..cm dh xde ‘kemanisan’ seri pengantin. Maybe sbb dh sllu sgt tgok dorg berdua je kOt..

      (0)
  3. siti says:

    Apa la… kejadah gambar pra perkahwinan ni… dulu2 org x pernah buat la oooi… Haram hukum dia… p nikah lagi baguih tak semahal nak buat gambar ni…org yang tangkap pun dpt rezeki haram.

    (0)
  4. nama aku says:

    betol kata siti, merepek repek je dah org sekarang nak pra pra kawen,

    (0)
  5. ayu says:

    ni lah jadinya ble xde keberkatan dlm perkahwinan lg…jemu dah tgok artis2 malaysia yg dah xde nilai..rosak artis2 ni…nk romantik blajarlah romantik cara nabi kte…

    (0)
  6. wong ayu says:

    he…apa la nak jadi mereka berdua ni..apa yang istimewanya..dah macam omputih..meluat pun ada..

    (0)
  7. zulinda ishak says:

    amboiii…. cun arrr…. mmg sesuaiii arrr….

    (0)
  8. kucing says:

    hmm propa jek lebih..

    (0)
  9. geevah says:

    EMMMM…

    (0)
  10. sya says:

    farah af punya wedding mahal apa. dah tengok dalam tv perunding perkahwinan cakap majlis macam farah tu kurang2 kena ada rm 200k dalam tangan

    (0)
  11. PondanSepi says:

    Pondannya Awal ni!

    (0)
  12. lovely says:

    apela pelik dorg ni..popular xseberapa..publisiti keliling pingang.. nk kawin g je la nikah…

    (0)
  13. minah sepott says:

    ntah hape2la art is skrg nih!!! korg ni blom kawin maaaa!!!

    (0)
  14. sue says:

    bagusssss la tu

    (0)
  15. Girl;s Im says:

    Tobat lah oiiii….bukan budaya kita nak menghukum & mengutuk orAng. Sukahati dorang la nak buat apa oiiii…kalau meluat tengok, jgn tengok. Tak guna smbahyang 5 kali sehari, kalau perangai dok nak ngutuk org jewww….. Terlebih alim lah tu!!!!!

    (0)
  16. pameran pengantin says:

    memang gambar yang mempunyai konsep pencahayaan yang baik

    (0)