berita

Infographic : Top 5 Pelakon Wanita Bakal Menyerlah 2014

February 21st, 2014 | by Ell | 14 comments
Infographic

200214-04

200214-01 200214-03 copy200214-0asda3

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

14 Comments

  1. iyerr ker?? says:

    ini RAMALAN siapa?
    mane Nelydia Senrose? rase die dr thn lps dh byk drama die berlakon..
    ChaCha tu byk brlakon pembantu jer..
    WHO CARES… RAMALAN NIE?

    (1)
  2. Jerangkang dalam samaran says:

    Ni ramalan syok sendiri krew ohbulan yg xda kerja n xda benda nk reka sbb nk viewers tinggi every week. Kan?!! Sedihhhhhhh oh bulan ni!

    (-2)
    • Ell says:

      Nope. this is something we should talk about. Not just another cheap gossip or boring entertainment news although we always update it everyday.

      And yeah, u just put ur comment here. That’s because u’re attracted to this news. LOL.

      (3)
      • jerangakang dlm smaram says:

        wei Ell yg bodoh! aku tak tertarik langsung pasal menatang ni, dh terbukak nmpak pulak benda bodoh mcm ni korang buat.. kena la tegur,, kalau x tegur, lagi merapu2 korang create! something to talk kepala hotak ko!

        (0)
  3. gayong says:

    1. nellydia senrose
    2. amyra rosli
    yang lain tu , tang mana potensi entah , kalau takat LYMA saje tak cukup kuat….

    (1)
  4. apa apa je la says:

    ini kan pelakon wanita yang BAKAL menyerlah, maksudnya, yg baru mula meningkat namanya…jadi, yg dah sedia menyerlah tu tak perlu nak disenaraikan namanya…

    (0)
  5. aieynn says:

    apebende ko ni…anzalna ngn ana dahlia 2 pon kategori muke baru ke?

    (0)
  6. aieynn says:

    ..anzalna ngn ana dahlia 2 pon kategori muke baru ke?

    (0)
  7. Ziana Zain says:

    klu ikut Zara Zya tu pun dh lama tp baru nak dikenali..mcm Anzalna dan Ana Dahlia. Pada saya semua top 5 tu akan tenggalam..Amyra Rosli tu bertunang dgn Dazrin????..tak suka tgk lakonan Dazrin dan Amyra tu..

    (0)
  8. agogo says:

    why bother why bother?? bak kate azwan ali..tah pape ramalan oh bulan…zara zya tu da syp pas LYMA…da nk jd sendula tu…

    (-1)
  9. Ell says:

    ini ramalan, ramalan dalam erti kata lain, belum tentu jadi. har har har.

    hakuna your tata’s :D

    (-1)
  10. Zaynn says:

    muka baru???..Raja Ilya dan Zara Zya ja kot yg bakal menyerlah..Nelydia tu dh lama dlm industri sejak sekolah lg..tp pelik fans ramai tak tercxalon pun dlm ABPBH..nth mana silapnya..ramalan sya…yg akan menyerlah 2014 1) Anzalna 2)Zara Zya 3)Raja Ilya 4) Ana Dahlia 5) Nur Ristina..ok tak?

    (-1)