berita

Foto: Hero Vanilla Coklat, Aiman Hakim Ridza Sudah Punya Kekasih?

February 9th, 2012 | by Ell | 28 comments
Kini Trending

Sudahlah kacak, tinggi pula orangnya. OHBULAN! pasti kini ramai yang mengidamkan kekasih seperti Aiman Hakim Ridza kan?

Kepada yang tak tahu, Aiman adalah hero dalam drama bersiri bertajuk Vanilla Coklat dan digandingkan bersama Izara Aishah pada setiap malam Selasa. Mungkin sebelum ini ramai wanita yang mengidamkan teman lelaki seperti Seth Tan, tapi kali ini watak yang dibawa oleh Aiman Hakim sebagai Amir dalam drama Vanilla Coklat pula semakin memikat para wanita diluar sana.

Namun bukan itu yang ingin kami kongsikan, tapi sekeping foto gambar mesra Aiman Hakim Ridza bersama seorang wanita yang dipercayai adalah kekasihnya. Menurut sebuah blog hiburan tempatan, wanita di sebelah Aiman ini adalah kekasihnya sejak dari zaman persekolahan lagi. Kalau betul begitu, baguslah. Jangan pula sudah masuk industri hiburan, terus lupa diri.

Untuk pengetahuan anda, Aiman Hakim Ridza sebenarnya adalah bekas peserta Mentor 5 dan protege kepada Rahim Maarof. Sebagai bekas peserta program realiti, ini adalah drama pertama Aiman dan OHBULAN! pasti ia akan melonjakkan namanya walaupun dia masih kekok sedikit ketika berlakon.

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

28 Comments

  1. Pondan Sepi says:

    alahai..naik pun sebab ada rupa.. cuba muka mcm mat buruh. confrimorg tukar channel TV bak kata Dang Suria!

    (0)
  2. jelita says:

    kecewaaa….

    (0)
  3. me says:

    xleh blah je ms masuk mentor…aku rs cm tangkap muat je adala….aku rs die better jd pelakon….lg mantop….kire mentor tu skadar batu loncatan jela utk die start karier die…nway congrats setia ngn gf lama lg….hope kekal

    (0)
  4. ima says:

    waaaaaaaaaaaaaaa handsomenyaaaaaaa :)

    (0)
  5. wati says:

    Mmg hensem…bes arr lakonan dia… <3 <3

    (0)
  6. AinNur says:

    tapi saya idamkan boyfren cam Sufian (Gemersik Kalbu)… romantik sangat2

    (0)
  7. lala says:

    nak aiman couple izara in real life :)

    (0)
  8. shah says:

    maaf..x ada talent jadi pelakon,mcm kayu…

    (0)
  9. tok siak says:

    aiman tak sesuai ngan izara… gf dia ni lagi lawa…izara layaknya kawin orang kaya mcm aku… ha.. ha … ha… aku ler

    (0)
  10. Aparaaaah says:

    Gf dia lawa…beb…izara 99% lagi lawa cantik dr awek dia ni….ooppssss…

    (0)
  11. sukasuka says:

    pilihlah isteri 4 kategori
    1) cantik
    2) keturunan
    3) harta
    4) agama
    pilihlah yg beragama,nescaya kamu akan selamat

    (0)
  12. kartikel.com says:

    minta izin utk dikongsi

    (0)
  13. barney stinson says:

    mohon fap fap fap….

    (0)
  14. auntie anne says:

    sehingga ke jinjang pelamin kay… bukan jinjang selangor

    (0)
  15. lukman hakim says:

    tuah abg aiman datang dari kak izara tu kan kan

    (0)
  16. dot..dot says:

    suke aiman dalam vanilla coklat..cute sangat ngan izara aishah..harap kekal ngan gf 2 ekk..

    (0)
  17. lukman hakim says:

    saya tak suka la pompuan ni menggangu rumahtangga abg aiman ngan kak zara

    (0)
  18. lukman hakim says:

    harap abg aiman kekal dgn kak zara jgn menduakan kak zara okay tak baik tau abg

    (0)
  19. auntie anne says:

    suka hati dia la nak kawin siapa jodoh di tangan tuhan bukan di tangan awak bangang

    (0)
  20. nurul aini says:

    saya nak aiman hakim ridza bercinta dengan izara aishah.
    lagi best……
    aman hakim ridza dengan izara aishah kan sesuai sikit ….
    aiman hensem…
    izara cantik…
    ok latu..
    saya minat cerita vanila coklat…

    (0)