berita

Koleksi Foto Anak Eira Syazira & Azad Jazmin

February 22nd, 2013 | by Noraini Nasir | 13 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2013-02-22 at 3.24.18 PM

Mesti ramai peminat-peminat sudah tidak sabar untuk melihat wajah comel puteri sulung Eira Syazira dan Azad Jazmin bukan?

Ok. Di sini kami tampilkan beberapa koleksi foto comel Amarra Sofea Rose untuk tatapan anda semua dan untuk makluman anda, pasangan suami isteri ini akan mengadakan majlis cukur jambul serta aqiqah untuk puteri sulung mereka pada bulan hadapan.

Kini baby Amarra telah berusia satu bulan, 10 hari dan menurut Eira Syazira dia akan berkongsi wajah sebenar puterinya kepada umum setelah dirinya habis pantang kelak.

Apa pun di sini kami ingin tampilkan beberapa foto comel Amarra untuk semua peminat Eira dan Azad. Meskipun muka baby tidak nampak berapa jelas, akan tetapi kami pasti Amarra mesti seorang anak yang comel seperti ibu bapanya juga :)

Kredit Foto : Instagram Eira Syazira

13 Comments

  1. org penang says:

    awat pak tak pakai baju? malu wehhh

    (0)
    • Olga says:

      LAIN GILE MUKA EIRA! TEMBAM!

      (0)
      • Galo says:

        X baik nye ko ckp kat dia cam tu olga. org baru bersalin mmg la cam tuh. apa muka mak ko x tembam dulu? tu pun kalo ko kenal lah mak ko tu saper, sbb aku nengok ko kat OB ni asyik ngata org jer. mengeji org jer keje ko. mmg dasar mulut longkang berhatikan jamban. ko x kenal mak ko sbb ko tu dulu kena buang kan? tu yg sakit hati sgt ngn org len!!

        (0)
  2. aptb says:

    ler..gmba muke ank mane…muke laki die je yg byk .

    (0)
  3. D says:

    cantik nampak eira… natural beauty.. :)

    (0)
  4. mak ton pendang says:

    Susu mak dia kering tu yang bagi nenen bapak dia….

    (0)
  5. ... says:

    Nak juga sorok2 wajah anak..nanti baru nak tunjuk.. bajet artis harapan..

    (0)
  6. Mama says:

    Yg sana tayang anak dua hari lepas. Yg ini tayang pulak sekarang. Depa duk berlumba tak habis lg ka??

    (0)
  7. momo says:

    Yg bapak die tu xyahla posing sgt..ingat org nk tgk sgt ke muka tu..hahaha..tak boleh blah

    (0)
  8. nen says:

    poyooooo

    (0)
  9. abgcop says:

    best bro

    (0)
  10. abgcop says:

    best fizz

    (0)
  11. sukun says:

    Xsuke azad yg budget best konon. Ksian iera terkawen ngn mamat nie

    (0)