berita

Instagram : Elfira Loy & Amar Baharin Di Terengganu

May 21st, 2013 | by Ell | 2 comments
Lensa Insta

Elfira Loy & Amar BaharinJika dilihat, semakin bertambah-tambah rezeki pelakon berusia 19 tahun ini. Baru-baru ini, Elfira Loy telah menamatkan sesi penggambaran bersama Amar Baharin di lokasi yang terletak di Terengganu. Sepanjang berada disana, Elfira turut berkongsi beberapa keping gambar kenangan di laman Instagram-nya.

Iya lah, tak sah sebenarnya kalau kami tak taburkan anda dengan foto-foto menarik selebriti. Maklumlah, kami tahu masih ada diluar sana yang tak punyai akaun Instagram, kan?

Dalam beberapa keping foto dia bersama Amar Baharin, Elfira turut memuat-naik foto-foto makanan yang menarik di Terengganu. Sebenarnya, pagi-pagi macam ni terliur juga kami tengok keropok lekor dan sata tu.

Elfira Loy Di Terengganu-11

Sotong dan ikan bersalut tepung serta sata merupakan antara makanan yang menarik di Terengganu.

Elfira Loy Di Terengganu-16

Sempat lagi bergambar bersama Aziz M. Osman sambil makan keropok lekor. Terliur ni.

Namun apa yang menariknya disini ialah, menjadi satu kelebihan bagi artis apabila mereka sentiasa diperhatikan ramai dan juga mempunyai peminat. Elfira yang memuat-naik foto-foto seperti ini secara tak langsung membantu mempromosikan Terengganu sebagai sebuah negeri yang mempunyai pelbagai daya tarikan.

Mari tengok beberapa keping lagi foto selepas ini.

 

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

2 Comments

  1. Despicable Me says:

    Cam couple je aq tengok. Kecil kcil dah pndai nak bercinta.

    (0)
  2. brutal mom says:

    oops!! macam kembar kening pulak…same lebat, same hitam!!!

    (0)