OHBULAN! - Portal Hiburan & Gosip Artis Malaysia No 1

berita

Latest Posts

Penonton Mahukan Adegan Seks Dalam Trailer Cikgu Suraya

October 27th, 2014 | by Noraniza | 10 comments
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2014-10-27 at 11.36.48 AM

Biar betul? Itulah reaksi kami apabila mendapat tahu bahawa trailer untuk filem adaptasi cerpen seks, Cikgu Suraya yang popular sekitar 2000-an itu kini sudah menjadi bahan viral di laman sosial.

Trailer filem ini nampaknya telah membangkitkan rasa ingin tahu yang membuak-buak di kalangan penonton yang rata-ratanya mencapai akil baligh pada ketika itu.

Namun, kebanyakan penonton kecewa apabila tiada adegan seks dimainkan dalam trailer filem tersebut seperti mana yang diceritakan dalam cerpen. Malah, kami pasti ia tidak akan menjadi kenyataan kerana melanggar syarat Lembaga Penapisan Filem (LPF).

Read More   Leave a Comment (10 comments)

#AF2014 : Wak Doyok Kena Hentam Sebab Firman

October 27th, 2014 | by Amirah | 13 comments
Isu & Kontroversi

10636026_774565739282552_4524731162165564467_n

Siapa tengok Akademi Fantasia malam tadi? Dengan penyingkiran Nina dan Zarif itu, kini hanya tinggal lima lagi pelajar #AF2014 yang akan meneruskan misi merebut gelaran juara.

Tapi, dengar cerita, ada yang lagi ‘panas’ daripada penyingkiran malam tadi. Fuh! Nampaknya peminat-peminat tegar pelajar dari Sabah, Firman betul-betul bengang dengan Wak Doyok.

Ceritanya begini, ketika persembahan trio Ewal, Zarif dan Azwan, Wak Doyok telah membuat penampilan istimewa dan memberikan hadiah khas daripada The Garment Movement.

Read More   Leave a Comment (13 comments)

Foto : Majlis Aqiqah Anak Awal Ashaari & Scha Alyahya

October 27th, 2014 | by Noraniza | 5 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2014-10-27 at 11.01.34 AM

Masa di awal kelahirannya dahulu, memang tak dapatlah nak tengok wajah penuh comel puteri sulung Awal Ashaari dan Scha Alyahya ni.

Ha.. tapi, bila habis sahaja tempoh berpantang Scha, memang berlambak foto dan video Lara Alana dimuat naik. Siap ada instagram sendiri lagi tau.

Apa yang lebih menarik ialah instagram yang dibuat sejak awal kehamilan Scha itu kini sudah mencecah 117 ribu followers. Awesome gila kan?

Read More   Leave a Comment (5 comments)

Foto Romantis Dato’ Siti Nurhaliza & Suami Cecah 23 Ribu Like

October 27th, 2014 | by Noraniza | 12 comments
Lensa Insta

Screen Shot 2014-10-26 at 9.50.38 PM

Dah lama kita tak mendengar cerita mengenai penyanyi tersohor negara ini kan? Yelah, semenjak berkahwin, Dato’ Siti Nurhaliza pun dah kurang dilanda kontroversi.

Adalah sekali dua. Tetapi isu tersebut bagaikan ‘angin lalu’ sahaja. Apa sebabnya? Mestilah dek kerana fans Dato’ Siti yang tak pernah henti menyokong karier wanita ini.

Oleh itu, kami nak kongsi bersama anda semua foto-foto terbaru yang dimuat naik di laman instagramnya. Tapi, yang paling menarik mestilah 2 keping foto romantis Dato’ Siti dan suaminya, Dato’ K.

Read More   Leave a Comment (12 comments)

Foto : Hanis Zalikha Digelar Pelacur Gara-Gara Tayang Perut

October 27th, 2014 | by Amirah | 24 comments
Isu & Kontroversi

10411021_10152312018136793_3540898385161313651_n

Ingat lagi tak dengan kontroversi mengenai Hanis Zalikha yang telah menyekat pengikut Instagram gara-gara menegurnya berpakaian seksi?

Artikel Berkaitan : Cara Pemakaian Ditegur, Hanis Zalikha Block Peminat Di Instagram

Kali ini, sekali lagi pengacara jelita ini dikritik hebat tau. Semuanya kerana Hanis berpakaian hingga menampakkan sebahagian perutnya.

Kalau korang nak tahu, foto ini sebenarnya diambil ketika sesi fotografi bersama majalah Cosmopolitan Malaysia untuk edisi terbaru.

Read More   Leave a Comment (24 comments)

Foto : Sekitar Majlis Pertunangan Sharifah Sakinah #kinaliff

October 25th, 2014 | by Yusmirnadia | 6 comments
Kini Trending

Screen Shot 2014-10-25 at 21.42.14

Zaman sekarang ni asalkan ada duit, semua boleh buat. Dah banyak kali kami perasan beberapa buah majlis yang diadakan sama meriah macam pernikahan dan persandingan.

Nampaknya Sharifah Sakinah pun tak terkecuali untuk mengabadikan memori indah pertunangannya dengan seorang juruterbang, Aliff Adha dalam sebuah majlis yang cukup grand.

Kalau ada yang perasan di Instagram, kira-kira sejak seminggu lalu Sakinah dah mula menghebahkan senarai khidmat tenaga yang akan bersama-sama menjayakan majlis pertunangannya malam ini. Siap dengan hashtag #kinaliff lagi, comel je!

Read More   Leave a Comment (6 comments)

Top Posts This Week



Filem Antarabangsa

  • Video The Road To #Furious7 : Cody Dibayangi Mendiang Paul Walker
    5
    Filem Antarabangsa
    October 27th, 2014

    Video The Road To #Furious7 : Cody Dibayangi Mendiang Paul Walker

    Pemergian Paul Walker pada 30 November tahun lalu terlalu awal dan sukar untuk diterima oleh peminat khususnya pengikut siri...Read More