OHBULAN! - Laman Socialtainment Malaysia

berita

Latest Posts

[Video] Seks Luar Tabii Di Maahad Tahfiz Darul Barakah, Ini Penafian Sebenar Oleh Ustaz Kazim Elias

August 25th, 2016 | by alyas | 17 comments
Kini Trending

kazim1.1

Baru-baru ni kecoh pasal kes pencabulan seks luar tabii pada budak tahfiz. Sampai repot polis dibuat dan siasatan sedang dijalankan. Dulu dah kecoh pasal pedofil, dan berleluasanya perkara tu dalam kalangan segelintir masyarakat, lepas tu ada pulak kes animasi kanak-kanak berbentuk seks. Hadoi, memang makin teruk zaman sekarang ni.

Ada yang kata kes tu berlaku di Maahad Tahfiz Darul Barakah yang dimiliki oleh penceramah terkenal, Datuk Ustaz Kazim Elias. Biar betul? Setelah bermacam spekulasi dibuat, kali ni beliau tampil menafikan sekeras-kerasnya perkara tu. Jom baca!

Read More   Leave a Comment (17 comments)

Kaulah Perempuan Paling Selekeh Di Tempat Kerja- Kisah Pengorbanan Seorang Isteri Masa Kini Yang Menyentuh Hati

August 25th, 2016 | by Arini Saleh | 7 comments
Kini Trending

header muhaimin

Tugas seorang isteri pada masa kini bukan hanya tertumpu menjaga kebajikan keluarga malah turut sama bekerja untuk mengurangkan bebanan isi rumah yang ditanggung suami. Kesian juga penat di pejabat belum lagi habis dah terpaksa berperang dengan anak pula di rumah. Siapa tak pening balik-balik je rumah bersepah, pinggan mangkuk tak dibasuh, anak-anak tak makan kan?

Jom baca perkongsian lelaki ini tentang hebatnya wanita, sanggup buat macam-macam tapi tak pernah mengeluh demi keluarga tercinta. *kesat air mata

Read More   Leave a Comment (7 comments)

[VIDEO] Viral Lin Dan Beri Surat Menyentuh Hati, Ini Jawapan Lee Chong Wei…Memang Kelakar!

August 24th, 2016 | by Wan | 0 comments
Kini Trending

OHBULANLEECHONGWEI
Baru-baru ini viral di laman sosial tentang surat yang dikatakan ditulis oleh jaguh badminton China Lin Dan kepada Datuk Lee Chong Wei semasa berlangsungnya sukan Olimpik di Rio Brazil.

Ramai yang sebak membaca surat menyentuh hati itu namun ternyata surat terbabit tidak wujud dan ianya hanya rekaan peminat semata-mata. Setibanya Lee Chong Wei di tanah air sebentar tadi, ini jawapan beliau ketika ditanya tentang hal demikian.

Read More   Leave a Comment (0 comments)

Anak Tak Sah Taraf Sukar Dididik? Kisah Adik Angkat Pelik & Psycho… Seram!

August 24th, 2016 | by Hanan Mansor | 37 comments
Kini Trending

coveradikangkat

Sesetengah orang mengambil anak angkat kerana tidak mempunyai anak sendiri, tidak kurang juga kerana ingin membantu orang lain dan menambah rezeki. Nak didik anak sendiri pun bukan senang, apatah lagi anak orang yang bukan darah daging sendiri.

Ada yang kata kalau anak tu anak tak sah taraf atau luar nikah, lagi berganda-gandalah cabaran untuk menjadikan dia ‘manusia’. Betul ke tak, wallahualam. Kisah yang dikongsikan ini mungkin ada kena-mengena, perihal seorang anak angkat berperangai abnormal. Apa yang dia buat memang tak padan dengan usia. Seram pun ada juga! Apa ceritanya?

Read More   Leave a Comment (37 comments)

Barangkali Kita Dah Lupa Jadi ‘Kita’ – Luahan Hati Lelaki Ini Tentang Perkara Yang Kita Lupa Untuk Hargai

August 24th, 2016 | by alyas | 4 comments
Kini Trending

bila1.1

Kadangkala, kesibukan mencari rezeki demi menyara kehidupan keluarga membuatkan kita lupa. Lupa pada apa? Lupa kepada bagaimana kita pada awalnya. Kalau dulu kita mampu balik dan berbual mesra dengan anak isteri, tapi sekarang mungkin bila kita balik mereka semua dah tidur. Kalau dulu kita mampu bertanya khabar anak isteri bila bekerja, tapi sekarang kerana sibuk, mungkin kita jarang nak buat semua tu.

Kami share entri brader ni. Bila? – persoalan yang sering ditanya yang membuatkan kita sendiri tersedar. Segala-galanya bukan duit dalam mencari bahagia. Apa guna duit banyak, tapi keluarga macam ada takda. Masing-masing buat hal sendiri. Kan?

Read More   Leave a Comment (4 comments)

Tahan Rasa Sebak Yang Dalam – Pengalaman Dr Bubbles Gembirakan Pesakit Kecil Buat Netizen Terharu

August 24th, 2016 | by alyas | 0 comments
Kini Trending

red1.1

Dalam hidup ni, kita kalau boleh nak bergembira dan cuba happykan orang di sekeliling kita. Sekalipun kita ni mungkin dilanda masalah, tapi kita seboleh mungkin tak nak tengok orang bersedih dan kegembiraan hadir saat melihat orang yang dilanda sedih menjadi gembira balik. Betul tak?

Korang pernah dengar pasal Dr. Bubbles? Diorang ni macam sukarelawan yang berpakaian badut dan datang ke hospital untuk menggembirakan kanak-kanak yang sakit. Buat aktiviti bersama, beri hadiah dan sebagainya. Kami share dengan korang tentang kisah ni. Mata masuk habuk, beb!

Read More   Leave a Comment (0 comments)

Top Posts This Week