OHBULAN! - Laman Socialtainment Malaysia

berita

Latest Posts

Nak Tahu Apa Yang Anak Selebriti Makan?

December 17th, 2014 | by Yusmirnadia | 5 comments
Foodies

FotorCreated

Mempunyai anak yang sedang membesar adakalanya boleh menjadi sesuatu yang sangat menyeronokkan tapi dalam masa yang sama mencabar juga.

Lebih-lebih lagi apabila anak kita kurang selera makan kerana perhatiannya lebih tertumpu untuk bermain. Ramai ibu mengeluh apabila berdepan situasi macam ni.

Mana taknya, dah tentulah si ibu akan susah hati bila anak-anak susah nak makan. Ini kerana, kanak-kanak yang kurang mendapat makanan berkhasiat, biasanya lebih senang terdedah kepada penyakit.

Read More   Leave a Comment (5 comments)

Kisah Benar : Baru Aku Faham Kenapa Ibu…

December 17th, 2014 | by Yusmirnadia | 6 comments
Gaya Hidup

Anda masih ada ibu yang sentiasa di sisi menemani siang dan malam? Seronok kan apabila setiap kali bangun pagi, sarapan dah tersedia, makan malam dah dimasak. Pakaian dibasuhkan setiap hari dan disidai, tinggal pakai je. Melipat baju pun kerja ibu. Itu bagi golongan yang tak mempunyai pembantu rumah.

Setiap insan bergelar ibu nampak je macam tak kisah nak melayan anak mereka kan, tapi bila kita semakin dewasa ni baru tahu kenapa mak kita sanggup sempurnakan keperluan orang lain dari dirinya sendiri. Kalau ada yang belum faham tu, meh baca kat bawah ni.

Read More   Leave a Comment (6 comments)

Top 10 Selebriti Malaysia Paling Trending Di Google 2014

December 17th, 2014 | by Noraniza | 3 comments
Kini Trending

trending google 2014

Wah! Kami sangat teruja apabila melihat nama-nama yang tersenarai sebagai ‘Selebriti Malaysia Paling Trending 2014‘. Nak tahu siapa dan kenapa mereka boleh jadi trending di Google? Jom baca sini.

Read More   Leave a Comment (3 comments)

Dynaz Mokhtar & Mahadzir Lokman Hadiri Birthday Party Rosmah Mansor

December 17th, 2014 | by Amirah | 14 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2014-12-17 at 11.02.26 AM

Baru-baru ini, Dynaz Mokhtar dan mahadzir Lokman telah menghadiri satu acara gilang-gemilang iaitu birthday party Datin Seri Rosmah Mansor.

Dalam acara tersebut, Mahadzir Lokman bertindak sebagai pengacara majlis manakala Dynaz dijemput sebagai tetamu undangan. Wah, untunglah dapat join birthday party first lady kita.

Read More   Leave a Comment (14 comments)

Foto Fazura Lentok Manja Di Bahu Wak Doyok

December 17th, 2014 | by Noraniza | 9 comments
Lensa Insta

wak doyok & fazura manja-5

Kami percaya ramai yang makan hati apabila pelakon jelita ini dilihat lentok manja di bahu selebriti dan ikon fesyen terkemuka, Wak Doyok ni kan?

Read More   Leave a Comment (9 comments)

Netizen Nasihat Awie Jangan Tuntut Harta Pada Rozana

December 17th, 2014 | by Amirah | 3 comments
Isu & Kontroversi

awie

Rasanya semua pun dah sedia maklum bahawa rumahtangga vokalis kumpulan Wings, Awie kini dilanda masalah.

Walaupun kemelut ini masih berpanjangan, Awie tidak pernah menyebut tentang penceraian namun dia turut tidak menolak sebarang kemungkinan yang bakal terjadi pada rumahtangganya.

Namun, beberapa hari lepas, industri hiburan dikejutkan dengan berita Awie menuntut isterinya, Rozana untuk memulangkan hartanya jika wanita itu menginginkan perceraian.

Read More   Leave a Comment (3 comments)

Top Posts This Week



Filem Antarabangsa

  • Kontes : Menang Cenderahati Filem Big Hero 6
    8
    Filem Antarabangsa
    November 6th, 2014

    Kontes : Menang Cenderahati Filem Big Hero 6

    Kalau anda memang pembaca tegar komik-komik Marvel karya Steven T. Seagle, anda pasti tahu akan watak-watak hero robot dalam Big...Read More