Infographic Archives - Page 2 of 6 - OHBULAN!

berita

Infographic

Infographic : Top 10 Selebriti Wanita Tanpa Make-Up
34

Infographic : Top 10 Selebriti Wanita Tanpa Make-Up

July 4th, 2014 | by Ai
Orang kata, kalau nak ukur kejelitaan seorang wanita, tengok wajah dia ketika baru bangun tidur. Hah! Betul ke? Mitos je kot, manalah ada orang baru bangkit dari tidur terus cantik kan? Hehe. Tapi, kalau korang perasan, selebriti...
Infographic : 5 Perkara Paling Annoying Oleh Followers Instagram Artis
4

Infographic : 5 Perkara Paling Annoying Oleh Followers Instagram Artis

June 19th, 2014 | by Ai
Perkara biasa kalau dilihat di Instagram, macam-macam jenis orang boleh kita lihat. Dari yang nak jadi ustaz atau ustazah sampailah kepada mereka-mereka yang ingat diri tu sangatlah suci sampai tak boleh ditegur. Mari lihat...
Infographic : Selebriti Wanita Kahwin Pucuk Muda
11

Infographic : Selebriti Wanita Kahwin Pucuk Muda

June 10th, 2014 | by Ai
Nampaknya kisah wanita yang memilih untuk menamatkan zaman bujang dengan lelaki lebih muda bukan lagi isu besar dalam kehidupan sekarang ni. Rasa macam comel pun ada. Dalam kalangan selebriti tempatan pun dah ramai yang berkahwin...
Infographic : #Throwback Artis Lelaki, Dulu & Sekarang
10

Infographic : #Throwback Artis Lelaki, Dulu & Sekarang

May 30th, 2014 | by Ai
Kami pasti ada antara anda yang tidak pernah terbayang untuk melihat wajah-wajah selebriti ketika masih muda, kan? Yang anda tahu hanyalah wajah mereka yang kacak dan digilai wanita. Jadi, apa kata kita lihat wajah 10 orang...
Infographic : #Throwback Artis Wanita
13

Infographic : #Throwback Artis Wanita

May 22nd, 2014 | by Ai
Pernah tak anda tertanya-tanya bagaimana agaknya raut wajah artis pujaan anda ketika kecil? Comel, bulat atau tidak berubah hingga dewasa? Siapa sangka kanak-kanak kecil yang dulunya mungkin comot, sekarang sudah pun menjadi...
Infographic : 5 Selebriti Wanita Berstatus Janda Hot!
17

Infographic : 5 Selebriti Wanita Berstatus Janda Hot!

May 2nd, 2014 | by Ai
Zaman dahulu status janda dianggap tabu dan ramai wanita yang kurang bernasib baik di dalam perkahwinan tertekan dengan gelaran ini. Namun semakin hari, perkara ini sudah menjadi kebiasaan dan tiada lagi pandangan serong...