berita

Video : Saiful Apek Ingin Berdamai

May 15th, 2012 | by Ell | 10 comments
Kini Trending

Video : Saiful Apek Ingin Berdamai

Petang tadi berlangsungnya sidang media berkenaan isu Saiful Apek yang sebelum ini dikatakan tidak berpuas hati dengan David Teo tentang kenyataannya sebelum ini yang menyentuh sensitiviti sesetengah pihak.

Video dibawah adalah penjelasan Saiful Apek mengenai isu yang sudah sampai ke penghujungnya ini.

Ell

Ell

Editor at M Driven Sdn Bhd
A marketing student who suddenly throw himself into a world of entertainment. He start himself zero and now you can call him a hero. Wuuuu!

10 Comments

  1. Pondan Sepi says:

    DAH X LAKU MCM NI LAH JDNYE.. KAN DAH MALU SENDIRI LAST2!

    (0)
  2. GerakanAntiFashaSiSendatYangHipokrit says:

    betol kata cicak…hahaha

    (0)
  3. nenek kebayan kebaboom says:

    kalau artis tu boleh je la BERTOBAT.. kalau manusia lain. kemain org tindas.. puii

    (0)
    • Zek Zaidi Machoman says:

      Tiba2 jek..baru sedar ke Apek??! Ari tu ko tgh high ke buat gepak??? Cari pasal dgn org padahal ko yg byk masalah. Tak mungkin ko tak tahu keputusan mahkamah tu! Cabar org tapi sendiri yg malu besar…PPPPPPPPPPP lah trus stim!!! Hadapilah kenyataan yg ko pun dah tak popular mane dan dah jatuh…bertaubat dan masuk lah tabliq mane2, jadi pendakwah bebas ke..atau masuk PAS macam loser2 artis tua yg lain buat sejak2 ni..parti ni tempat org tak laku cari glamour.

      (0)
  4. geevah says:

    yezerrrrrrr… heheheheh…

    (0)
  5. Mat Aron says:

    Takut tak ade producer ambl blakon ke ganja, tau pun takut.

    (0)
  6. kundang says:

    Inilah antara lawak terbaik drp Apek…menggemparkan 1 Malaysia..
    Rasa2nya masa dia keluar kenyataan nak saman David Teo hari tu,dia tengak lalok…biasa dh pekena barang terlarang…

    (0)