OHBULAN! - Portal Hiburan & Gosip Artis Malaysia No 1

berita

Latest Posts

5 Respon Kami Tentang Drama ‘Bila Hati Berbicara’

October 30th, 2014 | by Yusmirnadia | 13 comments
Drama

Poster Bila Hati Berbicara

Dengan berakhirnya drama bersiri Maaf Jika Aku Tak Sempurna yang memenuhi slot Akasia selama ini, TV3 sekali lagi mempertaruhkan sebuah drama berkisarkan percintaan untuk tontonan semua.

Drama adaptasi novel yang bertajuk Bila Hati Berbicara itu diterajui oleh muka-muka baru antaranya Syafiq Kyle, Atikah Suhaime dan Hafreez Adam. Bagus juga dapat tengok bakat fresh, kan? Tak adalah penonton bosan sangat apabila asyik pelakon senior je yang terpampang di TV.

Tapi yang jadi persoalannya sekarang ni, berjayakah episod pertama drama berkenaan meninggalkan kesan di hati penonton? Orang kata kalau drama tu best, selalunya episod permulaan dah boleh tangkap jiwa.

Read More   Leave a Comment (13 comments)

Top 10 : Kutipan Filem Terendah Bawah RM400,000 Tahun 2014

October 29th, 2014 | by Amirah | 17 comments
Filem Tempatan

Screen Shot 2014-10-29 at 12.58.11 PM

1. Tembus (RM336,978)

Terkejut dan tak percaya. Itulah reaksi kami bila melihat jumlah kutipan filem tembus arahan Ahmad Idham ini. Sebenarnya, kami jangkakan filem ini akan meletop di pawagam.

Bukan sahaja membariskan pelakon-pelakon yang mantap seperti Luna Maya dan Aaron Aziz, tetapi jalan ceritanya yang unik dan lain dari yang lain.

Iyalah, filem bergenre psycho-thriller yang mengetengahkan pelbagai konflik golongan pertengahan usia seperti ini jarang didapati di negara kita.

Read More   Leave a Comment (17 comments)

Peminat Desak Jozan Kembali Beraksi Dalam Maharaja Lawak Mega 2014

October 29th, 2014 | by Noraniza | 3 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-10-29 at 12.18.12 PM

Tidak seperti program realiti televisyen yang lain, nampaknya program Maharaja Lawak Mega (MLM) masih lagi relevan di hati penonton.

Buktinya, walaupun MLM 2014 hanya akan bermula pada 14 November nanti, kehangatannya sudah jelas terasa. Lebih-lebih lagi apabila Johan dan Zizan dipertemukan dalam program Meletop semalam.

Apabila membaca komen-komen para peminat, nampaknya ramai masih mendambakan team Jozan. Katanya chemistry Johan dan Zizan (Jozan) memang terbaik! Sampai ada peminat yang sebak apabila Jozan tidak beraksi di MLM 2014.

Read More   Leave a Comment (3 comments)

Foto: Diana Amir Berani Berdiri Tepi Gaung Kalamunda Walaupun Hamil

October 29th, 2014 | by Noraniza | 1 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2014-10-29 at 10.56.53 AM

Kami ni memang menghidapi Akrofobia. Tak tahu apa tu Akrofobia? Akrofobia itu adalah perasaan perasaan takut seseorang dengan tempat tinggi.

Jadi, bila tengok foto Diana Amir yang berdiri di tepi tebing Kalamunda setinggi 300 meter bersamaan 980 kaki atas paras laut ini, automatik jadi gerun.

Beraninya Diana. Dahlah dia sekarang ni sedang mengandung 5 bulan. Buatnya terjatuh ke dalam gaung, tak ke cari nahas namanya?

Read More   Leave a Comment (1 comments)

Fazura Muncul Dengan Program ‘Facing Up To Fazura’ Setaraf Kim Kardashian

October 29th, 2014 | by Noraniza | 33 comments
Kini Trending

Screen Shot 2014-10-28 at 11.29.54 PM

Wah! Nampaknya lepas ni Fazura memang layak digelar selebriti antarabangsa. Malah, rRasanya tak salah kalau Fazura digelar Kim Kardashian Malaysia kerana bakal menjadi artis pertama yang mempunyai program realiti sendiri.

Jangan tak percaya pula tau sebabnya perkara ini memang dah official dan diwar-warkan sendiri oleh Fazura menerusi laman Instagramnya semalam.

Program yang diberi nama “Facing Up To Fazura” itu khabarnya bakal ditayangkan di saluran famous antarabangsa. Mana lagi kalau bukan saluran E! Asia (Astro Channel 712).

Read More   Leave a Comment (33 comments)

Foto : Aeril Zafril Senyum Lebar Dipeluk Wawa Zainal

October 29th, 2014 | by Amirah | 5 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2014-10-28 at 10.20.19 PM

Apabila melihat foto-foto romantis Aeril Zafril dan Wawa Zainal ni, terasa macam nak kahwin sekarang juga. Amboii, macam gatal nau bunyinya kan.

Tapi serius cakap, cemburu pun ada bila kami intai Instagram Aeril dan Wawa. Mana taknya bukan main syok lagi mereka honeymoon di Paris, Amsterdam dan Belgium.

Dalam banyak-banyak gambar, ada satu yang menarik perhatian kami iaitu foto Aeril tersenyum lebar bila dipeluk Wawa dari belakang. So sweet!

Read More   Leave a Comment (5 comments)

Top Posts This Week



Filem Antarabangsa

  • Video The Road To #Furious7 : Cody Dibayangi Mendiang Paul Walker
    5
    Filem Antarabangsa
    October 27th, 2014

    Video The Road To #Furious7 : Cody Dibayangi Mendiang Paul Walker

    Pemergian Paul Walker pada 30 November tahun lalu terlalu awal dan sukar untuk diterima oleh peminat khususnya pengikut siri...Read More