Infographic Archives - OHBULAN!

berita

Infographic

Suka Makan Makanan Karbo Ringkas & Jajan, Baca Dulu Penjelasan Fakta Dari Doktor Ini
0

Suka Makan Makanan Karbo Ringkas & Jajan, Baca Dulu Penjelasan Fakta Dari Doktor Ini

September 8th, 2016 | by alyas
Zaman sekarang ni kita sendiri tak boleh nak elak dari ‘racun’ yang ada dalam makanan kita, betul tak? Yelah, dengan pewarna makanan, gula tiruan, fast food lagi, semua tu menjadikan kita tak sihat. Lagi parah, kesan...
Infographic : Top 10 Selebriti Sedang Hangat Bercinta 2014
4

Infographic : Top 10 Selebriti Sedang Hangat Bercinta 2014

November 27th, 2014 | by Noraniza
Kalau minggu lalu kami dah kongsikan dengan anda semua infografik berkenaan pasangan selebriti yang cintanya putus di tengah jalan, kali ini kami nak senaraikan pula pasangan yang masih ‘hangat’ bercinta. Artikel...
Infographic: Pasangan Selebriti Bercinta Putus Tengah Jalan
4

Infographic: Pasangan Selebriti Bercinta Putus Tengah Jalan

November 20th, 2014 | by Noraniza
Kita merancang tapi Allah SWT yang menentukan. Mungkin sekarang kita bercinta dengan orang lain, tapi akhirnya berkahwin dengan orang lain pula. Begitu juga dengan nasib pasangan selebriti yang kami senaraikan di bawah ni....
Top 5 Wedding Of The Year Artis Malaysia
1

Top 5 Wedding Of The Year Artis Malaysia

November 17th, 2014 | by Noraniza
Kompang dipalu, pengantin malu.. Ewahhh.. Ha! Kalau sebut pasal perkahwinan para selebriti di Malaysia ni, sudah tentulah kebanyakannya memang akan diadakan secara besar-besaran. Kalau boleh nak buat 7 hari 7 malam. Maka, kami...
Infographic : Top 5 Selebriti Wanita Paling Cantik Ketika Mengandung
6

Infographic : Top 5 Selebriti Wanita Paling Cantik Ketika Mengandung

November 6th, 2014 | by Noraniza
Seronok bila tengok selebriti Malaysia ni macam berlumba-lumba nak lahirkan zuriat mereka. Tak timbul pun isu takut jadi tak cantik bila dah mengandung. Malah, kami rasa kebanyakan mereka makin bertambah cantik dan anggun bila...
Infographic : Top 10 Selebriti Wanita Tanpa Make-Up
34

Infographic : Top 10 Selebriti Wanita Tanpa Make-Up

July 4th, 2014 | by Ai
Orang kata, kalau nak ukur kejelitaan seorang wanita, tengok wajah dia ketika baru bangun tidur. Hah! Betul ke? Mitos je kot, manalah ada orang baru bangkit dari tidur terus cantik kan? Hehe. Tapi, kalau korang perasan, selebriti...