Trailer : Paku, Sebuah Filem Seram Kisah Benar - OHBULAN!

berita

Trailer : Paku, Sebuah Filem Seram Kisah Benar

April 2nd, 2013 | by Ell | 14 comments
Video Popular

Screen Shot 2013-04-02 at 12.36.02 PM

Bukan sekadar filem seram biasa, menerusi trailer ‘offline’, kami sendiri dapat rasakan filem ini mampu menjadi sebuah lagi filem seram yang bakal menarik ramai penonton ke panggung wayang.

Menggandingkan dua orang pelakon berbakat sebagai suami isteri, Johan A’sari dan juga Aisyah memberikan satu pengalaman baru buat penonton filem seram. Kerana cinta, Fahmi (Johan A’sari) sanggup melanggar hukum agama dan mengambil keputusan untuk menghidupkan semula isterinya, Riana (Aisyah) yang telah mati.

Melalui ilmu hitam, Riana kembali ke dunia. Namun, adakah dia akan kembali menjadi manusia? Adakah kebahagiaan akan muncul hanya kerana cinta abadi seorang suami terhadap isterinya? Kami sendiri sudah tidak sabar menunggu filem ini ditayangkan di pawagam.

Untuk pengetahuan, filem ini merupakan adaptasi dari kisah benar yang pernah berlaku sebelum ini. Turut sama berlakon dalam filem ini termasuklah, Kamal Adli, Azad Jasmin dan beberapa orang lagi pelakon terkenal.

Apa pun, mari kita tonton trailer ‘offline’ filem Paku selepas ini!

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

14 Comments

  1. lara_hati says:

    gambar ni cam lebih kurang je ngan gambar snapshot..DD n Remy tu huhu.

    (0)
  2. ustazah says:

    MACAM BEST JER…USTAZAH NAK TENGOK LAH.

    (0)
  3. mh says:

    bila baca diapunya sinonsis macam carita seram thai NANG NAK dami cinta kpd suami dia muncul kembali….. non originality

    (0)
  4. nana says:

    mcm pilem nangnak je……

    (0)
  5. Wokjowo says:

    Olga..olga..olga..wokjowo rase ko ni seorg manusia yg x tau b’syukur agaknye..suke condemn org..suke mngeluarkn perkataan2 yg langsung x sdp d dgr apelagi utk d bace.jd wokjowo sarankn..
    Ko cuba la jd manusia yg b’hati bersih..b’fikiran positif & matang bile stiap kli mngeluarkn perkataan 2..
    Klo ko cucu aku..udah lamer wokjowo ganyangkn mulut 2 dgn cili padi!!!

    (0)
  6. syah says:

    sy rase olga ni mncari publisiti..mesti die pikir kononnye satu hari nanti pihak2 tertentu akan panggil die..penyanyi baru naek popular bile upload kt youtube..die nk popular ngn komen2 pedas die..

    (0)