Kilafairy Bakal Kahwini Pelakon Indonesia? - OHBULAN!

berita

Kilafairy Bakal Kahwini Pelakon Indonesia?

January 24th, 2014 | by Yusmirnadia | 8 comments
Serantau

kilafairy12e

Jika anda sering mengikuti perkembangan Kilafairy, pasti pernah terbaca mengenai gosip cintanya dengan seorang pelakon yang berasal dari Indonesia bernama Hardy Hartono.

Difahamkan, hubungan mereka semakin mesra setiap hari dan Kilafairy juga dilihat sering berkongsi foto bersama kekasihnya itu walaupun wajah Hardy tidak ditunjukkan secara terang-terangan.

Namun apa yang membuatkan para peminat lebih teruja ialah apabila pelakon itu secara tiba-tiba memuat naik sekeping foto di Instagram menunjukkannya sedang menghadiri kursus pra-perkahwinan semalam.

Screen Shot 2014-01-23 at 14.36.23

Screen Shot 2014-01-23 at 17.39.50

Menerusi respon yang diterima dari gambar tersebut, ramai peminat kelihatan gembira dan secara jujurnya tidak sabar menantikan hari bahagia Kilafairy.

Persoalannya kini, benarkah Kilafairy mahu berkahwin kerana jika tidak silap anak kepada Rohana Jalil ini pernah mengeluarkan kenyataan masih terlalu muda untuk mendirikan rumahtangga.

Namun apalah daya manusia untuk menolak sekiranya jodoh mereka telah tiba, betul tak? Untuk pengetahuan anda, Hardy pernah membintangi muzik video Kilafairy berjudul Pasti sekitar awal tahun lalu.

Jika benar seperti apa yang dicanang, tahniah diucapkan dan semoga perancangan Kilafairy untuk berkahwin akan dipermudahkan.

Kredit foto: Instagram Kilafairy

Yusmirnadia

Yusmirnadia

A ninja who rides a unicorn. Former business journalist. Food freak. Studied Bach. Mass Com (Hons) Broadcasting.

8 Comments

  1. Olga says:

    hmmm… betol ke ko nak kawin dgn mamat indon ni?
    mamat indon ni kaya ke? berharta ke? karier dia kat indon pun terkontang kanting..

    tp ok lah walo miskin tp ada rupa, untung boleh baiki keturunan walo DNA indon yg mengalir dlm tubuh anak ko nanti.. ye la drpd miskin pastu xde rupa lg buang karen!

    (0)
  2. nok gebuzzz says:

    next…..

    (0)
  3. Kak Senduk says:

    Kesahhh??? *tangan di bahu mata juling ke atas*

    (0)
  4. SunShine says:

    On jer kayla ferry! Helok si dia tuh!

    (0)
  5. Burung says:

    Mulut ko ni kila kl kolom batang mesti penuh siap terkeluar2 bibir ko kn?

    (0)
  6. lola says:

    yucks!!!!….lagu syok sendiri…video clips pon syok sendiri…

    (0)
  7. cam comel je cam cantek je says:

    OH C BIBIR SIPUT SEDUT NE.. CHANTEK SANGAT KE DIA NE??

    (0)
  8. Dogol says:

    Erk! Lagu patern2 Mak ko jugak kn kila.. Stok buat Nk tambah dose je dgr lagu ko Sbb Nk ngutuk lagu x best ntah hape2. Video klip pon mcm xde lain asyik Nk romen2 je…bosan!! Ko main la terus baru x bosan Nk tgk!!

    (0)