OHBULAN! - Laman Socialtainment Malaysia

berita

Latest Posts

Aku Kesian Weyhhh – Kerana Simpati, Gadis Ini Tak Sedar Ditipu RM500 Oleh Seorang Makcik

April 19th, 2017 | by Hanis Aliaa | 14 comments
Isu & Kontroversi

headerPenipuan nie datang dalam banyak bentuk. Kalau sekarang banyak penipuan melalui maya. Tapi penipuan secara berdepan pun tak kurangnya. Namun, kebanyakan kita susah nak terpedaya. Tapi macam mana pulak jika penipuan tu melibatkan warga emas? Nak-nak kita memang mudah tersentuh dengan warga emas.

Lelaki ini berkongsi kisah rakannya yang diperdaya seorang makcik. RM500 lenyap begitu saja dan dengan mudah diberikan kepada warga emas terbabit. Semuanya kerana kesian dan tak sangka pon dia akan menipu. Admin baca cara dia cerita ni kesian ada nak gelak pun ada.

Read More   Leave a Comment (14 comments)

Main Dia Punya ‘Anu’! – Wanita Ini Kongsi Detik Cemas Hampir Dicabul Bangla Gila Seks

April 19th, 2017 | by Arini Saleh | 17 comments
Kini Trending

ohbulan_banglacabul

Jumlah pendatang asing di Malaysia ini nampaknya seperti bertambah saban hari. Mereka ini asalnya datang ke sini untuk mencari rezeki namun ada juga segelintir yang membuat masalah dengan melakukan jenayah.

Oleh itu, wanita dinasihatkan agar sentiasa berwaspada dengan sebarang kemungkinan. Kalau boleh elakkan bersendirian pada waktu malam. Takut pulak kalau korang menjadi mangsa bangla gila seks seperti yang nak kami kongsikan ini. Dahla kejar, keluarkan kemaluan dia pulak tu! SERAM

Read More   Leave a Comment (17 comments)

Lee Dong Wook Buat Peminat Menggila Di Singapura, Ini Pengalaman Kami Bertemu Beliau!

April 18th, 2017 | by Shafika | 5 comments
K-POP

Leedongwook

Siapa kat sini peminat drama korea Goblin? Drama Goblin merupakan antara yang berjaya mencuri perhatian penonton seluruh dunia dan mendapat ranking yang agak tinggi di antara drama-drama korea yang lain. Dengan berlatar belakangkan cinta alam fantasi dan jalan ceritanya yang agak unik, tak heran kalau drama ini digilai ramai peminat k-drama seluruh dunia. Siapa yang tak tengok lagi, boleh lah tengok. Memang best weh!

Baru baru ini, kami berpeluang ke Singapore untuk berjumpa dengan Lee Dong Wook aka Grim Reaper. Pehh memang cair la tengok. Handsome tu tak payah cerita pun semua dah tahu kan? Hehe. Tapi, agaknya kenapa pula Lee Dong Wook ke Singapore? Ada apa eh?

Read More   Leave a Comment (5 comments)

Buang Dalam Tong Sampah – Kucing Mati Di Pet Shop, Wanita Ini Kecewa Terima Respon ‘Kayu’ Dari Owner

April 18th, 2017 | by Shafika | 25 comments
Kini Trending

kucing11

Sayang kepada kucing itu lumrah kerana kucing memang binatang yang kelakar dan comel. Betul tak? Jadi tak heran kalau ramai yang bela kucing ni. Cuba bayangkan kalau kucing kesayangan kita tu tiba tiba mati? Mesti sedih dan kemurungan kan. Lebih lebih lagi jika kucing itu dah lama bersama kita. Hmm

Seperti perkongsian kali ini, wanita ini kecewa apabila kucing kesayangan mati selepas dihantar ke pet shop dalam masa 3 hari. Bukan tak redha tetapi jawapan dari pet shop ni buat wanita ini rasa terkilan.

Read More   Leave a Comment (25 comments)

5 Aksi Si Manja Yang Buat Kita Melting Dengan Mereka…Aaa! Comelnya!

April 18th, 2017 | by Nabihah | 7 comments
Kini Trending

 

istock-AsianMom-GlobalStock

Anak-anak ni adalah penyeri rumahtangga. Ada je telatah diorang ni yang boleh buat kita gelak tak kering gusi, tapi kalau tiba-tiba datang tantrum diorang tu, ishh geram pun ada, kelakar pun ada.

Kadang-kadang tak tahu nak ketawa ke nak marah. Tapi sebenarnya dorang ni bermanja dengan kita je. So, ibu-ibu, apa salahnya, balik je kerja tu, luangkan masa sikit untuk cium, peluk dan gurau-gurau manja dengan mereka. Mesti si manja suka!

Tapi malam-malam tu bila si manja dah tidur, tengok muka diorang yang tengah lena dibuai mimpi tu, terus melting. Mak-mak mesti boleh relate dengan situasi ni kan? Bukan apa, kanak-kanak ni dorang sebenarnya nak kan perhatian kita je. Tu yang macam-macam kerenah tu.

Jom tengok apa lagi aksi si manja yang boleh buat kita melting..

Read More   Leave a Comment (7 comments)

Realitinya Hanya Saya Yang Tahu & Menanggungnya – Serina

April 18th, 2017 | by Hanis Aliaa | 10 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2017-04-18 at 11.13.50Media sejak kebelakangan ini banyak cerita pasal isu rumahtangga Serina dan Gavin. Dari statement bapa Serina, Chef Wan hinggalah respond daripada Gavin. Setelah lama mendiamkan diri tanpa sebarang komen, akhirnya Serina tampil membuat kenyataan di laman Instagramnya.

Artikel berkaitan : Nafkah Isteri Tanggungjawab Suami – Isu Pergolakan Rumah Tangga Serina, Chef Wan Cerita Hal Sebenar

Serina begitu tenang menyatakan dia tidak berniat untuk sensasikan berita ini. Dia meminta agar isu ini tidak digembar-gemburkan oleh media. Ini demi kebaikan anak-anaknya. Serina tidak mahu anak-anaknya terkesan dengan isu ini jika terbaca di media.

Read More   Leave a Comment (10 comments)

Top Posts This Week