Video : Neelofa Lancarkan Produk Kesihatan, "BellaVita" - OHBULAN!

berita

Video : Neelofa Lancarkan Produk Kesihatan, “BellaVita”

May 16th, 2012 | by Ell | 15 comments
Gaya Hidup

Mungkin ramai yang tidak tahu, tapi sebenarnya Neelofa mempunyai jiwa seorang wanita yang suka ber-bisnes. Sebelum ini, Neelofa pernah mengumumkan mengenai produk kasut rekaannya sendiri dan kini Neelofa melangkah lebih jauh apabila mengambil keputusan untuk mempunyai produk kesihatannya sendiri.

“Gaya hidup moden yang sibuk pada masa kini menyebabkan ramai di antara kita tidak mempunyai masa yang mencukupi untuk menitikberatkan pemakanan yang sesuai dengan garis panduan pemakanan yang sihat dan bernutrisi,” kata Noor Neelofa, salah satu daripada tiga ahli yang menjadi tulang belakang penubuhan BellaVita.

Produk “BellaVita” lahir dari perubatan herba semulajadi yang digunakan oleh nenek moyang kita yang menawarkan pelbagai faedahkepada kesejahteraan badan secara menyeluruh. Sejajar dengan itu, melalui BellaVita Healthcare International Sdn Bhd, Neelofa telah mengeluarkan suplemen kesihatan dan kecantikannya sendiri yang mengabungkan sinergi dua dunia iaitu dunia moden dan tradisional.

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

15 Comments

  1. cik compius says:

    antioksigen?????..ke ak slah dgr die ni ckp….

    (0)
  2. nono says:

    b.o.d.o

    (0)
  3. rahman says:

    modal ibf boleh la…. i: ibu b: bapa f: finance… anak orang kaya boleh la… siti pun ambim masa nk hasik produck sendiri.

    (0)
  4. rahman says:

    belakon dah macam sial.. x best langsung.. x berbakat.. harap cantik tapi bodo bakat..

    (0)
  5. Pondan NyumNyum says:

    atleast lopah tau guna duit parents die kemana uols. takde la habis kat benda2 tak berpekdah. ko hado? takdo kan?

    sesetgh meleis memang, otak sempit. tak pernah support meleis lain. tgk cina, sume support. sume kaya. cina bagus, bukan sesetgh meleis, tapi ada skit meleis yang bodo dan otak sempit. kesian nihhh

    (0)
  6. nor says:

    pandai lofa amik kesempatam sementara masih glamer. syabas girl

    (0)
  7. amboi2 says:

    anak org kaya dooo…bulleh lh…bapak tokey kete beso2..ko hado??btw,lopa ni dah tunang ker?

    (0)
  8. Cici says:

    Wakakakaaa… antioksigen??? sblm brcakp byklah merujuk kpd buku2 trlebih dahulu…

    (0)
  9. ruzaimi says:

    nampak sgt bodo xbuat research..antioxidant la bkn anti-oksigen..adeh malu2..bwt la research dlu kowt yer pon..adoiyai..

    (0)