[VIDEO] Majlis Pernikahan Sharnaaz Ahmad & Noor Nabila, Bukan Video Nikah Biasa Ni. Sweet Sangat! - OHBULAN!

berita

[VIDEO] Majlis Pernikahan Sharnaaz Ahmad & Noor Nabila, Bukan Video Nikah Biasa Ni. Sweet Sangat!

April 5th, 2017 | by Hanis Aliaa | 4 comments
31K
reads
7.4K
shares
Kini Trending

FotorCreatedMasih belum terlambat rasanya untuk Admin ucapkan tahniah buat pasangan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila yang sudah sah bergelar suami isteri pada 31 Mac lalu. Segak sungguh kedua-dua mempelai. Memang secocok dan sepadan. Admin nak kongsi video di majlis pernikahan mereka berdua. Menarik video ni sebab bukan macam video nikah yang selalu kita tengok. Enjoy!

Sharnaaz & Nabila

Admin doakan rumahtangga yang dibina akan berkekalan sehingga syurga. Semoga Sharnaaz dan Noor Nabila akan dilimpahi dengan kebahagiaan dan rasa cinta yang lebih lagi selepas ini.

Kredit : Arif Irsyad & Twinception Productions

4 Comments

  1. kaki tabur says:

    1 tahun je…

    • fromthe_truestory says:

      1 tahun je enjoy..baru plan nk dpt anak bbrapa org..hehuhehu. Slgi blm dpt anak, jgn amek ubat-ubatan ye, sbb planningkn. Biarkan semulajadi, ada, adala, x ada, x ada la.
      Bila dh dpt ank, baru makan ubt sbb nk plan.

      “Sbb ada kisah di celah2 kehidupan dulu2 aku baca”.

      Si isteri mahu jaga bentuk bdn, tidak mahu hamil, maka si isteri mkn ubat tanpa pengetahuan si suami, bila si isteri hamil ” terbabas & lupa mkn ubat” maka si isteri gugurkan, si suami x tahu..tahun demi tahun berlalu, lalu si suami tanya, kenapa ya kita dh lama berkawen dh hampir 6 tahun, awak masih belum hamil..perbalahan berlarutan berlaku, maka si suami / isteri bercerai.

      Bila bercerai, maka si isteripun ” berckp benar” bahawa masa 6 tahun perkhawinan dulu, si isteri ada hamil 2 kali , tapi “di buang” dgn segaja tanpa si suami tahu”..jadi pengajran utk semua.
      Allh dh bagi rezeki, amek je lah..jgn buang..nk jaga bntuk bdn konon, last2..smpai tua x leh hamil lagi.

      • Moda says:

        Adoi…org tu dh kawin, pandai2 la laki bini nk planning… Semulajadi ke tak,empunya badan sendiri la kisah.
        Kita boleh ucap selamat je lah,
        Apapun, tahniah la sharnaz. Moga hidup lebih baik lepas jadi suami, esok2 jadi bapak pulak.

  2. samdol says:

    hurmmm belum akad nikah dah peluk2 cium2 bagai… hancurrrr