[Foto] Viral Gadis Berhijab Seakan Aiman Tino, Dorang Ni Kembar Ke? - OHBULAN!

berita

[Foto] Viral Gadis Berhijab Seakan Aiman Tino, Dorang Ni Kembar Ke?

March 19th, 2017 | by Shafika | 21 comments
94.7K
reads
28.8K
shares
Lensa Insta

irasaimantino

Siapa tak kenal Aiman Tino yang sekarang mula meniti nama di bibir peminatnya terutama dari kalangan wanita kerana dikurniakan suara yang cukup merdu. Walaupun masih berbelasan tahun, Aiman Tino mampu mengorak langkah seiring dengan penyanyi lama yang hebat.

Namun sejak semalam viral katanya penyanyi yang digilai ramai Aiman Tino ini sudah berhijab. Aik? hehe. Kembar ke?

Aiman Tino berhijab?AIMANTINO4

Ini bukan Aiman Tino berhijab okay. Hehe. Sejak semalam viral di Twitter gambar-gambar gadis bernama Syafiqah Rahman ini yang kononnya Aiman Tino dah berhijab.

Memang sekali pandang sama macam Aiman Tino cuma versi perempuan. Lepas je viral, Instagram wanita tersebut ‘diserang’ netizen dengan macam-macam komen. Followers pun dah cecah 5k tau. Fuyoo.

aimantino3

Mendapat lebih 13k retweet di laman Twitter. Gadis ini dikatakan Aiman Tino berhijab. Kelakar betul. Hehe

Lagi Foto Aiman Tino berhijab. Sama tak?

AIMANTINO5 AIMANTINO6 AIMANTINO7aiman10aimantino1

Korang rasa ‘tang’ mana sama? Tapi memang comel gadis mirip Aiman Tino ni. Hehe

Sumber : Syafiqah Rahman

21 Comments

  1. Lee says:

    tak lawa lansung. sama macam aiman tino, tak smart lansung

  2. ika says:

    aiman tino taik busuk kau

  3. akak kau says:

    merdu suara? sumbang mambang adalah..tapi rezki ko dik.

  4. serr says:

    hrmm sama tang mata jerr…lol????

    • FANS AIMAN TINO says:

      HOI….MUSLIM APA KORANG NIE…HINA SESAMA BANGSA DAN AGAMA…DENGKI..BUSUK HATI…HATI SYAITAN SEMUA TU….HARAP KORANG MASUK NERAKA….

  5. Manusia says:

    Perlu ke ambik gambar dalam kolam renang basah kuyup macam tu?
    Macam tak sesuailah dik..

    Klu kimK..ok lah jugak..
    Sekadar komen..heheeee..

    #jangankecam

  6. wekkkkkkk says:

    betapa murh sgt gadis2 zmn skrg, dpt 10a+, 9a+, dn se akan2 retis pun mahu tunjuk kt awam.
    Ckulah hanya sekeliling tahu ada kwujudan mu..x yah nk bagi tahu semalaysia..seglobal.

  7. kakek says:

    Bkn aiman tino ke tiru dak prmpuan ni..?

  8. wekkkkkkk says:

    allah maha celaka

    • wekkkkkkk says:

      ko ni la yg maha celaka, moga ko di timpa celaka di jalanan sbb otak ko ada je di jalan mana2 amek tagline akau..gi mampos ko …
      dasar pencuri, pirates, mk ko hijau, laki mak ko negro dn bangla yg suka main luar

      dri wekkkkkkk
      yg original

  9. JujurMaaFcakap says:

    Gadis tu: xcantik,mcm lelaki, gmbr DLM air xsesuai,xsama pun mcm aiman.
    Aiman Tino: suara xmerdu,lirik lagu khas utk yg frust cinta n xcukup ilmu agama tggu nk mati, lagu yg x mnjana idea or tidak mmberi semangat mngikut zmn pmerintahan najib razak. Nk cpt glamour, lirik cintan cintun yg lapuk jiwang. Maaf aiman tino, sakit telinga bila bukak radio!

  10. Moda says:

    Mata saya ke yg rabun? Part mana yg sama? Seiras pun tak!

  11. tina tini says:

    aiman tino luv u bi…

  12. tak minat llki muka licin sgt says:

    aiman tino masih remaja…x ada jambang agi ni…bila dewsa…adalak jmbg tiruan nnti…

  13. jue says:

    pic dia pakai tudung hijau tu ..
    itu baru sma dgn aiman tino .hahahaha