Netizen Kecam Sebar Info Suspek Buli UPNM, Gadis Ini Kongsi Kisah Ibu & Adiknya Dibunuh 8 Tahun Lalu - OHBULAN!

berita

Netizen Kecam Sebar Info Suspek Buli UPNM, Gadis Ini Kongsi Kisah Ibu & Adiknya Dibunuh 8 Tahun Lalu

June 19th, 2017 | by Hanis Aliaa | 20 comments
198.1K
reads
14.6K
shares
Isu & Kontroversi

Malaysia kini kecoh dengan kes buli hingga mati arwah Zulfarhan Osman Zulkarnain dan Nhaveen. Pelbagai info terbaru mengenai suspek didedahkan. Dan tak kurang juga netizen yang stalk laman sosial suspek.

Terbaru, seorang gadis berasa amat terkesan dengan kes pembunuhan tersebut. Ini kerana ahli keluarganya pernah dibunuh 8 tahun lalu. Namun, suspek yang membunuh ibu, adik serta pembantu rumahnya bebas berkeliaran tanpa hukuman setimpal.

Terkesan dengan kes Nhaveen & Zulfarhan.

Pembunuh dibiar bebas, keluarga mangsa menderita.

Gadis yang dikenali sebagai Safura berpendapat jika suspek kes bunuh keluarganya didedahkan kepada umum, mungkin dia tidak akan terlalu gembira untuk bebas.

Orang terus lupa kes keluarga saya.

Ada benarnya pendedahan siapa suspek kerana orang awam akan lebih ingat. Tapi admin yakin jika di dunia pesalah tak dapat hukuman, di padang Mahsyar nanti Allah akan berikan hukuman yang setimpal untuk suspek.

Kredit : Safura

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 Comments

  1. abg jambang says:

    aku lagi benci kes pondan terlajak bangang… duit byk tapi tak reti beli peti besi ..simpan kat rumah dlm beg je… bodo sungguh

    bodo serupa pondan

  2. kawan ipoh says:

    Ya Allah patut lah bila baca mula2 eh macam kenal kes ni..kak wah tu kenalan saya masa tu memang hot cita ni saya terkejut sangat sbb baru je jumpa kak wah tu ngan anak kecil dia.. Al fatihah tuk dorang..

  3. Helmi Zamzuri Karim says:

    SAFURA … Kami bersimpati diatas ujian yang Allah s.w.t. uji kan keatas diri kamu. Semoga terdapat pengadilan keatas musibah yang kamu tempohi.

    Tapi selama 8 tahun ini …. pasti kamu ada merasai sesuatu hikmah yang berlaku keatas diri kamu. Jadikan ia sesuatu yang kamu sentiasa bersyuku dan mendekatkan diri kamu kepada Allah s.w.t. dan kekasih Nya Nabi Muhammad s.a.w.

  4. katy says:

    Perompak adalah penagih dadah, org jenis ni memang tk berperikemanusiaan… Ada kes tertentu ibu sndri pon sanggup di bunuh ..bukan soal tk reti simpan dlm peti besi atau tk reti smpn di bank

  5. Perari buruk..... says:

    Duit simpan byk2 dlm bank…. bank akan inkuiri mana dtg duit byk2 tu….sama kes 2.6 b tu… msk akaun ambank… mmg bank inkuiri mana dtg duit tu…. bkn soal pembangkang yg jd isu…. dat y menteri pasola dlm mesia ni transfer duit dlm bank asing….but inc tax cr smpi ke lubang cacing…. tu belum lg byr tax yg dok di ober c…. ober c byr…neg sendiri byr ( biz ober c )…. dat y dsv… dtl….tiada bisnes di ober c…..hanya memasarkan shj… tax indon pn mahai oooo…..