berita

Hilang Stress Dengar Lagu Ni! – ‘I Am Me’ Datuk Seri Vida ‘Berhantu’, Dapat Pujian Netizen

July 14th, 2017 | by Shafika | 10 comments
30.4K
reads
11.4K
shares
Kini Trending

Kalau sebelum ini, jutawan kometik Dato Seri Vida telah mengeluarkan Video Musik Pikotaro PPAP. Kali ini Dato’ Seri Vida tampil official video untuk lagu ‘I Am Me’ ini selepas dipuji netizen. Masih berkonsep yang sama iaitu “catchy”, musik video ini sekali lagi tarik perhatian netizen.

Ramai yang memuji lagu Dato’ Seri Vida ni. Katanya best dan dapat hilangkan kemurungan. Memang comel pun. Lepasni Dato’ Seri Vida boleh la buat lagu baru..

Hilangkan stress

I am me


Sumber : Hot FM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 Comments

  1. abg jambang says:

    esok lisa nak pergi beli nasi lemak yer kak…

  2. Moda says:

    Ayam mee. Dengar tanpa tengok vid, ok lah.

  3. anon says:

    makcik gile glamer

  4. serene says:

    kalau artis lain esp yg muda2, cepat aje org kondem bila pakai tudung tak tutup dada. Ni makcik yg dah tua nak jadi nenek pun masih tak sedar diri pakai tudung singkat takde pulak org hentam, meluatnya tengok nenek kebayan attention seeker ni.

  5. Fakhor says:

    Hilangkan stress bertambah stress ada lah

  6. SayaIkhlas says:

    bertaubat lah kakak…

    itu jer nak bg tau… hmmmmmm.. kesian ek

  7. hantu says:

    lagu.. ok tu.. as long she is happy with her life.. oklah.. tak ganggu hidup orang lain..

  8. MAJOR D says:

    I am me not you. Kakakaka