Sharifah Shahira Kecewa Dengan Sikap Sakinah? - OHBULAN!

berita

Sharifah Shahira Kecewa Dengan Sikap Sakinah?

May 30th, 2013 | by Ai | 16 comments
3.7K
reads
5
shares
Isu & Kontroversi

20120716-055425

Umum pun tahu adik kepada Sharifah Shahira, Sharifah Sakinah kebelakangan ini kerap memuat naik video kontroversi di laman Keeknya.

Sakinah mula menjadi perhatian ramai melalui satu video di mana dia memberitahu warna pakaian dalamnya secara terang-terangan melalui akaun Keek Anzalna Nasir.

Walaupun dikecam hebat, Sakinah terus merakam dan memuat naik video-video lain. Ada sesetengahnya seperti sengaja memerli orang-orang yang mempertikaikan niatnya merakam video sebelum ini.

IMG_7562

Kalau tengok muka ayu Sakinah mesti tak sangka perangainya gila-gila

Terbaru, Sakinah telah berkongsi satu lagi video kontroversi yang menunjukkan zip seluarnya terbuka semasa sedang bercakap. Menerusi video tersebut, OHBULAN! dapati adik kepada Sharifah Shahira ini memang sengaja melakukan perkara itu namun tidak dapat dipastikan apakah niat sebenarnya.

Dan petang semalam, Sharifah Shahira atau lebih mesra dipanggil Shiera menulis sesuatu di akaun Twitter miliknya mengenai sikap adiknya itu.

Screen Shot 2013-05-29 at 16.05.12

Dari apa yang ditulis, kami anggarkan Shiera menganggap video-video yang dibuat oleh adiknya itu adalah kurang bijak dan tidak elok.

Screen Shot 2013-05-29 at 16.05.28

Melalui Twitter Shiera juga, dia menulis yang dia pernah bercakap dengan Sakinah mengenai perkara itu tetapi mungkin tidak diambil pusing oleh Sakinah.

Screen Shot 2013-05-29 at 22.09.32

Sebelum ni Sakinah ada memberitahu kepada pihak media yang ahli keluarganya memahami sikapnya yang gila-gila. Tapi mungkin kali ini Shiera lihat perangai adiknya itu sudah keterlaluan.

Screen Shot 2013-05-29 at 22.13.19

Bagus jugalah ada kakak macam Shiera ni, bukan jenis yang nak menangkan keluarga sendiri walaupun tahu sesetengah perkara tu tak elok dibuat, betul tak?

16 Comments

  1. kak jemas says:

    pembetulan, bukan perangai gila-gila, tapi perangai gila b^bi!

    • normi azura ab rani says:

      harap-harap dapat petunjuk,tak elok bt gtu..pompuan g.sama-samalah doakan yang terbaik untuk dia tu.

  2. Olga says:

    Cheap PUBLICITY!
    No wonder la Julia Ziegler hangin satu badan dgn pompuan ni dulu!

  3. MYAEIA SPENDER MERAH says:

    nth no komen

  4. skodeng says:

    pmpuan ni memang gile babi… rendah akhlak!

  5. yasmin says:

    dia tak sa popular dan secantek mcm kakak2nya…tu psl nal cari perhatian kot…..

  6. Niat hati nak tarik traffic, tapi kesian sampai sanggup jatuh kan maruah sendiri. If this is what being an artist today, then really what a pity!! Nampak sgt kebodohan…. bila kena criticise nanti mcm2 perangai keluar, padahal padahal.

  7. Artis yg takde kemaluan(???)…

  8. kesian korang ! says:

    laa kan kinah dah cakap apa sebab dia buat video mcm ni, sebab nak bgtau yang korang tu memang otak kotor.? bukan dia tunjuk kemaluan dia pun. kat luar sana lagi teruk manusia, lagi tak senonoh. tapi tak ada pulak korang judge, kenapa ? sebab kinah ni artis , yg lain tu tak artis. so takpe lah kalau teruk pun ? korang ingat artis ni bukan manusia ke ? dia pun manusia biasa gak. jangan nak mengutuk mengata, nanti dapat balik kat korang. karma tu ada :) dia cari publisiti atau korg? haha renung2kan

  9. hey korang yg suka mengata ! says:

    haha sebenarnya dalam maksud adik kinah ni,, jika yg faham,, faham lah,,? jika tidak,, itu yg bayak melalut dan ke laut…. sme mcm ceramah uai jgk,, rmi yg slh fhm kerna ilmu cetek,,n trus terjun laut,, tq sakinah,,

  10. semua pn phm mksd sakinah tu. klo nak educate malaysian people tak payah dgn bukak aib tunjuk bende yg tak sepatutnya kot? (ya i notice tak nampak pn pnties dia dalam video tu) tak kan sbb nk educate smua halalkn apa yang agama larang. bkk aurat. hilang maruah sebagai perempuan.
    apa2 nak buat ckp cuba paksi pada agama. ni la bila manusia dah pndai sgt paksi kpd logik akal je.

    mana pergi bangsa melayu yang terkenal dengan adab dan sopan santun?

  11. triple x says:

    perangai sakinah ni mcm org yg kurang kasih sayang/perhatian keluarga dan org2 yang dia sayang… mintaperhatian la kes nya ni… tapi memang jelas dia ni artis longkang…. pemes pun tak… dikenali bukan sebab bakat seni…. saya mengenali kakak2 sakinah sebagai artis yang berbakat seni tapi bukan sakinah… dia ni memalukan keluarga dengan perangai yang buruk. nak sangat kejar populariti yg express… yaaaikk geli tengok sikap pompuan mcm ni… kesian kat ibubapa dia

  12. beats says:

    kak dia ni x paham..rakyat malaysia memang suka tngok benda2 mngarut mcm ni..dia suruh rakyat msia jgn tngok..memang tak la..klu x nk kami tngok,jgn la buat video2 mcm ni..rakyat msia ni memang penyibok n suka cari salah org..yg upload tu pn sengaja nk mengalakkan org tmbh dosa.last2..dua2 pn sma ja.

  13. NamasayaHangJebat says:

    Entah i tengoh Kinah OK jer. Video dia fun and funny. Apa kata korang gi baca Quran dari mengutuk orang macam macam. Ok tak ? ok tak?

  14. noname says:

    sharifah sakinah? x penah dgr pun seblum ni.. sharifah shahira aku kenal…

  15. makcik bijak says:

    sh sakinah tu x pandai jadi pengarah
    pandai berlakon jerk
    aku dah dengar dia nyanyi
    pun x best
    pandai berlakon jerk