berita

Latest Posts

Saya Tidak Mendapat Kerjasama Daripada… – Abby Abadi Buat Laporan Polis

August 27th, 2014 | by Noraniza | 10 comments
Isu & Kontroversi

punca-penceraian-cerai-abby-abadi

Walaupun sudah tidak lagi bergiat aktif sebagai anak seni, nama Abby Abadi tidak pernah hilang daripada kontroversi dan apa sahaja perlakuannya sudah pasti akan mendapat perhatian media.

Sebelum ini, Abby pernah menjadi tumpuan pihak wartawan apabila kes perceraian dengan bekas suaminya berlarutan sehingga dia dikatakan sengaja mencari publisiti murahan.

Namun, semalam sekeping foto Abby sedang membuat laporan polis telah menarik perhatian para followers instagramnya dan kebanyakan mereka merasakan bahawa ia berkaitan dengan bekas suaminya. Betul ke?

Read More   Leave a Comment (10 comments)

Aaron Aziz Tayang Seluar Dalam Di Instagram

August 27th, 2014 | by Noraniza | 13 comments
Lensa Insta

Aaron-Aziz

Ha.. Jangan pula terkejut (meskipun kami sendiri pun terkesima) apabila melihat foto yang dimuat naik oleh hero pujaan ramai, Aaron Aziz ni.

Mana taknya, foto yang dimuat naik oleh Aaron pada tengah malam tadi ini bukan lagi sekadar foto biasa-biasa, tetapi foto seluar dalam berwarna putih.

La.. tak percaya? Kebanyakan followers Instagram Aaron juga tertanya-tanya apakah punca pelakon itu upload foto seluar dalam dan ada juga yang nakal bila bertanyakan siapakah empunya bagi seluar dalam lelaki itu. Lols.

Read More   Leave a Comment (13 comments)

Penangan Rindu Awak 200% : Foto Zul Ariffin & Ayda Jebat Dikritik Netizen

August 27th, 2014 | by Amirah | 13 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-08-27 at 12.32.25 AM

Hebat betul penangan drama Rindu Awak 200% ni kan? Mana taknya, sejak berlakon bersama dalam drama ini, tiba-tiba nama Zul Ariffin dan Ayda Jebat menjadi sebutan segenap lapisan masyarakat. Siap trending di Twitter lagi uols!

Namun, dalam pada ramai peminat yang menggilai watak Zill & Armel ini, ada juga yang tak senang melihat kemesraan yang mereka pamirkan dalam laman sosial masing-masing.

Nak tahu kenapa? Semuanya sebab Zul dan Ayda dikatakan terlalu rapat dalam foto-foto yang dimuat naik di laman Instagram.

Read More   Leave a Comment (13 comments)

Photographer Miang Cuba Perangkap Model Muslimah Ini Pakai Inner & Legging, Tapi Malangnya Terkantoi!

August 26th, 2014 | by Yusmirnadia | 6 comments
Isu & Kontroversi

Silhouette_model_by_keisthai

Tsk tsk tsk! Tak sangka ada juga orang terang-terangan buat sesuatu yang salah walaupun dia sedar perbuatannya tu boleh mengundang padah.

Bagi yang tertanya-tanya tak tau apa yang berlaku, ni nak cerita. Beberapa hari yang lepas, kecoh di internet bila tersebarnya kisah seorang lelaki konon-konon photographer yang cuba buat benda tak baik terhadap golongan wanita.

Modus operandi dia senang je, approach mana-mana gadis kat laman sosial, lepas tu tawarkan mereka peluang untuk jadi model.

Read More   Leave a Comment (6 comments)

Foto Anak Erra Fazira & Nora Danish Berpelukan Jadi Perdebatan Netizen

August 26th, 2014 | by Amirah | 7 comments
Isu & Kontroversi

erranora

Agaknya memang dah lumrah menjadi selebriti, pantang silap sikit, pasti akan menjadi bahan bualan orang betul tak?

Yang buat kami pelik tu, bukan selebriti je yang selalu terkena tempias, anak-anak turut merasa perkara yang sama. Korang mesti pelik dan tertanya-tanya siapa kan?

Haa, siapa lagi kalau bukan dua hot mama jelita, Erra Fazira dan Nora Danish. Nak tahu kenapa? Dek kerana foto anak mereka berpelukan dimuat naik oleh laman Facebook sebuah blog terkenal, pelbagai kata-kata negatif diterima.

Read More   Leave a Comment (7 comments)

Hey Lara Lodin – Scha Alyahya Sudah Dedah Nama Penuh & Wajah Anak?

August 26th, 2014 | by Noraniza | 4 comments
Lensa Insta

IMG_0820

Rasanya memang ramai yang sudah overexcited nak melihat kecomelan bayi Awal Ashaari dan Scha Alyahya kan? Mana taknya, sejak lahirnya bayi sulung mereka sehinggalah hari ini, masih belum ada foto jelas yang menunjukkan wajah bayi comel itu.

Meskipun banyak juga gosip jahat yang dilihat sengaja mencari kontroversi di sebalik keengganan pasangan itu menunjukkan wajah bayi mereka, nampaknya Scha dan Awal masih lagi cool. Yelah. Mulut orang mana boleh tutup kan?

Ha.. tapi tak semua orang berfikiran negatif. Buktinya, ramai dah teruja habis bila nampak sipi-sipi wajah anak Scha dan Awal semalam. Khabarnya nama penuh bayi mereka ialah Lara Lodin. Betul ke?

Read More   Leave a Comment (4 comments)