berita

Siti Saleha Seksi Peraga Korset Untuk Majalah Cosmopolitan

February 21st, 2013 | by Ell | 18 comments
Kini Trending

Siti Saleha Seksi Peraga Korset Untuk Majalah Cosmopolitan

Berwajah pan-asian, Siti Saleha sememangnya mempunyai paras wajah yang memikat hati. Terbaru, pelakon yang bakal mencecah umur 23 tahun ini telah dipilih sebagai penghias muka depan bagi majalah Cosmopolitan edisi Mac.

Tampil memakai korset hitam dan blouse berwarna cerah, Siti Saleha kelihatan sedikit seksi dengan potongan badan yang cantik. Melalui cover majalah Cosmopolitan, edisi Mac bakal menekankan isu-isu selebriti.

Edisi ini juga bakal menyelitkan tips-tips berjimat untuk mengelakkan hutang serta membincangkan isu ‘pisau cukur’ melalui pakar cinta.

Dapatkannya sekarang di pasaran. Mana tahu ada sedikit tips untuk diri anda.

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

18 Comments

  1. lipas says:

    in b4 comment2 makian kutukan serbanista yang perasan diri mereka betul sgt.

    (0)
  2. saya nak bersetubuh lah dgn siti saleha ne. .ah ah ah

    (0)
  3. Olga says:

    apesal muka Leha nampak tua??? bad photoshop!

    (0)
  4. Saudara Sulu says:

    Stim plak aku…cibai!

    (0)
  5. MAK BEDAH says:

    Y UR FACE LOOK OLD

    (0)
  6. Fina says:

    corset hitam, blouse cerah??

    (0)
  7. Enter your name... says:

    Biasa je aku tgk…nmpk juling la

    (0)
  8. abg jejai says:

    rasa nak melancap.. leha jom main mlm2 jumaat ni.. fap fap fap.. arghhhhh.. pancut suda

    (0)
  9. ana muslim says:

    nama siti saleha cam sopan jek..tp. ….tukar jela nama celine ke..cindy ke..

    (0)
  10. Ina says:

    Seksi sangat lah… Muka ada iras2 Kate Middleton plak aku nengok… cantik sgt2!

    (0)
  11. saleh hudin says:

    bahaya.dah mcm kelapa tgk

    (0)
  12. Pendekar Laut says:

    Ni agama apa ni…..tayang bg org tengok….dh xda maruah n agama ka?islam agama suci n bersih.jgn kotorkan islam dgn perbuatan kamuni

    (0)
  13. nana kassim says:

    tak ada rasa malu ker tunjuk segalanya. Kami tahu lah artist tapi kalau sopan kan elok. Berapalag depa bayar untuk memperaga pakaian tu. i think you can be bought. my 2 cents opinion.

    (0)
  14. biskut tawar says:

    hahhaha terbaek..

    (0)
  15. nescafe3in1 says:

    woi tajammmnyerrr.. isu pisau cukur..apa kata pakar cinta? hehehe

    (0)