berita

Latest Posts

Gara-Gara Foto Berpelukan, Izara Aishah Digelar Artis Murahan

September 15th, 2014 | by Amirah | 21 comments
Isu & Kontroversi

IMG_5032

Lama rasanya tak dengar mengenai pelakon manis lagi jelita, Izara Aishah. Korang ingat lagi tak gosip Izara bercinta dengan anak tiri penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza tu?

Artikel Berkaitan : Lagi Gosip Anak Tiri Siti Nurhaliza, Apa Komen Izara Aishah Selepas Dikaitkan Bersama?

Hmm, kalau baca melalui statement Izara sebelum ini, jejaka yang bernama Adib ni cuma kawan lama saja. Tak ada apa-apa hubungan pun.

Tetapi, sekeping foto yang mula tersebar seolah-olah menidakkan jawapan Izara terhadap status hubungannya.

Read More   Leave a Comment (21 comments)

Konsert Ke-2 Akademi Fantasia Masih Mengecewakan?

September 15th, 2014 | by Amirah | 9 comments
Kini Trending

10625023_748774325195027_7388623167327338319_n

Yeay!! Dah mula cuti sekolah la.Macam mana weekend korang minggu lepas? Haa, mesti korang tengok Akademi Fantasia 2014 malam tadi kan. Mira tengok kat Twitter pun kemain ramai lagi yang jadi juri awam tau! Hehe.

Kalau korang masih lagi tertanya-tanya kenapa lagu yang dipersembahkan semua lagu lama-lama, sebenarnya #AF2014 membawakan tema ‘Lagu Hits 90-an’.

Tapi, tapi, tapi, korang rasa macam mana persembahan pelajar-pelajar ni malam tadi sehingga pelajar bernama Wawa terkeluar? Ramai yang kata tak mencapai piawaian. Eh, kenapa pula?

Read More   Leave a Comment (9 comments)

Ada Lagi Yang Tak Puas Hati Dengan Johan & Ozlyn

September 15th, 2014 | by Noraniza | 10 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-09-14 at 11.12.02 PM

Bak kata pepatah “ikut resmi padi, semakin berisi, semakin menunduk”. Namun lain pula kisahnya mengenai pasangan sweet, Johan dan Ozlyn yang didakwa semakin berlagak bila dah glamour? Eh.. iyeke ni?

Sebenarnya gosip ni pun kami dapat menerusi laman Instagram mereka apabila sekeping foto gabungan screenshot komen ‘peminat’ telah dimuat naik semalam.

Ha..peminat ke haters ni? Daripada gaya bahasa, lebih menjurus kepada haters kan? Siap tuduh Johan tu tak sedar diri dan asal usul pulak tu. Paaaanaaasss!

Read More   Leave a Comment (10 comments)

Aidil Zafuan Sifatkan Tuntutan Rita Rudaini Melampau

September 12th, 2014 | by Amirah | 23 comments
Isu & Kontroversi

ritaaidil

Ya! Masih lagi mengenai tuntutan aktres jelita Rita Rudaini kepada bekas suaminya, Aidil Zafuan. Haa, hari ni kami sajikan korang dengan perkembangan terbaru kes mereka tau!

Menurut laporan Harian Metro, kami dengar Aidil Zafuan tidak bersetuju dengan tuntutan mutaah RM300,000 yang difailkan oleh Rita. Hah! Kenapa pula ni?

Kalau korang nak tahu, menurut peguam yang mewakili Aidil, ketua pasukan JDT itu tidak bersetuju kerana menyifatkan tuntutan itu sebagai melampau.

Read More   Leave a Comment (23 comments)

Erin Malek Mula Edar Kad Kahwin

September 12th, 2014 | by Amirah | 4 comments
Lensa Insta

Erin-Malek

Wah, pejam celik pejam celik Erin Malek dah nak kawin dah. Macam tak percaya je kan. Mana taknya, Erin kan baru je bertunang Julai lalu.

Itulah orang kata, kalau dah jodoh, tak kira cepat atau lambat, pasti akan bersama juga. Betul tak?

Ha, ni nak beritahu korang ni, kami ada juga intai-intai Instagram pelakon ‘Misiku Kuza’ ni, dengar cerita dah mula edar kad kahwin.

Read More   Leave a Comment (4 comments)

Apa Komen Selebriti Bila Kertas Peperiksaan #UPSR 2014 Bocor?

September 12th, 2014 | by Noraniza | 5 comments
Kini Trending

upsr

Percaya atau tidak, perkara ini benar-benar sudah terjadi. Mana taknya, kesemua calon yang mengambil kertas peperiksaan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) dikatakan bakal menduduki semula ujian Bahasa Inggeris 1 dan 2. Haruslah semua pun terkejut kan?

Sehari sebelum itu, Kementerian Pendidikan juga telah mula mengesan terdapat kes kebocoran soalan untuk ujian Sains dan mengeluarkan arahan agar peperiksaan tersebut ditangguh.

Dek kerana isu ini menjadi trending di laman sosial, para selebriti Malaysia juga dilihat prihatin dengan situasi yang berlaku kepada calon-calon UPSR tersebut.

Read More   Leave a Comment (5 comments)