OHBULAN! - Laman Socialtainment Malaysia

berita

Latest Posts

10 Soalan Dari Bakal Mertua Yang Paling Digeruni

March 25th, 2015 | by Amirah | 3 comments
Kini Trending

jack_byrnes___meet_the_parents_by_benji3o3-d6a2wmc

Dah lama bercinta, rasa macam nak kahwin. Tapi, korang tak berani nak tunjuk muka depan keluarga si dia.

Rasanya, situasi begini common kot untuk pasangan yang teringin untuk berumahtangga. Bila sampai masa nak jumpa keluarga si dia, kecut-kecut perut memikirkan soalan apa yang bakal ditanya oleh orang tua buah hati korang. Betul tak?

Jadi, siapa yang tengah dalam dilema tu, jom tengok soalan favourite yang selalu ditanya oleh bakal mertua korang.

Read More   Leave a Comment (3 comments)

Ajak Shiro Kongsi Kisah Pengorbanan Isterinya Yang Sangat Menyentuh Hati

March 25th, 2015 | by Wan | 18 comments
Kini Trending

ajakshiro

Menurut hasil perkongsian foto terbaru Ajak Shiro di laman Instagram, isterinya sedang berada di hospital menanti detik untuk melahirkan cahaya mata.

Mungkin dek kerana kasihan dengan bebanan kerja dan pengorbanan isterinya, Ajak memuatnaik foto dengan kapsyen yang sungguh menyayat hati. Sayu je kami baca kapsyen panjang lebar Ajak ini.

Read More   Leave a Comment (18 comments)

Meran Temui Pengganti Yana Samsudin, Kini Bersama Elizabeth Tan

March 25th, 2015 | by Amirah | 8 comments
Kini Trending

Screen Shot 2015-03-25 at 12.25.52 AM

Bak kata pepatah, yang patah tumbuh hilang berganti. Haa, rasanya kata-kata ini sesuai sangat dipadankan dengan situasi Meran ni.

Mana taknya, tak sampai sebulan kekasih gelap Meran, Yana Samsudin mendirikan rumahtangga, nampaknya Meran dah temui pengganti.

Melalui perkongsian foto di laman Instagram Amran Fans, Meran telah memuat naik fotonya bersama Elizabeth Tan. Wah! Secocok gitew.

Read More   Leave a Comment (8 comments)

[EKSKLUSIF] 3 Bukti Shila Amzah Kini Sedang Dilamun Cinta Dengan…

March 25th, 2015 | by Noraniza | 33 comments
Isu & Kontroversi

shia amzah

Kisah percintaanya dengan aktor kacak, Sharnaaz Ahmad telah lama berkubur. Malah, Sharnaaz juga dikatakan sudah memiliki cinta hati baru, Anis Al-Idrus.

Patah tumbuh hilang berganti. Nampaknya Shila Amzah pun macam dah memiliki pengganti untuk ubat luka hatinya itu. Nah, baca dulu hint dan klu yang diberikan Shila menerusi laman Instagramnya!

Read More   Leave a Comment (33 comments)

Kisah Dermawan Johan & Keluarga Yang Mungkin Tidak Diketahui Ramai

March 25th, 2015 | by Wan | 14 comments
Kini Trending

johanrj

Populariti Johan sebagai salah seorang pelawak terkemuka tanah air memang tak dapat disangkal lagi. Malah sekitar Februari lalu Johan sekali lagi membuktikan kehebatannya dengan merangkul 3 anugerah di Anugerah MeleTOP Era 2015.

Namun disebalik kejayaan tersebut, rupanya Johan dan keluarga mempunyai satu sifat yang sungguh baik hati iaitu sering mengedarkan makanan secara percuma kepada jemaah masjid. Murah rezeki Johan ye.

Read More   Leave a Comment (14 comments)

[Panas] Ini 2 Manusia Tak Guna Patut Dihukum Rejam – Sharnaaz Ahmad

March 25th, 2015 | by Yusmirnadia | 5 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2015-03-25 at 00.34.58

Bak kata pepatah, jangan dikejutkan harimau yang sedang tidur, bahaya. Samalah dengan kes Sharnaaz Ahmad, tak sangka ada lagi yang berani membuat pelakon kacak ini marah.

Kes terbaru, sepasang suami isteri dipercayai berasal dari Singapura dengan sukahatinya telah menipu duit orang ramai menggunakan nama Sharnaaz. Memang berani, dia tak tahu ke kes Sharnaaz sebelum ni? Oopps!

Khabarnya, Sharnaaz dijadualkan akan bertemu peminat secara lebih dekat di Singapura pada 27 Mac ini dan difahamkan wang hasil kutipan penjualan tiket akan disalurkan ke rumah kebajikan kanak-kanak Pertapis.

Read More   Leave a Comment (5 comments)

Top Posts This Week


Gaya Hidup

  • 8 Taktik Halus Mak Untuk Pujuk Anak Selalu Balik Kampung
    5
    Gaya Hidup
    March 27th, 2015

    8 Taktik Halus Mak Untuk Pujuk Anak Selalu Balik Kampung

    Korang pernah tak masa tengah bekerja atau berada dalam kelas tiba-tiba teringat akan ibu yang berada nun jauh di kampung. Entah...Read More