Hantar Hantu Raya Bagi Suami Tak Selera - Bercerai Akibat 'Sihir Pemisah' Janda Anak 3 - OHBULAN!

berita

Hantar Hantu Raya Bagi Suami Tak Selera – Bercerai Akibat ‘Sihir Pemisah’ Janda Anak 3

April 20th, 2017 | by Arini Saleh | 10 comments
35K
reads
6.2K
shares
Kini Trending

ohbulan_minyakcenuai

Dengan kemunculan pelbagai teknologi dan pembangunan yang pesat sekarang ini bagaikan tidak percaya masih wujud segelintir orang yang berfikiran kolot menggunakan sihir untuk dapatkan apa yang diingini.

Walaupun ada orang yang menganggap perkara sebegini sudah lapuk ditelan zaman, korang jangan terkejut jika perkara sebegini masih ada pada tahun 2017 ini. Baca luahan salah seorang mangsa sihir di twitter ni, sampai bercerai berai dibuatnya. Hmm

‘Ni sihir ni, sihir pemisah’

Screen Shot 2017-04-20 at 7.11.39 PM

Suami terus demam & muntah-muntah hitam

Screen Shot 2017-04-20 at 7.12.36 PM

Dia pernah hantar hantu raya tak bagi suami selera tengok

Screen Shot 2017-04-20 at 7.13.22 PM

sumber: twitter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 Comments

  1. Munafiq... says:

    Manusia kalo dah hilang pedoman, terdesak… sanggup buat apa sahaja untuk kepentingan hidup… Sanggup Berdamping dgn jin, iblis, syaitan terkutuk… Beramal ilmu khurafat Pengasih, Pembenci, dll…. Depan manusia belakon baik, belakang dia la setannya… Agama, Maruah sanggup tolak tepi… Dasar munafiq…

  2. Procerus says:

    Kena dgr cerita pihak lagi satu.. Kadang-kadang pengadu tak cerita silap dia sendiri.. Ada isteri yg walaupun suami tunaikan segala tanggungjawab dia, tetap masih tak dihargai.. Isteri jadi bossy, nak jadi ketua keluarga. Pijak kepala suami.. semua nak kena ikut cakap dia.. Suami tu pun manusia biasa…walaupun dia boleh tahan dengan panas baran isteri sebelum ini, kalau isteri tak ubah perangai bahkan makin menjadi-jadi panas barannya,suami mana blh tahan.. So bila berjauhan dari isteri, suami dapat ketenangan..ketenangan yg dia takkan dapat bila berada di rumah bersama isteri…tambah lagi bila ada perempuan lain yg lbh caring pada dia, layan dia lebih baik daripada isteri sendiri..buruk macamana pun rupa perempuan tu..lelaki tu akan cair juga.. Si isteri pula dah tau salah sendiri tapi taknak mengaku salah.. pujuk suami yg dah mkn hati mmg xkan berjaya la… Pastu mula la berubat, ckp kena sihir… tak semua ustaz tu betul-betul pandai mengubat.. Aku cakap nie semua dari pengalaman…

    • Mimi says:

      setuju. kenapa nak salahkan sihir? sendiri dah kata kuat marah baran semua. lepaskahwin pun masih baran. kalau suami nampak ada orang layan dia baik so boleh dia hati dia terusik. tak side your husband. tapi lumrah manusia begitu. berdasarkan pengalaman.

      • Hantu Raya Tak Bersalah ..Sendiri Ketiak Busuk says:

        sendiri ketiak busuk , kentut kuat bau macam lahanat , mulut bau puaka tapi salah kan hantu raya pulak …bodoh